Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johnnepon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Het grote "why bobberberjaarden suck"

    Hét grote topic om je afr te zetten tegen elke bejaarde die weer even moet laten zien dat hij nóg beter weet wat een bobber nou écht is. En natuurlijk niet te beroerd zijn daar niet alleen menig topic mee te vervuilen, maar óók nog even een eigen tpoic moesten hebben. Jongens: NOU FUCKING...
  2. J

    TK: Licht verbouwde Virago XV700 '85, o.a. forward controls

    I.v.m. aanschaf van een grotere motor bied ik mijn eerste motor aan! Het is een in goede staat verkerende Yamaha Virago xv700 uit '85 (dus oldtimert!) Het is een xv700, dus geïmporteerd en daardoor een mijlenteller. Heeft natuurlijk wat gebruikerssporen maar loopt heerlijk. Ik heb sterk het...
  3. J

    GEZOCHT: Eerste Hulp Bij Intruder Kopen

    Hoi! *O* Na bijna een jaar rondgebromd te hebben op mijn Virago xv700 uit '85 ben ik langzaam op zoek naar een volgende motor. Nou heb ik wel wat meer modellen op 't oog (een grote shadow bijvoorbeeld) maar de Intruder 1400 blijft toch een motor waar ik naar blijf kijken. Komend weekend ga...
  4. J

    HELP! Ik snap m'n knipperlichten niet!

    Hoi! Ik, beginnende sleutelaar met redelijk gezond verstand, ben het niet eens met mijn motor. De situatie: Op mijn Yamaha Virago XV700 uit '85 werken sinds gister de knipperlichten (voor en achter), claxon, remlicht, en licht voor de 'neutral' stand niet meer. Ineens. Als ik mijn...
  5. J

    Spaakwielen op een Virago?

    Yo! Ik ben begonnen m'n XV700 uit '85 een beetje te modden. Tot nu toe: Custom forward controls, ander achterlicht + knipperlichten achter, Corbin zadel (maar die vind ik wel aan de lompe kant, misschien een ander) en custom stuur (breed, bijna recht). Hoe langer ik er echter mee bezig ga...
  6. J

    Twijfel: originele onderdelen houden of verkopen?

    Hey mensen! Bij m'n Virago XV700 uit '85 heb ik nog allemaal orignele spullen liggen die ik niet meer gebruik. Origineel stuur, zadel, controls (zitten forward controls op nu), ruitje voor op 't stuur, en de tassen. Nou vraag ik me af: is het verstandig die spullen te houden, of op...
  7. J

    Help! Remmen lopen lichtjes aan

    Hey allemaal! Ik ben een week in het bezit van een Virago XV700 uit 85 en rijd er met veeeeel plezier op, maar het valt me op dat bij lage snelheden de remmen een beetje piepen. Ik heb dubbele schijfremmen voor die mooi gelijk lijken te slijten, de blokjes zien er ook prima uit. Als ik de...
  8. J

    hulp bij keuze voor doppenset

    Hoi! Ik ben een beginnende sleutelaar en gigantische budgetten heb ik even niet. Zoek een leuk setje om mee te beginnen dat wat jaartjes mee kan. Heb twee opties gevonden: - Avao.nl - Alles Voor Auto's Online! - of een moto detail dopsleutelset 3/8'' 61-delig motozoom.nl...
  9. J

    Wel of niet deze doppenset kopen?

    Hoi! Avao.nl - Alles Voor Auto's Online! Bovenstaande aanbieding ziet er goed uit! Is mannesman een beetje betrouwbaar? Groeten! John
  10. J

    Schreeuw om hulp bij een chopperdilemma!

    Hallo allemaal! Na al een tijd anoniem over het forum te hebben gestruind (waar ik al veel van geleerd heb) heb ik me toch maar ingeschreven. Ik denk dat ik voorlopig wel regelmatig motor-forum zal bezoeken ;) Ik ben gisteren geslaagd voor mijn motorrijbewijs en zit met nogal wat twijfels...
Terug
Bovenaan Onderaan