Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark-k
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mark-k

    Te Koop, Yamaha FJR-1300 uit 2009, 51k km

    Aangezien mijn vader zijn gezondheid het niet meer toelaat om motor te rijden moet hij met pijn in zijn hart de motor verkopen. Het gaat om een Yamaha FJR1300 uit 2009. Motor is door mijn vader nieuw aangekocht en dus altijd door dezelfde eigenaar bereden. Omdat mijn vader de kleuren uit 2009...
  2. mark-k

    Langere gaskabels Aprilia

    Ik ben een breder en hoger stuur op mijn Falco aan het bouwen en dat gaat allemaal prima. Elektra kabels pasten, remleidingen op maat laten maken, allemaal mooi, maar nu heb ik mij verkeken op hoe lastig gaskabels te fixen zijn. De kabels van mijn Falco zijn te kort, ik had al mille kabels...
  3. mark-k

    Benzinelampje aprilia falco

    Inmiddels alweer een lange tijd geleden dat mijn motor het asfalt met de zijkant geraakt heeft, en hij rijdt tegenwoordig ook al een tijd weer prima. Het enige probleem waar ik tot nu toe geen oplossing voor gevonden heb is het benzine lampje. Ik heb de teller vervangen en alle lampjes zijn...
  4. mark-k

    GS500 stuurgewicht boutje gebroken

    Een vriendin van me heeft een GS500 gekocht, maar hier zitten geen stuurgewichtjes op. In het stuur zitten 2 metalen busjes, die volgens mij vast gelast zitten in het stuur (op 2 punten). Bij de linker is echter een boutje erin afgebroken welke er met een mogelijkheid uit te krijgen is zonder te...
  5. mark-k

    ZZR1400 gezocht

    Ik heb deze vraag ook al in het ZZR1400 topic geplaatst, maar om ook de rijders te bereiken die daar niet kijken zet ik hem ook even hier neer. Ik werk momenteel mee aan de elektrische motorfiets van STORM Eindhoven ( STORM Eindhoven ) en hierbij gaan wij de wielen van de ZZR1400 gebruiken...
  6. mark-k

    Probleem elektronica Falco

    Ik heb mijn Falco eindelijk weer rijdend, ik hoopte dat het enige dat nog miste het afstellen was (waarvoor ik binnenkort eens ga informeren bij Ritzen, ik heb gehoord dat die nogal goed is met een testbank). Echter kwam ik toch nog voor wat probleempjes te staan met mijn goedkope teller uit...
  7. mark-k

    Remvloeistof Aprilia SL1000 Falco

    Aangezien ik mijn appie aan het opknappen ben leek het mij verstandig om ook maar meteen de remvloeistof etc mee te vervangen. Nou weet ik dat je dot4 niet met dot5 mag mengen (maar wel weer met 5.1 of zoiets) enzo, dus ik dacht ik zoek ff in de handleiding wat ik moet gebruiken. In de...
  8. mark-k

    Haakse ventielen (of toch niet)?

    Ik heb een tijdje geleden mijn banden vervangen en meteen gevraagd voor haakse ventielen, zodat het oppompen wat simpeler gaat. Nu heb ik echter twijfels over het feit of het wel echt haakse ventielen zijn (die je gewoon kan laten zitten als je rijdt). Hieronder een plaatje van wat er gemonteerd...
  9. mark-k

    stekkertjes

    Hallo, i ben momenteel mijn motor aan het verbouwen en ook de verlichting moet eraan geloven. Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niet in mijn kabelboom wil gaan knippen en ik dus een paar stekkertjes nodig heb om de koplamp aan te sluiten. Ik heb alleen geen flauw idee hoe deze heten en...
  10. mark-k

    Gestolen: KTM 525 EXC Margraten MH-HP-32

    Ik post deze niet voor mijzelf, maar voor een collega van me. De motor van zijn broer (die voor anderhalf jaar in het buitenland zit) is in de nacht van 14 op 15 mei gestolen vanuit het huis van zijn ouders in Margraten. Buiten de motor hebben de dieven ook nog gereedschap meegenomen. Het...
  11. mark-k

    Aprilia SL1000 kapot - streetfighter

    Aangezien ik een tijdje terug mijn motor gecrasht heb door een olievlek op een rotonde, zit ik nu met wat opknapwerk. Aangezie het waarborgfonds nog niet heeft uitbetaald en het ook nog niet zeker is of ze dit wel gaan doen (aangezien de politie niet wilde komen om een rapport op te maken) zit...
  12. mark-k

    Nu ook onder de gevallenen

    Helaas is het mij ook overkomen. Ik hoopte nog dat ik aan de uitspraak "er zijn 2 soorten motorrijders, zij die gevallen zijn en zij die nog gaan vallen" zou ontkomen doordat ik mijn lesmotor al eens neergelegd had, maar helaas. Gisterochtend heb ik mijn Aprilia SL1000 Falco onder mij vandaan...
  13. mark-k

