Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HammerT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HammerT

    Te koop: katvervanger R1100S

    Katvervanger voor een R1100S Met aanlsuiting voor de lambda sensor, past op de standaard uitlaat of sportuitlaat. Vraagprijs: 100 Euro VERKOCHT Af te halen in Amsterdam, of opsturen kan ook
  2. HammerT

    Aangeboden: BMW R1100RS ABS '93

    BMW R1100 RS Omdat ik klaar ben met opknappen van mn nieuwe R1100S *O* bied ik deze R1100RS aan :) Bijna 90.000km gelopen 1993 ABS Info display met benzine niveau en olie temp Koppeling vervangen bij 65.000 KM (preventief) De motor is eind 2008 geimporteerd uit Duitsland door...
  3. HammerT

    versnellingsbak olie: mobil 1 SEA 90

    Ik zoek olie van mobil 1 voor de versnellingsbak van een BMW R1200GS. Er staat in het boekje dat er SAE 90, API class GL 5 olie in moet. Maar weet iemand waar ik dat kan krijgen, het liefst van Mobil 1 volledig synthetisch. bedankt alvast :)
  4. HammerT

    Aanhaalmoment cilinderkopbouten BMW bokser

    Hoi mensen, nog prettige feestdagen :) Ik sta op het punt m'n kleppen te stellen, nu was ik aan het opzoeken met welke kracht ik de moeren, waarmee de cilinder aan het blok zit, moet aandraaien alvorens te stellen. Nu staat er dit in het handboek: Ik snap alleen niet wat wordt bedoeld met...
Terug
Bovenaan Onderaan