Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ouideaux
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ouideaux

    KTM LC8 koppelingtool

    Bij de jaarlijkse opruiming kwam ik nog een koppelingstool voor de KTM LC8 motoren tegen. Deze kan je gebruiken om de koppeling te blokkeren zodat je aan de motor kan sleutelen zonder dat de boel kan ronddraaien. Past op KTM LC8 motoren, dus de 950 en 990. Ik heb de versie zoals het plaatje...
  2. ouideaux

    Twee motorbokken te koop

    Ladies and gents, ik heb twee motorbokken over die weg mogen. De ene is rood en merkloos, de ander is wit en afkomstig van Datona. Beide bokken hebben V-vormige adapters. Er zitten restanten van stickers op de bokken, met wat beleid kan je die er van af halen. Vraagprijs is één krat Hertog...
  3. ouideaux

    Spaakvelg poedercoaten

    Heren! Ik heb op mn KTM (met spaakvelgen) na wat offroad actie een deuk in mn velg gereden. Ben vorig jaar al naar Bakker geweest met die velg, maar die zeiden dat het te erg was om helemaal goed te krijgen. Dus, een nieuwe velg. Ik ben van plan om via mn KTM dealer gewoon een zwarte Excel...
  4. ouideaux

    Shoei CX-1V vizier donker

    Te koop, een Shoei CX-1V vizier, in de tint "heel erg donker". Past op de X-spirit, Multitec, XR-1000 en Raid II volgens de Shoei website. Paar keer gebruikt, nieuw 80eu, mag weg voor 40eu.
  5. ouideaux

    SW-Motech QUICK-LOCK tankring Honda

    Voor Honda tankdoppen met 7 schroeven. Past op deze modellen volgens de site: motor type inhoud bouwjaar extra info HONDA CB 500 499 cc 1993-1996 HONDA CB 500 499 cc 1997-1997 HONDA CBF 500 499 cc 2004-2007 HONDA CBR 600 F 598 cc 1991-1994 HONDA CB 600 F HORNET 599 cc...
  6. ouideaux

    Honda VFR 97-01 goodies

    Voor wie graag zelf klust aan een Honda VFR 97-01 RC46, dus pre-vtec, een Haynes handleiding. Mag weg voor 15eu. Tevens een K&N luchtfilter, niet veel gebruikt, ik schat iets van 5000km. Geeft samen met een open uitlaat een mooi geluid. Mag weg voor 20eu. Tevens drie kuipschroeven...
  7. ouideaux

    Scottoiler spare parts

    Hoi, ik mis twee onderdelen van mn scottoiler, namelijk het T stukje, en het plastic dopje dat op dat T stukje komt, waar de leiding op komt die naar de scottoiler zelf gaat. Waar kan je reserve onderdelen kopen? Of heeft iemand anders een oplossing hiervoor :) het T stukje kan ik hier in de...
  8. ouideaux

    Klauwen gereviseerd, lekt na een nachtje op druk laten staan

    Mogguh, ik heb gisteren mn remklauwen gereviseerd. Nieuwe rubbers erin, nieuwe zuigers en noem het maar op. Ik heb de rubbers en zuigers met het bijgeleverde montagevet vastgezet, een soort gel leek dat wel. Gisteravond heb ik met een paar postbode elastieken het remhendel onder druk laten...
  9. ouideaux

    Remrevisie, zijn deze zuigers nog bruikbaar?

    Mogguh :W hoe begin je het jaar beter dan met een revisie van de remmen :P ik heb net de Brembo klauwen van mn KTM gehaald en helemaal uit elkaar gehaald en alles schoongemaakt. Met perslucht de zuigers rustig uit de klauw gewerkt en ze het laatste stukje eruit getrokken met de hand. Dus niet 80...
  10. ouideaux

    Wat zijn dit voor motorjassen

    Ik zie best veel motorrijders met dit soort jassen rijden: Dus een zwarte jas van textiel of leer, met een oranje streep erover, en twee dunne witte strepen. Waarom zijn die jassen zo populair? Ik zie bijna dagelijks choppers en gewone motorrijders in Amsterdam rondrijden met dit soort...
  11. ouideaux

    Lange motorrijders opgelet: verlengde Vanucci overal

    Bij deze gaat ie de verkoop in, ik heb er dit hele seizoen geen meter mee gereden omdat ie te strak zit rond de knieen - wielrennen maakt meer kapot dan je lief is ;( Het gaat om een Vanucci leren overall, met speedhump en kneesliders. Het is een maat 58, maar let op, de armen en benen zijn...
  12. ouideaux

    Voorvork poten opnieuw in de verf zetten

    Mogguh, mn VFR heeft inmiddels de 71K al voorbij zien komen, en dat begin je te zien aan de voorvork poten. De verf aan de onderkant is gewoon verweerd en hier en daar zijn er wat stukken weg. Officieel zou ik bij 76K de voorvork olie weer moeten verversen, dus dan zou het spul toch uit...
  13. ouideaux

    Kan je een motorhoes wassen?

