Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Staalfiets
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Suzuki Gs 850 omgebouwd naar Gs1100 incl veel onderdelen

    Ik zet de GS te koop met veel onderdelen omdat ik de eerste tijd (zeker nog 1jaar :( ) niet toe kom om te (ver)bouwen, nieuwe heup met nogal wat geklooi :( Het is een Gs 850g uit 79, met een Gs 1100L blok erin alles aangepast cardan (ook het origineel gs850 blok is erbij) wielen, voorvork van...
  2. S

    wie weet waar ik dit type slagletters kan krijgen

    wie kan me hiermee helpen of heeft ze thuis liggen
  3. S

    B.I.G Treffen 24 en 25 mei 2014 te Meerssen

    *O* :] *O* :] *O* WWW.HDCBIG.NL *O* :] *O* :] standhouders gevraagd (tel 043 3619049 of 06 21548474). Armand Vorig jaar was super gezellig vette bikes coole cars ruige rockband en super sfeer *O* *O* *O*
  4. S

    Hardtail frame van Hardup

    Hardtail frame van hardup choppers :]
  5. S

    Te koop Saluki en verbreede velorex span

    Na lang nadenken ben ik tot besluit gekomen de zijspannen saluki en velorex te verkopen compleet met schommelvork voor interesse even een mail sturen
  6. S

    Te koop Saluki en verbreede velorex span

    Na lang nadenken ben ik tot besluit gekomen de zijspannen saluki en velorex te verkopen compleet met schommelvork voor interesse even een mail sturen
  7. S

    Honda Fireblade 1994

    Iets meer moeite mag wel...
  8. S

    carbs gsx1100g 36mm en fzr1000 38mm

    Ik heb mijn carbs van de gsx1100g 93 een beetje verneukt |( en nu kan ik een set carbs 38mm van een fzr1000 van 91 overnemen met een Stage 3 dynojet kit (naalden en sproeiers) is dit aan de gang te krijgen op de gsx en is daar veel of niet veel voor nodig GSX1100G 35mm carbs gezocht
  9. S

    GSX1100G 35mm carbs gezocht

    Ik was bezig mijn GSX weer rijdend te maken en de carbs zuiver te maken, nou breken mij 2 bevestiging steuntjes van de vlotterpot af zie foto Ik zou het kunnen lassen maar ben bang dat het te klein/fijn is om te lassen. misschien heeft iemand van jullie nog iets liggen in onderdelen of...
  10. S

    Dubbele keuring zit motorbouwers dwars

    even linken http://link.marktplaats.nl/723570047 PROBLEMEN MET DE RDW OVER JE EIGENBOUW KENTEKEN de rdw heeft 10 jaar zitten slapen met het keuren van de zelfbouwmotor er zijn bedrijven die met hetzelfde blok en bak jaren naar de keuring in Lelystad gegaan en deze frames met kenteken...
  11. S

    ZZR 1100 voorvork ABM en achterbrug compleet

    ZZR 1100 voorvork met ABM balhoofdplaten in zeer goede staat en achterbrug compleet in zeer goede staat PM als je interesse hebt
  12. S

    te koop 1velorex 562 zijapanbak en 1velorex 700 zijspanbak

    omdat ik een saluki zijspan heb gekocht gaan de 2 velorex spannen eruit, de gele lelijke is helemaal gedemonteerd en mist het ruitje maar is verder dacht ik compleet, de 562 velorex mist ook het ruitje en het zitje heeft wat aandacht nodig. bij beide spanbakken zijn geen frame's, ze staan ook...
  13. S

    en deze gaat eruit

    en deze gaat eruit, is wel helemaal gedemonteerd, het frame heb ikzelf nodig voor mijn verbrede velorex
  14. S

    velorex gaat eruit

    deze gaat eruit misschien iemand interesse
  15. S

    wie weet van welk merk deze span is

    Ik heb gisteren een ander zijspan gekocht :9 maar ik weet niet welk type het is |( ik heb al liggen en zitten googelen maar zonder sucksex _O- en er gaan 2 zijspanbakken eruit ;(
  16. S

    GS 850G met velorex zijspan

    http://link.marktplaats.nl/687095810 hij staat op marktplaats, maar zet mijn GS met span ook hier te koop. Op papier is het een GS850G maar heb hier een GS1100GL blok met aanpassingen voor de 1100 erin gelepeld.Ook heb ik het origineel 850G blok compleet erbij. foto's zijn te zien op MP of ik...
  17. S

    WWW.HDCBIG.NL

    Aan: Bikervrienden, verenigingen en bekenden Op Zondag 9 Juni 2013 organiseert Harley Davidson Club B.I.G. tijdens ons jaarlijks S&S-Fest de PRATSJRACE. Hierbij is het de bedoeling om met een gemotoriseerd voertuig zo snel mogelijk...
  18. S

    ruil topic

    Is het misschien een idee om een ruil topic te starten met bepaalde voorwaarden,Ja! soms zeggen ze wel eens van ruilen komt huilen, dat ligt eraan wat de voorwaarden dan zijn en zo kun je lowbudget ruilen oid, je ziet het wel eens op TEEVEE maar dan hier op MotorForum.
  19. S

    zadel GSX400 4Pitter type bouwjaar 82

    voor mijn nichtje ben ik opzoek naar een mooi zadel van een Suzuki GSX400 wie van jullie heeft iets liggen
  20. S

    2 persoons velorex in de verkoop

    omdat ik een ander zijspan heb gekocht verkoop ik mijn velorex zijspan, meer foto's kan ik je mailen, dit is al een begin van de zijspan deze is gedemonteerd, het onderstel zit nog aan de fiets
  21. S

    GSX1100E caferacer-streetfighter frame met papieren

    deze staat mij in de weg jammer genoeg, maar voor een aardige prijsje mag deze weg staat ook op marktplaats tevens een GS1100GK frame zonder papieren kan ook weg voor weinig
  22. S

    krijg de moer van de voortandwiel niet los van de gsx1100E

    |( Ik ben nu al verschillende uren bezig om het voortandwiel van een GSX1100E los te krijgen, |( heb al geprobeerd met een verlengde dop, |( een extra lange ringsleutel en om hiermee een slagsleutel van te maken.wie heeft er hier een oplossing (behalve losslijpen,of branden en een hydraulische...
  23. S

    intruder 700 koppelingshandel

    suzuki intruder koppelingshandel met de tube in goede staat €25,- excl verzenden
  24. S

    Eigenbouw HD low tail Bigfoot frame van OIT

    Te koop aangeboden een Harley D eigenbouw lowtail Bigfoot frame zonder frame nummers met bouwtekening van OIT kan gewoon bij RDW aangegeven worden voor kenteken.vraagprijs €550,-
  25. S

    Harley Davidson kinder hoody vanaf3jaar

    Een HD hoody voor kids vanaf ongeveer 3jaar vraagprijs 25,- verzenden kosten koper
Terug
Bovenaan Onderaan