Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Siedo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Siedo

    Verkocht: Knee sliders merk Damen

    Bij gebrek aan knee down talent heb ik vrij snel al mijn Damen sliders vervangen door sliders met een smiley om lachend over de weg te rijden. Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Het betreffen originele Damen knee sliders welke keihard zijn. Deze hebben nooit over de weg...
  2. Siedo

    Verkocht: Bering textiel heren motorpak mt M

    Ik verkoop mijn Bering textiel motorpak, omdat ik een leren pak op maat heb laten maken. Dit pak is dus over en kan nog heel goed een tweede ronde mee. Uiteindelijk is er slechts één seizoen mee gereden. Pak oogt als nieuw. Het betreft om een matchende jas en broek die je middels rits aan...
  3. Siedo

    Yamaha MT03 Arrow uitlaat

    Te koop aangeboden een Arrow demper voor de MT-03. Een gebruikte, goede demper in onbeschadigde toestand. Voorzien van DB-killers en inclusief een beugeltje voor de kentekenplaat. Dit beugeltje is te zien in de laatste foto, tussen de dempers in, bevestigd met een tyrip. Vraagprijs is € 275...
  4. Siedo

    Spullen langs de weg

    Omdat het vrijdag is én ik het mij afvraag... Waar gereisd wordt, worden spullen verloren, althans zo blijkt het. Opvallend genoeg zie ik vaak schoenen langs de (snel)weg liggen, meestal eenzaam. Soms denk ik er wel eens over na: zou een vervelende motorrijder een uit het raam bungelende...
  5. Siedo

    Alpinestars Stella SP-2 handschoenen mt S (dames)

    Mijn vriendin heeft besloten niet meer achterop de motor te zitten. Een eigen rijbewijs zit er voorlopig nog niet in. Zelf vond ik het belangrijk dat mijn passagiers minstens net zo goed en veilig gekleed zijn als ik. Dus de hele rataplan is destijds aangeschaft... De handschoenen zijn...
  6. Siedo

    Caberg motor helm mt XS (dames)

    Mijn vriendin heeft besloten niet meer achterop de motor te zitten. Een eigen rijbewijs zit er voorlopig nog niet in. Zelf vond ik het belangrijk dat mijn passagiers minstens net zo goed en veilig gekleed zijn als ik. Dus de hele rataplan is destijds aangeschaft... De helm is maatje XS en...
  7. Siedo

    Alpinestars motor laarzen mt39 (dames)

    Mijn vriendin heeft besloten niet meer achterop de motor te zitten. Een eigen rijbewijs zit er voorlopig nog niet in. Zelf vond ik het belangrijk dat mijn passagiers minstens net zo goed en veilig gekleed zijn als ik. Dus de hele rataplan is destijds aangeschaft... De laarzen zijn maatje 39...
  8. Siedo

    Bar-end spiegels zwart ovaal

    Ik kan er niet mee overweg en ik vind het ondingen. Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Let wel; het zijn geen Rizoma's en daar is de prijs ook naar. :) Spiegels ovaal voor elke motor met een stuur binnendiameter van 17MM t/m 22MM. Eén van de spiegels heeft wat beschadigingen...
  9. Siedo

    Spyke Titanium Backprotector (M)

    Tijd geleden heb ik een back protector overgenomen van een MF-lid. Die heb ik alleen maar aangehad om te passen. En dat deed hij. Ik gebruik hem dus niet en kwam hem tegen bij het opruimen van de kamer... Mag weg voor de scherpe prijs van € 25.
  10. Siedo

    GoPro Hero inclusief accessoires en 2GB geheugenkaart

    Hierbij bied ik mijn Gopro Hero aan met de accessoires zoals op de foto's afgebeeld. Dit is een ideale camera voor beginners of mensen met een kleine beurs. Camera is een aantal jaren oud, maar is vrij van beschadigingen. Camera werkt prima, zie hiervoor ook mijn uploads. Het volgende wordt...
  11. Siedo

    Gratis:Origineel Yamaha R6 1999 - 2001 demper uitlaat

    Nu mijn Yamaha R6 uit 1999 niet meer in mijn bezit, ga ik ook zeker de bijbehorende originele demper gebruiken. Deze mag daarom ook gratis weg. Demper heb ik maar een paar honderd kilometer zelf mee rond gereden, daarna een andere demper gekocht. Deze is meegegaan met de inruil. Wellicht kan...
  12. Siedo

    Motorhoes Verheul Sport/Superbike (Outdoor/buiten)

    Hierbij bied ik mijn originele Verheul Motorhoes aan voor een Sport/Superbike.Deze hoes heb ik op 5 mei 2013 aangeschaft bij Ten Kate. Per 15 juli heb ik een andere motor waardoor de hoes niet meer mooi aansluit. Deze motorhoes is speciaal ontwikkeld en op maat gemaakt voor ´Sport/Superbikes´...
  13. Siedo

    Tank mount/Tank steun

    Met de komst van een GoPro ben ik mijn huidige tanksteun niet meer nodig. Ik zie niet in hou ik deze nog ga gebruiken. Ik heb er jaren plezier van gehad zonder dat er ook maar iets van gebruikerssporen zichtbaar zijn. De mount is van een goede kwaliteit en heb ik destijds uit Amerika gehaald...
  14. Siedo

    actie camera 'Oregon Scientific ATC3k'

    Ik maak de laatste tijd te weinig gebruik van mijn camera. Daarom gaat deze de verkoop in. Ik kan er altijd iemand anders blij mee maken. Het betreft hier de Oregon Scientific ATC3k. Geen technische hoogvlieger, maar doet wel waar hij voor gemaakt is. Er hoeven dan ook geen grote bedragen...
  15. Siedo

    De natuurlijke vijand van de motorrijder..

    Iedereen kent ze wel, de situaties waarbij je er zeker van bent, dat iedereen je van kant wilt maken, alleen omdat je een motorrijder bent. Gelukkig houdt het vaak op bij irritant in de weg zitten. Wie of wat is jouw natuurlijke vijand onderweg? Mijn top 3 1. wielrenners 2. 107/C1/Aygo...
  16. Siedo

    Lederen Yamaha jas [kindermaat]

    Onlangs heb ik een mooie leren jack gekocht van Yamaha. Helaas bleek dit een kindermaatje te zijn (S). Niemand in mijn omgeving die ik daar blij mee kan maken. Het gaat om een wit en (marine)blauw jack met als thema 'Yamaha Racing'. Niet echt zichtbaar op de foto's, maar Racing staat op het...
  17. Siedo

    SBK08 XBOX360

    Voor de gamers onder ons... Ik bied hierbij het spel SBK08 aan voor de XBOX360. Uiteraard betreft het hier een origineel spel, geen kopie. Geen beschadigingen en bijzonder weinig gebruikt. :$ Ik hoef er geen hoofdprijs voor te hebben, als ik een medegamer er blij mee kan maken, vind ik het...
  18. Siedo

    Siedo

    Na heel wat anonieme bezoekjes aan deze site, toch maar het besluit genomen om mij ook voor deze site aan te melden. Weer een bezigheid om bij te houden. Dat neemt niet weg dat het niet de moeite waard is, ik heb al vele handige maar ook leuke dingen gezien. Over mij: Mijn nickname is...
Terug
Bovenaan Onderaan