Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SRAD arnhem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    130/90-15 bandjes

    Nog 2 130/90-15 IRC motorbanden te koop. Wat ouder, netjes opgeslagen gelegen, geen droogte. 40 p.s. of een goed bod
  2. S

    Te koop: Bridgestone Battlax en Shinko banden

    Nog enkele banden te koop, worden niet meer gebruikt. Allen nieuw met sticker. Banden zijn netjes opgeslagen zoals het hoort. Bridgestone battlax BT021 170 / 60 R17 - dotcode 0607 Bridgestone Battlax BT45 120 / 90 R17 - dotcode 0107 Shinko R320 150 / 90 15 - dotcode 0806 Shinko R320...
  3. S

    Yamaha DT / MX velg met band

    Heb hier een Yamaha DT / MX velg met band. Velg is helemaal gaaf. band heeft nog redelijk profiel. Af te halen in Arnhem, of verzenden. mag weg voor 40eu
  4. S

    xj / fj 600 voorwiel

    Beste MFers, In de aanbieding.. een xj / fj 600 voorwiel met 3.25-18 metzeler band met zgan profiel.
  5. S

    banden van verschillende merken en maten

    Wegens beëindiging hobby van m'n vader biedt ik de banden "collectie" te koop aan. Het zijn voornamelijk wat minder gebruikte maten, cross, enduro, touring, sport vanalles wat.. Of nieuw, of +4mm profiel. Zoals op de foto te zien net bij me thuis afgeleverd, zijn inmiddels netjes opgeslagen en...
  6. S

    Husqvarna TE610 brandstoftank uit 1993

    Te koop een benzinetank van mijn husky 610, de tank is van 1993. Nieuwe tank van 1997 gemonteerd omdat de nieuwe kappen niet pastten. te koop tegen elk aannemelijk bod
  7. S

    Husqvarna TE610 zijstandaard 1993

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar een zijstandaard voor een husq TE610 uit 1993. Deze zijn niet meer te verkrijgen en nergens op voorraad, je zou me er een groot plezier mee doen! bvd, mike mikevanhoutum1*at*hetemeel*punt*kom
  8. S

    Ik wil een supermotard proberen!

    Beste mede MFers.. Ik rij nu al 1,5 jaar met plezier op mijn gsxr sradje 600, en ben er nog steeds heppie mee.. Hiervoor in mijn - 18 periode altijd derbi's gereden, dus heb veel liefde voor Supermotards. Nu komt de gekke vraag :+ Wie zou eens een middagje/uurtje met zijn supermotard...
  9. S

    remschijven voorkant, suzuki gsxr srad 1998

    Ik ben op zoek naar remschijven voor, voor m'n suzuki gsxr 600 srad '98. Mogen wave schijven zijn, of origineel of wat dan ook, bruikbaar in ieder geval. Laat maar weten liefst per e-mail (of PB kijk ik minder) als je iets hebt! mvg, Mike
  10. S

    stuurdemper suzuki gsxr srad 1998

    Ben op zoek naar een stuurdemper voor mijn sradje uit 98. Hoeft geen 666 instelpunten te hebben, als hij maar in te stellen is :) richtprijs zo'n max 150 euro (ja er staat er 1 op marktplaats :P..) ook op zoek naar remschijven voor (andere advertentie)
  11. S

    QINGQI QM 200GY Fun/pekelmotor (supermotard)

    Hallo MF'ers, Ik zet mijn motor te koop: Een Qingqi QM 200 GY, supermotard. bouwjaar 2007, gekocht bij +-650-700km, zit nu ondertussen 2100 km op. Heb veel plezier van de motor, nog steeds, maar met het koude weer en afstand die ik moet afleggen om op werk te komen, toch maar een...
  12. S

    Gezocht: Ruimte/stalling in Arnhem (Klarendal/centrum)

    Hallo, Ik ben sinds kort in het bezit van een motor. Nu heb ik nog geen ruimte om deze te stallen! Ik woon op de Atjehstraat in Arnhem (Dit is in Klarendal). Ik zoek een ruimte het liefst hier in de buurt, dus niet buiten centrum e.d. Het mag een kelder zijn, een tuin :9 of een schuur...
  13. S

    Gezocht: sportdemper GSX R 600 srad (97-'00)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een sportdempertje voor mijn nieuwe motor. Als je iets hebt liggen voor een schappelijke prijs stuur me een pm of een mailtje. Uitlaatsystemen mag ook, laat maar zien! :) mvg, Mike mikevanhoutum1@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan