Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: haak71
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. haak71

    Gezocht bagage rek Honda vfr 1994

    Ik ben op zoek naar een bagage rek en Honda vfr 750 uit 1994 dat rechtstreeks op de montage punten van de handvatten voor de duo passagier wordt geschroefd mocht iemand dit nog hebben dan hoor ik het graag
  2. haak71

    YAMAHA Enduro / Rally Jas XXL

    Ik heb een enduro / rally jas over origineel Yamaha met uitritsbare mouwen (passen in achtervak) en heel veel zakken en opbergplekken. Verder is de kraag uitwisselbaar (met een rits) zodat de jas zowel met als zonder nekbrace bruikbaar is. Jas is nog heel netjes mag weg voor 80 euro
  3. haak71

    in zeer goede staat akrapovic demper WR 450 2012 / 2015

    Een in zeer goede staat zijnde akrapovic demper en "orginele standaard" voorbocht voor een Yamaha WR 450 (2012 - 2015). De voorbocht is de orginele van Yamaha met power bom de demper is via yamaha besteld hij is in geheel mooie en nette staat geen deuken op butsen maar wel wat strepen op...
  4. haak71

    Complete SET enduro Wielen Yamaha WR 450 2000 / 2015

    Heb ivm aankoop ander merk motor een complete set enduro wielen over met tandwiel, goede nieuwe schijven, redelijke banden en voor nog een goede mouse, achter is hij al wat zacht prijs in overleg
  5. haak71

    SM wielen Yamaha WR 450 ( + adapter etc.) 2000 / 2015

    Is misschien meer wat voor te koop topic, maar is specifiek voor de WR 450 F dus maar even hier. Ik heb een set sm wielen; over zwarte excel velgen, blauw naven (dacht haan), rvs spaken, inclusief (regen) banden en tandwiel en schijven( voor grotere schijf) en ik heb de adapter voor de standaard...
  6. haak71

    bok voor onder balhoofd

    Nette goed uitgevoerde bok voor onder je balhoofd ik heb er nog wel een aantal koppelstukken bij voor diverse maten balhoofden. Heb hem twee jaartjes gebruikt en staat nu al een hele poos in de schuur. (voor 35 euro mag je hem op komen halen)
  7. haak71

    nettte aanhanger voor vervoer van je racer

    Ik heb te koop een nette aanhanger waarvan je wel kan zien dat hij gebruikt is. Hij is technisch helemaal goed elektrisch werkt alles nieuw glas op beide verlichtingspunten en een nieuwe stekker. Ik verkoop hem omdat ik niet meer race voor omdat ik een aanhanger kan delen met een maatje...
  8. haak71

    nette motor aanhanger voor 1 motor

    Ik heb met een maatje samen een kar gekocht dus er 1 over het betreft een nette motoraanhanger maar je kan wel zien dat hij gebruikt is. zit een voorwielklem in voor het snel en makelijk laden. Mooie grote ogen voor de sjor banden die aan het frame vast zitten. Een neus wiel en achter een...
  9. haak71

    alpinestars crossbroek maat 40 (1 keer gedragen)

    Heb deze broek gekocht bleek veel te groot. kost nieuw 100 euro mag weg voor 60 euro
  10. haak71

    Yamaha Crosslaarzen Blauw maat 45

    Te koop een paar goede crosslaarzen / of sm ik heb ze nu maand of vier waren eigenlijk nieuw toen ik ze kocht maar ga een ander merk rijden dus doe ik ze toch maar weg Ik wil er 75 euro voor hebben !
  11. haak71

    Te koop 1 oktober Assen gridtime dag voor de KNMV CUP

    Heb 5 sessies geboekt maar moet werken kom waarschijnlijk zaterdag de cup wel rijden wie wil er nog wat extra trainen
  12. haak71

    Wielen compleet gsx-r 750

    complete wielen, incl lagers, remschijven etc... kunnen zo in de motor zitten nog een paar redelijke regenbanden om wil er 400 euro voor hebben (gaat dus alleen om de wielen) Bouwjaren 2001 tot 2004 past het in heb ook gehoord dat in 1000 en 600 past van die periode
  13. haak71

    Set Pirelli super corsa dragon 120 / 180 NIEUW 240 euro

    Setje Pirelli super corsa dragon's 120 /180 dot codes 46/48 van 2008 Nieuw niet gebruikt nu 240 euro over de prijs onderhandel ik niet !
  14. haak71

