Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Taddek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Originele voetssteunen R1/R6 gevraagd

    Als mooie upgrade voor mijn Yamaha TRX ben ik op zoek naar de originele voetsteuntjes van een R1 of R6. Ik heb al twee aftermerket setjes gekocht alleen deze hebben te veel speling. Ik hoef dus niet de hele rem/schakelset maar alleen de voetsteuntjes/stepjes.
  2. T

    Ebay spiegels uit China, mooi of te mooi om waar te zijn?

    Ik ben op zoek naar een mooi setje spiegels, en na de zoekterm op ebay te hebben ingetoetst kwam er een sh*tload aan resultaten terug uit china, hongkong, taiwan enz. De prjzen liggen grofweg rond 50% van de prijs die je hier in NL betaalt voor een setje imitatie of tweedehands spiegels...
  3. T

    Airoh Miro, wie heeft hetzelfde probleem (gehad)?

    Ik heb nu een tijdje mijn airoh miro waar ik erg tevreden mee ben, behalve 1 ding en dat is dat het ding erg snel beslaat! :( Het is zo erg dat ik nooit met het vizier dicht kan rijden, zelfs niet met mooi weer. Ik neem aan dat er meer mensen zijn met dit probleem en wellicht ook iemand met...
  4. T

    Kleppen uitwisselbaar?

    Hallo sleutelaars, ik heb een vraag over het gebruik van kleppen uit een andere cilinderkop. Ik heb dus 2 koppen waarvan er een weer op het blok moet. Helaas is een kop kapot en niet meer 1-2-3 te gebruiken. Bij de goede kop bleek al snel dat de kleppen in een veel slechtere staat waren dan...
  5. T

    Goedkope EBAY pakkingssetjes, te mooi om waar te zijn?

    Binnenkort gaat mijn motorblok eraan geloven, de boel moet "even" uit elkaar voor herstelwerkzaamheden. Ik sleutel graag, maar blijven rijden is ook wel handig dus een nieuw pakkingssetje is een must :] Op ebay worden pakkingsstejes aangeboden tegen aantrekkelijke prijzen. Heeft er iemand...
  6. T

    Buddy cb900f bruin ruilen tegen een zwarte

    Mijn cb900f uit 1982 is voorzien van een in zeer goede staat verkerende buddysit, kleur bruin. Omdat ik de originele kleur terugwil ben ik op zoek naar een zwarte, liefst een met het originele "profiel" er in. De buddy waar het om gaat:
  7. T

    Motorolie vraagje cb900 1982

    Ik heb sinds kort mijn eerste motor en heb wel sleutelervaring met auto's, maar niet met motoren. Ik peilde de olie van mijn cb900f bol d'or uit '82. Het peil bleek te hoog, en ik vond de olie nogal dun. Niet waterdun maar zeker dunner dan motorolie uit een auto. De kleur kan het beste...
  8. T

    PistonPieter stelt zich voor

    Hallo iedereen, Mijn naam is pieter en ik ben maandag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Mijn voorkeur gaat uit naar 'brikken en klassiekers' en dat is ook wat ik wil gaan rijden én versleutelen, vandaar ook het Piston-gedeelte in mijn forumnaam. Ik heb al een heleboel gelezen op het...
Terug
Bovenaan Onderaan