Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frankn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. frankn

    mikuni VM36 op XT500

    Ik had dit al gepost op het XT draadje maar bij gebrek aan relevante reacties probeer ik het hier ook maar eens. Weet niet of dat mag, maar dat hoor ik dan wel. Zo, vandaag eindelijk eens werk gemaakt van het afstellen van m'n nieuwe carb. op m'n XT'tje. Warm rijden, dan volgas op de snelweg...
  2. frankn

    woestijnrus

    Na een lange onderbreking, vnl. door tijdgebrek en andere projecten, ben ik pas weer met mijn Dnepr begonnen. Het lijkt mij wel leuk om dit project met jullie te delen. Het is een MT 11 uit 1995 die inmiddels van zijspanwiel aandrijving, een BMW R80 blok en oud model spatborden en tank is...
  3. frankn

    rem schakelset honda CB500

    origineel setje, nog nooit gebruikt. ligt al een eeuwigheid op de plank, misschien iets voor al die caferacers hier? ;)
  4. frankn

    achtervork fireblade met zxr 750 wiel voor streetfighter

    omdat ik zelf gestopt ben met mijn streetfighter project bied ik mijn achtervork aan. het is een honda fireblade vork met veer, as en extra andere driehoekjes . erin zit een helemaal compleet kawa zxr 750 achterwiel met trekstang voor de achterrem. Dit laatste is een aanpassing omdat de...
Terug
Bovenaan Onderaan