    Oliedop trilt los

    Een paar dagen terug heb ik de olie van mijn Aprilia SL1000 Falco vervangen, alles netjes met de juiste momenten weer aangedraaid en de vuldop stevig vast. Vandaag reed ik ermee naar school (ondertussen al ongeveer 250km na de oliewissel), en kwam er daar achter dat ik wat olie op mijn laars...
  14. mark-k

    DB Killers Leovince

    Hallo, vorige week heb ik een Aprilia SL1000 Falco gekocht, die voorzien is van een setje Carbon Leovince uitlaatdempers. Nou heb ik eventjes zonder DB killers rondgereden, maar met de nieuwe geluidswetten en de teringherrie (maar wel mooi :9~ ) die hij maakt wil ik toch wel een setje killers...
  15. mark-k

    Koekblikken die plaatsmaken

    maar dan wel op hele rare plaatsen en manieren. Ik heb wel vaker dat ik achter een auto zit, gewoon rijdend rond de max snelheid. Soms gaat zo'n auto dan opeens naar rechts, half op de vluchtstrook of bijna in de berm rijden... Ik vraag me af wat die mensen nu willen, maken ze plaats voor...
  16. mark-k

    Motorslipcursus via online aanbieding, ervaringen?

    Zojuist kreeg ik de email van de Marktplaatsaanbiedingen weer in mijn inbox, met daarin een aanbod voor een 2 uur durende motorslipcursus met 50% korting. Meer info vind je hier. Let op, alleen vandaag geldig!
  17. mark-k

    Extreme Freestylers 2011 halve prijs!

    Voor de mensen die niet gewonnen hebben bij de prijsvraag van MF, hierbij de kans om je kaarten te kopen voor de helft van de normale prijs! Let op: Alleen vandaag geldig dus ben er snel bij. Kaarten tot 14 jaar Kaarten 14 jaar en ouder Ik heb hier absoluut geen belang bij, ik post dit...
  18. mark-k

    Originele demper CBR600 F2/F3

    De laser is verkocht, dus nu alleen nog een originele uitlaat voor een CBR600F. Past zowel op de F2 als de F3. ( PC25 en PC31) Originele demper, mag weg voor 45 incl. verzending.
  19. mark-k

    E keur demper CBR600F3

    Ik zoek een demper voor een CBR600F3 met E-keur en dB killer. Eventueel heb ik een originele demper en een laser zonder dB killer en E-keur (maar wel een beschaafd maar mooi geluidje) te ruil. Alvast bedankt.
  20. mark-k

    Demper CBR600F3

    Ik ben op zoek naar een demper voor mijn CBR600F3 uit '96, aangezien ik er nu een op heb liggen zonder E-keur. Ik ben op zoek naar een originele demper of een andere pijp met E-keur en DB killer (als die er in hoort te zitten). Eventueel wil ik mijn pijpje nog wel inruilen als iemand er een...
  21. mark-k

    Verkeerde bedragen bij bestelling Louis.de

    Een tijdje geleden heb ik een portofoonsetje en een jas besteld bij Louis.de Aangezien ik mijn postcode niet in kon vullen (6 tekens tegenover maximaal 5 in het vakje) heb ik een mail gestuurd on de bestelling te plaatsen.Was in orde, ik zou zo snel mogelijk een email ontvangen met de...
  22. mark-k

    Verkeerd kenteken op groene kaart

    Een tijdje geleden heb ik mijn motor aangeschaft. Netjes verzekering aangevraagd en alles. Gister kreeg ik mijn bankafschriften waar de betaling van de verzekering opstond, maar daar stond een verkeerd kenteken op. De 'V' in mijn kenteken was veranderd in een 'Y'. Ik heb toen mijn groene kaart...
  23. mark-k

    Pak met kleur van ander pak

    Een paar dagen geleden heb ik een wit leren pak gekocht. Toen ik hem thuis aan deed kwam ik er achter dat er achterop een paar blauwe streepjes/vlekjes zitten. Ik ben net naar de zaak terug gereden en ze hebben vanalles geprobeerd om het schoon te maken maar het is niet helemaal weg. Aangezien...
  24. mark-k

    De motor bepaalt de snelheid

    Ik las net dit berichtje in de motoport nieuwsbrief: Op zich geen slechte aanpassing, maar mij lijkt dat ze dit beter eens in alle koekblikken zouden bouwen omdat dat meestal de mensen zijn die bezig zijn met alles behalve verkeersdeelname (administratie doen, scheren, aankleden, big mac...
  25. mark-k

    Pinlock beslaat

    Een tijdje geleden heb ik in mijn helm een pinlock vizier gezet en hij werkte uitstekend. Toen heeft een mede lesser er met zijn vingers aangezeten omdat hij wilde zien hoe het werkte :X. Sindsdien beslaat mijn pinlock op precies de plek waar hij eraan gezeten heeft. Ik heb het al geprobeerd om...
Terug
Bovenaan Onderaan