    N'avond MF, Ik zat vanmiddag eens naar mn motorhoes te kijken. Dat is gewoon zon standaard ding, grijs plastic, met daaronder een beetje voering. Nou heeft die hoes bij de kant die tegen mn ketting aankomt veel oliesporen. Ook zit er wat zand in, hij is na 2 jaar gebruik gewoon erg vies...
  14. ouideaux

    Schimmel op leren handschoenen :(

    Mogguh, ik trek vanochtend mn motorpak en alles aan, en kwam erachter dat mn leren handschoenen al 2 weken lang liggen opgevouwen. Toen ik ze weg had gelegd waren ze nat van een regenbuitje. Ze waren nu wel droog, maar aan de kant die over elkaar was gevouwen zat wat schimmel. Kan dat kwaad...
  15. ouideaux

    Wat moeten we nou met motorrijden in NL?

    Ik ben vorige maand lekker aan het rondrijden geweest in Italie en heb ongeveer elke pas in de Dolomieten en in de omgeving van de Stelvio wel gezien. Lekkere bochten, hier en daar asfalt waar een circuit bij verbleekt zo mooi. Sommige wegen waar geen 100 meter recht is. Sommige wegen waar je...
  16. ouideaux

    Embedden van Youtube video's

    Ik kwam er net achter dat MF de [video] tag niet ondersteunt. Komt dit nog, of hoe kan ik anders video's van youtube embedden op de pagina?
  17. ouideaux

    VFR start matig

    Gisteren heb ik mn VFR terug gekregen van de garage, die de klepspeling heeft gecontroleerd (en bij 2 cilinders heeft afgesteld), en de injectie heeft gesynchroniseerd. Nou was dat laatste op mijn verzoek gedaan omdat mn motor altijd een beetje knullig start: Anyway, nadat alles was...
  18. ouideaux

    Koude wind langs nek

    Afgelopen zondag ben ik ff van Luxemburg naar Nederland gereden, een uurtje of 4 op de motor. Nou zat ik halverwege al met een redelijke nekpijn, maar op het einde kon ik mn hoofd gewoon niet meer draaien om in mn dooie hoek te kijken bij het wisselen van rijbaan. Ik vraag me nu af of dat komt...
  19. ouideaux

    Te lange ketting kopen, en dan inkorten

    Vraagje, ik zie op een veilingsite diverse motorkettingen te koop staan voor weinag. Op mijn motor hoort een 530 ketting met 108 schakels, maar er worden veel 110 en 114 kettingen te koop aangeboden. Kan ik dan gewoon 2 of 6 schakels eraf halen, en de ketting dan om mijn motor leggen? Of werkt...
  20. ouideaux

    Van die beschermfolie voor op je vizier.

    In de F1 gebruiken ze het, en wat ze in de F1 gebruiken, moet ook goed genoeg zijn voor mij. Ik doel dan op die stickers die ze op hun vizier hebben. Hoe heet zoiets, waar koop ik het, en zou dat niet ideaal zijn tegen al die schijtvliegen? Dikke vlieg midden op je vizier? Trek je die sticker...
  21. ouideaux

    Bagster tanktas voor een VFR 800 non-vtec

    Ik heb een bagster in de aanbieding: Gaat dus om de tanktas + de hoes die over de tank gaat. De hoes is in een goede staat, de tanktas heeft echter redelijk wat gebruikerssporen. De ritsen zijn al een keer vervangen omdat die niet meer jofel waren, en er zit aan de bovenkant, bij het...
  22. ouideaux

    Bout doorgedraait, wat nu?

    Ik was vanmiddag bezig om de koelvloeistof van mn motor af te tappen. Toen ik de aftap bout losmaakte zat dat ding echt bizar hard vastgedraait. Het koperen ringetje onder de bout, wat tussen de bout en de waterpomp zit, was totaal platgedrukt en er zaten aluminium sporen op. Even later...
  23. ouideaux

    Alpinestars GP plus 3XL handschoenen

    Ik heb ze begin dit jaar gekocht maar ik vind ze toch niet echt lekker zitten, mn vingers zijn te lang voor deze handschoenen. Daarom gaan ze nu weg. Ik heb er 1 seizoen mee gereden, heb ze gekocht voor 149eu, voor 80eu mogen ze weg. Zit links een kleine beschadiging bij de handpalm, is een...
  24. ouideaux

    waarom is 800cc geen 800cc?

    Iets wat ik niet begrijp, maar wat kennelijk al heel lang zo is. Waarom is het aantal CC's nooit exact het aantal dat men zegt in het typenummer? Mijn motor word verkocht als een VFR 800, maar dan ga je kijken in de kenteken papieren, en heeft ie 782cc. Als ik kijk naar mijn oude auto...
  25. ouideaux

    Sneetjes in band, wat nu?

    Goeienavond :) Ik zat vanmiddag mn motor even te inspecteren na een weekend rijden. Alles leek in orde te zijn, maar ik zag in mn achterband twee sneetjes zitten. De ene is 7mm lang, de andere ongeveer 4mm lang. Het lijkt erop dat ik door glas ben gereden, de gaatjes zitten ongeveer 10cm...
Terug
Bovenaan Onderaan