Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cazjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cazjuh

    Olie in koelwatersysteem

    Heren, Ik heb een probleem. Ik heb een tijd geleden een schademotor gekocht en heb hiervan voornamelijk het blok nodig voor de bouw van een streetfighter. Toen ik thuis kwam en de motor uit elkaar ben gaan halen, liep er bij het losmaken van de koelslangen van de radiateur olie uit de...
  2. Cazjuh

    Paar SV650 onderdelen

    Ik heb nog een paar onderdelen liggen van een SV650 uit 2004 - Frame zonder papieren. Subframe is iets krom maar het hoofdframe is recht. Doe een goed bod en je mag hem komen halen. - Achtervelg met schijf en tandwiel (in goede staat), €100,- of een fatsoenlijk bod - Uitlaatdemper...
  3. Cazjuh

    SV650 Fighterproject

    Beste MF-ers, Eindelijk is het zover, ik ben begonnen met het bouwen van een streetfighter. Toen ik in 2006 voor het MBO Werktuigbouwkunde stage ging lopen, ontmoette ik Pierre (Glimmie). Hij had zelf een streetfighter gebouwd en ik was helemaal besmet met "het streetfighter-virus" :) Ik...
  4. Cazjuh

    Motorblok SV650 2003+

    Ik ben opzoek naar een motorblok van een 2e generatie SV650 dus van 2003+. Het volgende moet erbij zitten: Motorblok (met dynamo en startmotor) Kabelboom Gasklephuis CDI Spanningsregelaar Het geheel moet eigenlijk "plug&play" zijn. Mail of pm me als je me verder kan helpen...
  5. Cazjuh

    Afstand tussen remschijven

    Beste MF-ers, Ik zou graag weten wat de afstand is tussen de 2 remschijven op een Aprilia RSV Mille en op een Suzuki GSX-R600 K6/K7? Zou iemand dit voor mij kunnen opmeten? O-) De diameter is bij een gsxr geloof ik 310mm en bij een appi 320mm als ik het goed heb. De as-diameter is...
  6. Cazjuh

    Vraagje wielen

    Beste MF-ers Is het mogelijk om supermotard wielen op een straatfiets te bouwen? Dan heb ik het over een Suzuki SV ofzo.. Het leek me wel gaaf om van die mooi gespaakte wielen op m'n streetfighter te maken maar over het algemeen zijn dit soort wielen alleen voor crossers en sm's...
  7. Cazjuh

    TK Leuke beginnersfiets

    Hierbij bied ik mijn Yamaha FZR400W aan uit '88 Even wat gegeven op een rijtje: Yamaha FZR400W Bouwjaar 1988 Km-stand 44932 Vraagprijs €1150, €1000,- (of doe een goed bod) Voordelen: Yoshimura demper Opnieuw gespoten tankkap Nadelen: Ketting is aan vervanging toe Dit is...
  8. Cazjuh

    Tank SV650 03+

    Ik ben opzoek naar een tank van een 2003+ SV650 Heb je er 1 en wil je hem kwijt, stuur dan een PM :) Gr. Caz
  9. Cazjuh

    Ontwerp kroonplaten

    Beste MF-ers Ik wil zelf kroonplaten gaan ontwerpen en frezen. Nu ben ik eens aan het rond kijken naar de standaard kroonplaten en die hebben aan de onderzijde allemaal "kamers". Is het verstandig deze kamers erin te frezen of is het toevallig ook mogelijk om een "massieve" plaat...
  10. Cazjuh

    Yamaha FZR 400 W

    Ik wil via deze weg graag mijn FZR 400 aanbieden. Ik ben flink op het forum aan het kijken geweest en het begint wel te kriebelen om zelf een fiets op te knappen / te bouwen. Voordat het zover is, moet eerst mijn huidige fietsje de garage verlaten. Voor alle informatie is het misschien...
  11. Cazjuh

    Afstellen

    Ik heb op het forum al aardig wat topics gevonden over het stellen van kleppen en het synchroniseren van de carburateurs.. Ik ben (al zeg ik het zelf) best handig en niet bang om te sleutelen, alleen is het wel vrij lastig kleppen te stellen en te synchroniseren zonder de juiste tools leek...
  12. Cazjuh

    NIEUW!

    Bij deze wil ik me even voorstellen.. Naam: Caz Leeftijd: 22 Woonplaats: Wijchen (bij Nijmegen) Motor: Yamaha FZR400 uit '88 Ik heb mezelf aangemeld omdat ik dikwijls nuttige informatie van het forum weet te halen en omdat ik zelf ook wel eens gerichte vragen wil stellen. Ik hoop dat...
Terug
Bovenaan Onderaan