Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BobberB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BobberB

    Hulp gezocht: Hardnekkige elektronische problemen oldtimer

    Hoi hoi, Ik kan wel wat hulp gebruiken om hardnekkige elektronische problemen van mijn XS650 de wereld uit te helpen. Het afgelopen jaar heb ik de volgende problemen gehad: - Geen vonk (TCI kapot, gerepareerd) - Niet bijladen (stator kapot, vervangen) - 2x bobine kapot (vervangen...
  2. BobberB

    Bout M12 metrisch fijn (gezocht)

    Hoi Hoi, Voor een zelfbouw valbeugel ben ik op zoek naar een langere blokbout. Ik zoek een bout met de volgende specs: M12 x 1,25 x 110 (of langer, mits er genoeg draad op zit) Uitvoering: Binnen 6-kant; Staal; sterkte min. 8.8; opp. behandeling maakt niet uit; met borst mag, mits de...
  3. BobberB

    Andere bandenmaat

    Ik ben op zoek naar nieuwe banden omdat de huidige me niet bevallen. Nu heb ik een aantal banden op het oog, probleem is alleen dat de bandenmaat niet helemaal gelijk is aan de huidige maat. Heb nu voor een 100/90 - 19 en achter een 120/90 - 18. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om...
  4. BobberB

    oldtimer geschorst En verzekerd

    Goedenavond Ik ben vanavond staande gehouden door de politie met mijn gerestaureerde oldtimer. Niks bijzonders op zich. Kenteken werd gecontroleerd en daar ging het fout. Bleek dat de motor nog geschorst is en dat ze niet konden zien of die verzekerd is. Ik heb aan de agent uitgelegd dat ik...
  5. BobberB

    Zadel maken en bekleden How-to

    Hoi, Ik ben in het brikken gedeelte bezig met het bouwen van een yamaha scrambler Xs650 Scrambler en heb daarvoor ook zelf een zadel gemaakt. En is misschien wel leuk en handig om hier een samenvatting te geven van het hele proces. Zodat mensen die dit ooit zelf willen gaan proberen...
  6. BobberB

    Xs650 Scrambler

    Bij een nieuw project hoort een nieuw topic :+ Zal me eerst even voorstellen in het brikken gedeelte. Ben Bjorn 21 jaar en studeer in Groningen. Ben al wat langer actief (nouja actief O-) ) in het chopper gedeelte maar nu dus ook hier. Volg al wel aantal project in dit gedeelte! Ben 2...
  7. BobberB

    Knal tijdens het rijden

    Hoi, Ik heb vandaag een stuk gereden. Nadat de motor goed warm was trok ik het gas vol open vanaf 2de versnelling tot de 4de totdat ik ineens een harde knal hoorde uit het blok. Meteen het gas dicht gedaan omdat ik me rot schrok. Ik hoorde na de knal niks raars. De motor rijdt ook nog, heb...
  8. BobberB

    Ratel geluid uit het blok

    Goedemiddag! Ik hoor sinds vandaag een nieuw geluid uit mijn blok komen. Als ik rustig rij (midden van het toeren gebied) dan hoorde ik altijd al een soort schurend geluid, dit was vrij zachtjes en door een monteur heb ik me toen laten vertellen dat dit de koppeling was. Nu is dat geluid wat...
  9. BobberB

    problemen met de verlichting

    Hoi, Ik plaats hier een topic omdat ik problemen heb met mijn elektra. Wanneer de motor op contact staat brand de koplamp maar wanneer de motor draait gaat die uit. Voor het achterlicht kan ik het niet zeggen want die zekering(groep) brand meteen door als ik hem op contact zet. Ik heb van...
  10. BobberB

    Schakelen met de hand?

    He, Ik ben helemaal gek van oude harley, oldschool choppers en bobber. Nu ben ik zelf mijn honda shadow aan het verbouwen en ik zit er over te denken om er een tank shift op te maken. zoiets dus, in combinatie met een voetkoppeling. Nu vraag ik me af of hiermee een beetje te rijden...
  11. BobberB

    Is dit deukje te plamuren?

    Ik heb een tank op het oog maar er zit een deukje in. Nu vraag ik me af op dit goed weg te werken is door bijvoorbeeld plamuren. Ik heb zelf nog maar weinig ervaring met dit soort dingen daarom vraag ik eerst advies voordat ik hem koop. Ik heb wel gezocht naar deuken in benzinetanks, maar dit...
  12. BobberB

    Kaal stuur

    Ik wil graag mijn stuur een beetje ''kaal'' laten lijken. Dus me idee was om de starterknop/lichtknop enz enz te verplaatsen. Maar ik wil de knipperlichten wel laten zitten. is er ook een soort losse schakelaar hiervoor te koop?
  13. BobberB

    Honda shadow 600 project

    He allemaal! Ik ben nieuw hier op het forum, ik ben 19 en ben sinds kort gek van motoren, vooral bobbers vind ik mooi. Nu heb ik nog geen rijbewijs (ben wel bezig :P) maar ik heb al wel een project in de schuur staan. K heb een honda shadow vt 600 gekocht, maar zoals die standaard is vind...
Terug
Bovenaan Onderaan