Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: so_solid
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. so_solid

    LS2 CR1 racing helm - gloednieuw!! Maat M

    Te koop aangeboden een gloednieuwe LS2 CR1 racing helm. Deze helm is super licht doordat hij gemaakt is van carbonfibre. De helm is nog gloednieuw en nooit gedragen. Je krijgt er een extra donker vizier bij. Maat M Winkelwaarde van deze is helm is 249,- Vraagprijs is 125.-
  2. so_solid

    Dyablex motorlaarzen maat 43

    Te koop aangeboden een paar Dyablex motorlaarzen in maat 43. Laarzen zien er nog prima uit maar zijn uiteraard wel gebruikt. Doe een god bod en wie weet zijn ze voor jou!
  3. so_solid

    AGV K3 SV - nieuw! - inclusief donker vizier

    Te koop aangeboden een gloednieuwe AGV K3 helm inclusief donker vizier. Wordt met het originele heldere vizier erbij verkocht. Verder de helmzak en boekjes er uiteraard ook bij. Na 1 lange rit bleek de helm toch niet goed te zitten en dat is tevens de reden dat hij in de verkoop gaat...
  4. so_solid

    Kawasaki z750 2010. Veel extra's, weinig km's!!

    Wegens tijdsgebrek te koop aangeboden een bijna nieuwe z750 uit juli 2010 (bruggeman motoren nieuw-vennep) Kleur: Two tone: wit met zwart ABS 3030km Bij de 1000km netjes zijn beurt gehad (olie en filters vervangen) Alleen bij goed weer gebruikt(nooit regen) Altijd...
  5. so_solid

    Ducati 998 monoposto 2003. (Affetto onderhouden)

    Na 4 jaren van fantastisch rijden met deze 998, is het tijd voor een andere uitdaging. Al die jaren met erg veel plezier gereden, geen schade gehad, geen technische mankementen, kortom dit is echt een topper ! Reden voor verkoop is simpel, na 4 jaar is het tijd voor wat anders in een ander...
  6. so_solid

    Kentekenplaathouder kawasaki z750 z 750 (BJ: 07-11)

    Te koop aangeboden een gloednieuwe kentekenplaathouder voor een kawasaki z750 07 tm 11. Nieuw in de verpakking incl montage materiaal. Gemakkelijk te monteren op de originele bevestigingspunten. Ook de mogelijkheid om LED knippers te monteren. Uploaded with ImageShack.us MF...
  7. so_solid

    Ducati 998 monoposto Affetto (2002)

    Prijsverlaging nummer 2 3 Te koop aangeboden: deze schitterende ducati 998 monoposto van mijn vader. Ik zet hem hier te koop voor hem om dat de beste man nogal moeite heeft met het internet :) Merk: Ducati 998 Monoposto Bouwjaar: Mei 2002 Km. Stand: 27900 Laatste grote onderhoudsbeurt...
  8. so_solid

    Suzuki gsx-R 600 uit 2005 met vele extra's!!

    Prijsverlaging Te koop aangeboden. Suzuki gsx-r 600 uit 2005 met 16000 km op de teller. Motor staat nog super mooi in de lak en heeft geen glij, val of andere schade. Altijd netjes gewassen en in de wax gezet. Motorisch ook in topconditie! Altijd netjes op tijd zijn beurtjes gehad. Start...
  9. so_solid

    Mivv GP demper

    Ik zit er aan te denken om mivv gp demper aan te schaffen, omdat ik zo een grote lompe demper de lijnen uit de motor vind halen. Alleen nu hoor ik hier en daar wat slechte berichten over een korte demper op een gsx-r 600 k5. Hij schijnt niet genoeg tegendruk te bieden waardoor er sneller...
  10. so_solid

    Gezocht: demper gsx-r 600 k5

    ik zoek een mooie demper voor mijn soes. Liefst een mooi kort dempertje zoals een mivv of een yoshi. Dus heb je wat in de aanbieding laat het mij dan weten.
Terug
Bovenaan Onderaan