    Gezocht: originele uitlaatdemper GSX-R 1000 2001

    zoek de orginele demper voor een GSX-R 1000 van 2001 of vergelijkbaar ik geloof dat die van 2000 tot 2003 dezelfde zijn. zou graag alleen de demper kopen en graag in goede of zeer goed staat en goed werkende lelijke heb ik al....................
  15. haak71

    Met DOC SHOP naar Cartagena

    Nou, Ik ben dus net terug uit Cartagena en ik wil niet hier zijn, ik heb me echt prima vermaakt en ik kan het iedereen aanraden. Was echt geweldig !!!! Het is een mooi cirquit met een aantal snellere en langzamere bochten, het rechte eind is wat kort (maar dat vindt ik eigenlijk altijd...
  16. haak71

    Racekuip voor Thunderace: ervaringen en waar?

    Ik wil graag racekuipen op mijn thunderace gaan zetten toch een beetje zonde elke keer de orginele delen vervangen. Maar ik heb op een paar sites gekeken en voor een ace kon ik niet zoveel vinden wie heeft hier ervaring mee ? wat past en waar kun je die kopen ????
  17. haak71

    Off road rijden in Arnhem en omgeving

    Ik ben sinds kort in het bezit van een " oudere" enduro. Nu ben ik naast enthousiast motorrijder (of en van het asfalt) ook nog wel redelijk natuur liefhebber en gezagsgetrouw en wil ik dus niet vol gas de posbank over want het mag niet en het is niet verstandig...
  18. haak71

    Gevraagd, topkuip delen vfr 750 1995

    Ik zoek de top kuip delen links en rechts voor eeen vfr 750 uit 1995 dat zijn die kleine stukjes die je eraan schroeft.
  19. haak71

    Waarom naar een dealer dag

    Het is weer voorjaar en allerlei motorzaken / dealers geven weer een dealerdag, opendag, openhuis, natuurlijk heeft dit vaak een commerciele doelstelling, maar mijn vraag is nu ga je erheen en zo ja waarom, Of waarom zou je erheen gaan met andere woorden een marktonderzoekje...
  20. haak71

    Interpolis glas helder niet dus !!!

    Mijn motor is in de zomer vorig jaar gejat en we hebben hem weer terug gevonden Mijn motor gestolen wat is veiligheidsonderzoek Nu heb ik gister mijn nieuwe (gebruikte) Thunderace opgehaald dus bel ik de verzekeringsman dat hij hem ff weer verzekerd schelde 200 euro met de vorige verzekering...
  21. haak71

    Moet het effe kwijt,

    Motor, staat klaar, tassen er op tanktas ingepakt,motor kleding ligt klaar nog tot 13:00 werken en dan tot en met woensdag weg !!!! vanmiddag over de snelweg naar Venlo en dan begint Het, Eiffel, odenwald, via de Romantische strasse, naar Oostenrijk( misschien ook ITALIE en Zwisterland...
  22. haak71

    Mijn motor gestolen wat is veiligheidsonderzoek

    Zondag middag, 15:00 uur, kom terug van een toertje in de buurt was mooi weer had een uurtje over dus even rond. Zet mijn motor voor de deur (op stuurslot + hangslot door achterwiel.) en loop met vrouw en kind even het dorp in voor een ijsje om een uur later terug te komen bij een lege stoep...
  23. haak71

    Louis.de veel goedkoper dan motozoom.nl

    Die lui van motozoom die hebben je echt bij de benen sorry hoor maar ik was even aan het kijken naar een paar laarzen let op MOTOZOOM deze laars is € 59,90 + minimaal 3,95 verzendkosten (waarschijnlijk 8,95 maar dat weet je niet zeker) Deze laars ( is precies dezelfe) € 49,90 + zeker weten...
  24. haak71

    Moeten we dit met een Momentsleutel doen ?

    Kreeg op vfr topic niet veel reacties misschien past het hier beter ZO, gisteravond de ketting en tandwielen van vfr 750 f uit 1987 vervangen en we hebben een ding verkeerd gedaan er was een gesloten ketting besteld dus de hele achterbrug is eruitgeweest inmiddels zit alles weer op zijn plek...
  25. haak71

    hoe haal ik foto's weer weg uit mijn bestanden ?

    ja da's dus mijn vraag kon het niet vinden in FAQ
Terug
Bovenaan Onderaan