Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dwaal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dwaal

    Bachus Rides Again

    Zoals een aantal van jullie weten, ik heb een poosje geleden het span van Kitty en Uli overgenomen met het idee om de machine weer rijdend te maken. Na een korte onderhandeling werden er munten uitgewisseld en papieren ingevuld en mocht het span uit de schuur gereden worden - om daarna verwoedde...
  2. dwaal

    OBT "De Gooische Matras"

    Tsja.... Belofte maakt schuld. Ik moet er aan geloven en een keer voorrijden tijdens een (ver)dwaaltoer... De VDT-OBT. Het startpunt zal zijn op de parkeerplaats van Restaurant de Loodijk - heel handig met een eigen onbemande benzinepomp erbij. Daarnaast erg prettig - op struikel afstand van...
  3. dwaal

    Long Tall Sally

    Ok, kom maar op met de kritiek: mijn nieuwe fiets! Het is een 920cc (opgevoerd) virago blok in een zelf bouw hardtail frame met open pijpen en open filters. What do you think?
  4. dwaal

    Project klaar!!! Zie de foto's

    Heren en dames! bike builders, Na hard werken en veel vrije uren in mijn kleine garage is mijn project eindelijk af. Het is een super naked chopper geworden: ik ben benieuwd naar jullie reacties en commentaar, dus schroom niet en laat je kritiek (en lovende woorden) horen! Foto 1 Foto 2...
  5. dwaal

    RIP Mart

    Vorig jaar hebben Bikertrash en ik een man leren kennen die leed aan MS. Hij was gekluisterd aan zijn rolstoel, maar had veel gereden vroeger. We hebben samen met hem in het span een toertje gemaakt toen, in oktober. Gisteren hoorde ik dat hij is overleden. Zijn laatste wens was dat BT en ik...
  6. dwaal

    Motorrijbewijs en autorijbewijs, hoe zit dat nu?

    Heren en dames mede motorrijders, ik heb een vraag. Een vriendin van mij (28 jaar) zit er over te denken om haar motor rijbewijs te halen, maar heeft nog geen auto rijbewijs. Als ze haar A haalt, mag ze meteen vol vermogen, dat weet ik. Maar als ze na een half jaartje (of langer) besluit haar...
  7. dwaal

    Noord Holland Noord OBT nov. editie: deel 2

    We gingen over de 2500 heen! Hier gaarne de verdere foto's plaatsen en nagenieten van het gebodene :D En hier is deel I... De volgende OBT in Drente! Klik hier.... (volgens mij) Alle foto's bij elkaar Albums: Bierelier @nne Motormug...
  8. dwaal

    Elefanten

    Ehrm, peeps? Ik ben geen span rijder, maar ik heb wel een paar mooie plaatjes voor jullie gemaakt dit weekend in Nurnberg. Ik kan dit Treffen aanraden! Het hele verhaal kun je hier lezen, nogmaals, dit Treffen is echt super, zeker voor spanrijders. Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
  9. dwaal

    Hart transplantatie

    Mijn magna (VF700c 1986) tikte behoorlijk in het blok, en had een nieuwe nodig. Bikertrash vond een nieuw blok, en de afgelopen drie dagen zijn we hard aan het werk geweest om het blok om te bouwen. Hier de foto's! De te kannibaliseren machine. We wilden alleen het blok hebben, dus die moest...
  10. dwaal

    Eventjes wat Pr0n... (Virago1000)

    Hard aan het werk geweest met onderhoud, en meteen maar even gepoetst. De dame is uit 1984, en nog steeds een 'looker'... toch?
  11. dwaal

    Castricum Strand Betaald Parkeren (Pardon?)

    Ik reed gisteren met mijn wederhelft achterop richting Castricum aan Zee. Lekker, een daggie strand, en we hadden geen zin in de drukte van Zandvoort en Scheveningen. Een dikke twee kilometer voor het strand worden alle auto's door een verkeers regelaar richting een parkeer plaats geleid, en...
  12. dwaal

    Pas op voor rode pickup: 31-BN-XF

    Ik ben zojuist aan een moordaanslag ontsnapt :( :( :( Een rode pickup truck met kenteken 31-BN-XF reed net bij het Gouwe aquaduct achter me, vol aan het bumperkleven. Dat vind ik levens gevaarlijk, en ik keek al eens achterom, nam ruim afstand tot mijn voorganger. Toen dat niet hielp...
  13. dwaal

