Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: appieVTR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. appieVTR

    Aprilia RSV Mille R Factory '05 6800euro

    VERKOCHT:)
  2. appieVTR

    bochtenset Yamaha yzf600 Thundercat

    Hallo Mfers Ik ben op zoek naar een goeie bochtenset voor een Yamaha yzf600 thundercat hoeft niet de mooiste te zijn als hij maar niet verrot is. hoop dat er nog iemand 1 heeft liggen appieVTR
  3. appieVTR

    Gezocht CDI Honda cbr600f3 pc-31 omg groningen

    Ik zoek een CDI-unit om te kijken of de CDI kapot is van mijn buurman. hebben echt alles al doorgemeten en de CDI is ook al naar carmo geweest, nu zoek ik een CdI om uit te kunnen sluiten of het daar aan ligt. dus liefst 1 om te testen Gr appieVTR
  4. appieVTR

    Yamaha Virago xv535

    Te koop Yamaha xv535 bouwjaar 1991 leuke toerfiets altijd goed onderhouden en onderhoudsvrij opstappen en wegrijden km stand is ongeveer 29000
  5. appieVTR

    Suzuki TL1000S

    Te koop goed onderhouden Suzuki TL1000S Bouwjaar 1997 Km stand:100.000(is er echt niet aan af te zien) recent vrij groot onderhoud gehad zoals nieuwe olie+filter, luchtfilter, remvloeistof. Motor is afgelopen winter compleet overgespoten, niet vanwege schade maar omdat de kleur vervaagd was...
  6. appieVTR

    Kenteken vernietigen

    wie weet hoe ik mijn kenteken kan laten vernietigen bij de rdw heb er al heen gemaild maar duurt me te lang voor een reactie motor is zo krom als een hoepel en het frame is gescheurd na een zware crash 112Groningen - Motorrijder(25) gewond bij eenzijdig verkeersongeval
  7. appieVTR

    Honda VTR1000F onderdelen

    Te koop onderdelen voor een Firestorm Motorblok loopt nog carburateurs achtervelg kleine beschadiging uitlaatbochten+ leovince sbk dempers waarvan 1 beschadigt is complete filterbak met BMC filter koelers clip-ons Tellers handels enzovoorts mail maar wat je nodig bent en kijk ik of het...
  8. appieVTR

    Linker topkuip Honda VTR 1000F geel

    Te koop linker topkuip voor een VTR1000F onbeschadigd binnenste kapjes zitten er ook bij doe een bod
  9. appieVTR

    Niet aanslaan CBR600

    Hallo mfers mijn buurman heetf een probleem, zijn circuit cbr600f wil niet aanslaan hij draait wel rond maar slaat niet aan. bougies vonken ook niet dus daar zit ergens het probleem zijn we al achter nu hebben we ook de kabeltjes die op de bobine's komen doorgemeten en op de rechter bobine...
  10. appieVTR

    Van asfalt naar zand zonder bord

    Hallo mede-MFers Ik heb een vraag wie weet of het aangegeven moet staan dat een normale asfaltweg overgaat in zand dmv borden? gister namelijk een stukje gereden in drenthe en toen kwamen we op een achterafweggetje naast de N34 bij Gieten en ging de weg in 1x over in zand. Kon het ook niet...
Terug
Bovenaan Onderaan