Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Chris88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    KTM 990 Supermoto Kappenset Zwart

    Kappenset voor de KTM 990 Supermoto in de kleur zwart. De set is zo goed als nieuw en geen beschadigingen te zien. Komt van een motor welke nog geen 1300km gereden heeft. Set past op de 990 SM en 990 SMT vanaf bouwjaar 2007. -Voorspatbord -Koplampkap links -koplampkap rechts -tank...
  2. C

    KTM minibike

    Te koop; Een unieke zelfbouw KTM minibike / pitbike op basis van een Gilera Runner. Alles zelfbouw behalve blokje en wielen. Loop prima en start altijd. Er zit een Yasuni R uitlaat onder en door het lage gewicht van 45 kg loop dit ding als de brandweer! Verder zit er nog een nieuwe...
  3. C

    TK. Difi motorlaarzen maat 44, zgan

    Hallo, Ik heb hier nog een paar Difi motorlaarzen maat 44 staan. Het is het type FREEDOM AX Ik doe ze weg omdat ze iets te klein voor mij zijn. Nog geen 10 keer gedragen en zo goed als nieuw. van de difi site 60 euro af te halen in Middenmeer, Noord-Holland of regio...
  4. C

    Motoragent zwaargewond na aanrijding ( met filmpje )

    bron Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl met filmpje Persoonlijk vind ik het niet erg tactisch hoe die agent zich positioneert op de rijbaan. Gelukkig heeft hij het overleefd
Terug
Bovenaan Onderaan