    Motor destructie (voor onderdelen) foto reportage

    De honda Magna Vf700c uit 1985 had haar laatste adem uitgeblazen (versnellingsbak stuk), dus het werd tijd om haar voor onderdelen te strippen. Hier volgt een foto verslag van deze procedure: Met de eigenaar, natuurlijk. Op dit moment ben ik bezig met het verwijderen van de achterrem, zodat we...
  14. dwaal

    Meet Black Betty

    Veel zweet, zwarte verf en olie later was dit het resultaat.... Mijn nieuwe ride. Behold..... Black Betty. Aan het werk, de oude magna op de achtergrond, met buurman staand, en Bikertrash zittend. De laatste hand aan de saddle bags... Bikertrash laat zijn ware aard zien. Dit is ze nu...
  15. dwaal

    Kalender

    Ik heb wel eens van die zondagen dat ik lekker ergens wil gaan rijden; dan probeer ik in het WWD forum te zoeken naar een leuke toertocht. Is het een idee om een kalender in te bouwen waarmee we door op een dag te klikken de links naar topics over die dag kunnen opvragen? Dat zou ook betekenen...
  16. dwaal

    Eerlijk zeggen: wie heeft (of gaat) er vandaag..

    Met de motor naar z'n werk? En hoe ver moet je rijden?
  17. dwaal

    Phoenix en Paul Nieuwkamp, uw foto's graag!

    Op mffm8 zijn jullie geweest, maar hebben nog niets laten zien van de fotootjes die daar zijn genomen... We verzoeken U beiden respectvol om als de sodewiedeweerga te gaan posten! O-) MFFM 8 (8/11/2003)
  18. dwaal

    MFFM 8 (8/11/2003)

    Heu.... ik vind dat het hoog tijd word dat Amsterdam zich weer eens met de meetings gaat bemoeien. Ik heb officiele toestemming van lovebug om een mffm bij ons thuis te gaan houden; ze is d'r toch niet ;) Dusseh.... 18:00 uur en de frietpot staat te gloeien!!! Route: vanaf A1: amersfoort -...
  19. dwaal

    Maatregelen tegen de kou

    Ok, het is officieel; vanochtend om half zeven reed ik over de A12 richting Gouda en ik kreeg de eerste sneeuwvlokken op mijn helm. Ik had al een paar weken mijn winterhandschoenen aan (vanwege de ruitenwisser, die ik op mijn zomergloves niet heb). Vandaag voor het eerst een beflap onder mijn...
  20. dwaal

    Datum edit mogelijkheid in de WWD forum topics

    Ik ga graag naar meetings, en zoek dus altijd naar een leuke meeting in de WWD sectie van het motorforum. Maar daar staan niet altijd de datums in de title van een topic. Dat kan ook niet, omdat heel vaak de datum in overleg met de deelnemers wordt gekozen (vaak via een polletje). Maar het zou...
  21. dwaal

    Ff m'n hart luchten; niet-kijkende koekblikken

    **%@(@@!^&(... Net een close encounter gehad met een busje. Ik rij op de meest linkse baan, lekker met de enkels op de highwaysteps, als een busje volkomen out of the blue naar links waait, _precies_ waar ik op dat moment rij. Nou weet ik dat koekblikken niet naar links kijken over hun schouder...
  22. dwaal

    Highway steps

    Yes! Ik heb ze eindelijk gevonden. In een motor zaak zaten ze op een andere magna, maar ik heb de eigenaren van de zaak kunnen overtuigen dat ik ze harder nodig had ;) Nu vraag ik me af; rijden er nog meer mensen met highway steps? Leg je dan je enkels erop, of rij je met je voetzolen op de...
  23. dwaal

    Stationair draaien bij het stoplicht, slaat-ie af!

    Dit overkomt me eens in de zoveel tijd: Ik heb net een kilometer of 80 gereden over de snelweg, en als ik dan bij mijn afslag onderaan voor het stoplicht sta slaat de motor af. De choke is dan al helemaal in (logisch). Ik heb pasgeleden het lucht filter vervangen, die is helemaal schoon. De fan...
  24. dwaal

    Mijn trots (plaatjes)

    Een honda magna Vf700c uit 1986. Stuur en cockpit zijn gemod, ben nog druk bezig met de oxidatie van de alu delen te verwijderen.
  25. dwaal

    Hoe kom ik aan een motor forum sticker?

    Het lijkt me wel leuk om andere rijders te spotten :) Dan moet ik natuurlijk wel ZELF een sticker op de bike hebben.
Terug
Bovenaan Onderaan