Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cardo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cardo

    van SS naar naked maar welke?:)

    Titel zegt het al maar zal het even uitleggen: Rij nu een zx6r van 2008 maar krijg steeds meer last van me rug op de motor en me meissie ken ook totaal niet lekker achterop zitten dus daarom gaat hij er uit Nou hou ik zelf van wel lekker pittig dijkies pakken en lekker spelen met de motor...
  2. Cardo

    devil exhaust suzuki gsr 600

    Wegens de aanschaf van een nieuwe motorfiets zet ik mijn Devil dempers te koop. Ze hebben max 300 kilometer er ondergezeten dus zijn gewoon nieuw! alles is aanwezig, inclusief db killers prijs 575 (al is die wel bespreekbaar) voor fotos kijk even op motorshopper Motorshopper...
  3. Cardo

    evolution motor pak 3 seizoenen

    Hierbij wil ik mijn evolution motorpak(3 in 1 concept oftewel 3 seizoenen) tekoop aanbieden . Te koop wegens ik hem eigenlijk alleen voor het lessen en examen heb gebruikt. Zelf ga ik kijken voor een leer pak omdat ik een mooi weer rijder ben. Tis een prima waterdicht pak waar je nog...
  4. Cardo

    Suzuki GSR 600 bj09

    Hierbij zet ik mijn Suzuki GSR uit bouwjaar 2009 te koop omdat ik supersport wil gaan rijden. De motor verkeerd in perfecte staat en staat altijd netjes droog onder de carpoort. Het onderhoud is altijd bij de dealer gedaan en hij heeft recent zijn 12000km beurt gehad. Ook zijn alle boekjes...
  5. Cardo

    Iemand ervaring met de site van gz bike style?

    Heb even een vraagje voordat ik straks bij een grote oplichter me devil uitlaten bestel, Heeft iemand ervaring met gz bike style?
  6. Cardo

    spiegel vizier

    Heb even een vraagje en aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb vraag ik het aan jullie, Kan je met een helm met spiegel vizier ook int donker rijden of zie je dan helemaal niks?
  7. Cardo

    optimate 4

    Even een vraagje , vanochtend de acculader binne gekrege en boekje geleze, zojuist alles. Aangeslote en nu brand het knopje van lade maar ook de knopjes van 0.8 0.5 0.2 (en ze branden oranje??)maar kan nergens vinde wat ut betekent als ze alle 3 brande? Weet iemand dit?
  8. Cardo

    Hollandmotorsport

    Heeft hier iemand ervaring met de site Holland Motor Sports ? Wil namelijk paar devil uitlaten bestellen
  9. Cardo

    droom motor harley

    Ben 22 jaar en droom al vanaf jongs af aan van een HD fatboy, Maar heb geen fatboy centen m Mijn vraag is hoe hebben jullie het gedaan? Hoe hebben jullie een harley bij elkaar gekregen?
  10. Cardo

    Evolution motorpak zo goed als nieuw!

    Nu in prijs verlaagd Hierbij wil ik mijn evolution motorpak(3 in 1 concept oftewel 3 seizoenen) tekoop aanbieden . Te koop wegens dat ik hem eigenlijk alleen voor het lessen en examen heb gebruikt en toch liever leer wil hebben (heb het pak misschien 5 of 6 keer gedrage ofzo|( , geen bullshit...
  11. Cardo

    suzuki gsr abs

    hey hallo , ik heb misschien hele domme vraag hoor maar wil het toch zkr weten Heb een gsr 600 uit 09 en als ik daar mee rem dan gebruik ik meestal merendeels de achterem, klopt het als je abs heb dat je achterrem af en toe naar weer naar boven kom dat je hem weer naar beneden moet drukken( als...
  12. Cardo

    welke motorfiets

    Welke motorfiets zouden jullie nemen als je net je rijbewijs heb gehaalt en waarom?
  13. Cardo

    Windvangers

    hey hallo allemaal heb even een vraag int algemeen : Ben helemaal gek van naked bikes (mag bijna afrijden) maar toch vertellen mensen me geen naked bike te kopen omdat je geen SS kan bijhouden en dat je veeels te veel wind vang. Mensen zeggen dat wind vangen op ten duur echt vervelend wordt...
  14. Cardo

    Nieuweling wilt op reis

    Goeie dag, even een paar vraagjes Heb bijna me rijbewijs(al 3keer uitgesteld) en als ik hem heb ben ik van plan denk naked bike(is dat slim?) te kopen en lekker te gaan touren met me vriendin achterop Eerst in nederland en daarna uitbreiden hebben mensen nog handige tips het ideeen? voor...
  15. Cardo

    welke motor

    Hallo allemaal, Heb afgelopen woensdag AVB gehaalt, dus bne nu bezig met AVD en ben begin nov/mid november klaar als alles volgens plan loopt O-) Nou zit ik al biedje te kijken naar een motor fiets maar zijn hoop mooie fietsen:D bv suzuki gladius ? zijn beetje goeie motor fietsen , ja de...
  16. Cardo

    Suzuki GsX 600 F

    Hey hallo (ik had ook al post gemaakt in algemeen talk) Ben aant rond kijken voor me alle eerste motor, nou heb een collega van mij zo gsx 600F Is dat een motor waar je lekker mee kan touren? Ik ben iemand die heb gauw last van me rug dus hij moet wel lekker zitten en moet ook mee kunnen op...
  17. Cardo

    motor kiezen

    goeie dag allemaal, Ik ben bezig met lessen en hoop eind september oktober te mogen afrijden maar nou ben ik opzoek naar een mooie tour/sport motor waar ik wel lekker mee kan touren maar ook sportief eruitzie(ben van plan om me vriendin achterom te nemen) Maar nou weet ik niet wat een goeie...
Terug
Bovenaan Onderaan