Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. De Glutendokter

    Het grote SRAD topic 16 Wij meaten wel!!

    Eenmalige aanpassing in het OP Rust in vrede fastbike Wij wensen alle na bestaanden veel sterkte in deze moeilijke tijden. Fastbike Wij nemen nog een appelsap met ijs
  2. De Glutendokter

    SRAD kuipdeel net niet gratis

    Rechter SRAD kuipdeel geschaafd Mag weg voor een sixpack leffe blond tripple :9~
  3. De Glutendokter

    ps2 superbike spel

    Iemand nog belang bij playstation 2 €5 ex verzenden
  4. De Glutendokter

    Het srad topic deel 8 is al geweest

    Het grote Suzuki SRAD topic, met deel 8 is al geweest _O- Een gezellig topic voor liefhebbers van: GSXR 600/750 TL1000S/R ~Werkplaats handboek SRAD 1996-2000...
  5. De Glutendokter

    bi-xenon H4 6000k

    Is verkocht
  6. De Glutendokter

    JDG motoren groningen

    Heeft iemand enig idee wat er gebeurd is? Ik zou even wat spullen halen maar op de plek waar hij zat is een compleet ander bedrijf :? Is nu het enige bedrijf waar ik goede ervaringen heb in het noorden failliet gegaan? En wie weet dan waar Jan dan nu werkt?
  7. De Glutendokter

    Het grote Suzuki SRAD topic, bijna deel 9

    Het grote Suzuki SRAD topic, met deel 7 het nieuwe seizoen in *O* Een gezellig topic voor liefhebbers van: GSXR 600/750 TL1000S/R Werkplaats handboek SRAD 1996-2000 http://www.megaupload.com/nl/?d=K6JH23U0...
  8. De Glutendokter

    hotboddies knipperlichten R6 R1

    tijdje geleden overgenomen van mojo ik had een tip dat deze ook zouden passen op een tl-r omdat het niet mooi aansluit heb ik besloten ze maar weer te verkopen vaste prijs €30 incl verzenden
  9. De Glutendokter

    tl1000r gsx-r srad

    belyypan van een tl1000r teab verkocht rechterkuipdeel gsx-r srad heeft kennis gemaakt met het asfalt licht geschaafd niet gescheurd alle ophangpunten zijn heel teab
  10. De Glutendokter

    spyball 6527

    Zit nu ingebouwd maar hij kan niet meer gecertificeerd worden ivm met overbouwen leuke verrassing nadat hij was over gebouwd :( alarm is officiel nog niet afgemeld en dit certificaat krijg je erbij niet dat je er wat aan hebt maar je krijgt hem wel :P Alarm heeft nog nooit een vals melding...
  11. De Glutendokter

    access line L.E.D knipperlichten suzuki

    gekocht om op mijn tlr te plaatsen maar past niet ;( nieuw niet gemonteerd geweest ze horen op een suzuki ik weet alleen zeker dat ze niet op een tlr passen ze hebben €39,50 gekost mogen weg voor €30
  12. De Glutendokter

    blauwe kuipruit tlr

    na aanschaf van motor gelijk eraf gehaald in zeer goede staat merk onbekend €50
  13. De Glutendokter

    poser srad onderdelen

    wegens verkoop motor een leovince oval carbon sbk evlolution II demper met e-keur en uitneembare db killer deze demper is slechts 2000km gebruikt €250verkocht booster wit L.E.D achterlivht met raw €70 verkocht evo racing uitlaatsteun €30 verkocht progresieve voorvorkveren €...
  14. De Glutendokter

    H4 xenon 6000K

    Na instalatie in de auto kwam ik erachter dat ik een bi-xenon had moeten hebben het dubbelzijdige plakband is het enige wat er niet meer bij zit zit vast in de auto nu complete set H4 xenon verlichting 6000k (2 lampen 2x ballast bekabeling) €85 link voor een foto...
  15. De Glutendokter

    verwassen kenteken bewijs geldig?

    Mijn vrouw is zo vriendelijk geweest om mijn spijkerbroek in de wasmachine te stoppen Helaas zaten hier ook mijn rijbewijs en kenteken papieren ANWB pas en groene kaart in rijbewijs is nog goed ANWB pas krom groenekaart bestaat nu uit 2 stukken Maar mijn kenteken deel 1 a en b zijn...
  16. De Glutendokter

    waarom banners als mf donateur

    Ik heb mij weer opnieuw aangemeld als mf donateur maar ik heb wel reclame met de oude layout wist ik te vinden hou dit uit te schakelen is met de nieuwe layout kan ik niks vinden waar kan ik deze aan/ uit schakelen
  17. De Glutendokter

    cd wisselaar voor goldwing mischien:+

    omdat ik een nieuwe autoradio met cd wisselaar heb gekocht heb ik nu over. een pioneer cd wisselaar van het oude type(cdx-m6)over deze radio heeft nog de ronde aansluiting die achter in de radio moet. past niet op de nieuwe pioneers maar als de radio een jaar of 8 oud is radio zelf heeft...
  18. De Glutendokter

    als een kind zo blij

    mijn motor was afgelopen weekend gestolen www.motor-forum.nl/forum/topic.php/113189/1 kreeg ik vanmiddag toen ik in de auto zat een telefoontje van politie groningen ze hebben hem weer terug gevonden. hij stond in een schuur. ik ben net even wezen kijken en hij ziet er op het oog helemaal...
  19. De Glutendokter

    gestolen mijn suzuki

    gestolen in de stad groningen in de wijk lewenborg tussen zondag 9 oktober 14:00 uur en maandag10 oktober 16:30uur kenteken mf-vb-89 suzuki gsx-r600 bouwjaar 1999 braking wave disc remschijven bos carbon uitlaat zere gravity getint double bubble ruit voor en achter stalen remleidingen lsl...
  20. De Glutendokter

    aangeboden carbon bos demper gsx-r 600 srad

    ik heb net een kleine aanvaring gehad met meneer agent. en die wil als het even kan mij niet meer rond zien rijden met deze uitlaat. dit keer was het en waarschuwing. na overleg met mijn zwager(ook agent) tot de conclusie gekomen dat ik toch maar legaal moet gaan dus bij deze bied ik aan TE...
  21. De Glutendokter

    (post hier)double bubble

    ik heb vanmiddag een zero gravity ruitje(double bubble) opgehaald is een beetje donkerder dan ik had verwacht maar ziet er uit.(had in paar maand geleden 1 gixxer zien staan die naar mijn gevoel 1 lichter getind ruitje had staan) het is een aanpassing waar ik een tijdje mee heb gewacht ,omdat...
Terug
Bovenaan Onderaan