Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hrc 123
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Tokico remklauwen radiaal L en R GSX-R-600-750-2008 BJ met originele remblokken

    Nog in heel goede staat, geen circuit gebruik, komen van GSX-R 750 af van 2008.. €100 voor de 2.
  2. H

    shoei x-spirit.3 maat l

    helm is gebruikt maar noch in goede staat zit een nieuw helder pinloc vizier bij bieden vanaf 150 euro de maat is een l..........
  3. H

    suzuki gsx-s gt

    iemand al een proefrit kunnen maken
  4. H

    dunlop d212 gp racer 120/70-17 compound m.nieuw dot 0221

    wegens overstap te koop nieuwe dunlop voorbanden nieuwprijs 152 euro mogen weg voor 110 euro compound medium met e keur dus ook voor straat gebruik er zijn noch 4 stuks
  5. H

    pirelli supercorsa diablo 180 en 120-17 sc1 2018

    supercorsa diablo 180-60-17 en 120-70-17 sc1-dot 2018 .....de banden zijn maar 2x 20 min gebruikt een achterband en 2 voorbanden voor 180 euro.gr een voorband is dot 2016
  6. H

    eerste rit 2021 wel koud buiten

    pfffffff.. rond de twee graden en nat wegdek
  7. H

    cnc levers roterdam

    iemand ervaring met deze hendels wil ze bestellen ...is het een beetje kwaliteid of liever niet doen?
  8. H

    kawasaki z1000 h2

    iemand al ervaring met deze moto heb van de week een proefrit gemaakt en heb de yam mt10sp verkocht om dat ik niet meer tevreden was over de moto de h2 beviel me best wel goed en liep mooi probleemloos zonder enige vibrati in welk toerental dan ook..👌 kon ik van de mt10 niet zeggen wat ik wel...
  9. H

    pharao premium textiel broek xl

    heb noch een heel goede textiel broek liggen met 2 thermo binnen broeken en schoon 40 euro
  10. H

    grandado en lang wachten

    heb in november al bij hun wat besteld op marktpl en dacht dat het een nederlands bedrijf was. maar na afrekenen zag ik vezenden uit china pfffff heb op de dag van vandaag noch steeds niets ontvangen meer mensen deze ervaring
  11. H

    te koop nieuwe accu yuasa ytz10s

    voor 50 euri mag die weg is van een splinternieuwe moto gedemonteerd
  12. H

    sony action cam fdr-x1000 4k

    hij is zelden gebruikt en ligt nu alleen nog maar in de kast hij is met live vieuw remote (afstandbediening) laad kabel en orginele baterij.lens kapbeschermer het beeld is echt heel goed en geen mankementen 4k filmen is super beeld 👍 135 euri er is ook een orginele case bij voor onderwater....
  13. H

    stuurdemper mt10 demonteren

    ik wil de stuurdemper electronish er af halen maar ik weet dat hij dan een fout melding geeft is dit optelossen met een weerstand ertussen hoor het graag van iemand die het ook heeft gedaan
  14. H

    tekoop yamaha fzs1000 2001 bj wijnig km 36dk

    gaat weg omdat ik er de afgelopen 5 jaar 5x getoerd heb en ziet er goed uit geen pekel motor 2000 euri 👍
  15. H

    oma

    word er noch gereden met de fz,s is erg stil hierooooo
  16. H

    camera met live view

    heb nog een zeer weinig gebruikte sony az1 met afstands bediening werkt perfect dacht aan 150.euri deze camera geeft levens echte beelden weer en is geschikt als helmcam en meer :t
  17. H

    motojas polo pharao xl nieuwstaat

    te koop motojas polo pharao in nieuwstaat maat xl slechts enkele keren gebruikt vraagprijs 75,00 euri
  18. H

    spa-francorchamps

    :Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* spa-francorchamps terug op moto gp kalender :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t :t
  19. H

    comfort zadel yamaha fz1 2011

    bijna niet gebruikt als nieuw orgineel van yamaha fz1 0616803938.tel
  20. H

    polo pharao motojas heren xl

    gevraagd een polo pharao tibet heren motojas maat xl zwart moet wel in nieuwstaat zijn.gr
  21. H

    powercommander v fz1-yzfr1-r6 nieuw

    je hoeft hem alleen intepluggen en klaar is kees maping is al ingeprogameerd
  22. H

    powercommander v fz1-yzfr1-r6 nieuw

    te koop nieuwe powercommander 5 v met alle toebehoren in de doos wegens verkoop moto 250,00 euri past op meerdere modellen bel voor info.0616803938
  23. H

    spiegel honda cb1000r

    heeft nog iemand een orginele linker spiegel van de cb1000r......
  24. H

    bracking wave fz1

    heeft er nog iemand bracking wave remschijven voor de yamaha fz1 2006 tot heden. :Y
  25. H

    jan lemmens oprichter sponsor cycle shop overleden

    bij deze laat ik julie weten dat hij na een slepende ziekte helaas overleden is de crematie zal plaats vinden in het crematorium heerlen daar waar vroeger de races werden gehouden.de beitel donderdag 19 dec...11.30 uur word de crematie gehouden jan nog bedankt voor alle steun die we jaren...
Terug
Bovenaan Onderaan