Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spookz0r
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. spookz0r

    Foutmelding bij Te Koop Motoren

    De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond: Unable to connect to 'db3:669' Connection timed out. Ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog eens. Gebruikte producten - Motor-Forum
  2. spookz0r

    Benzine prijs

    Blijkbaar is de benzine in Nederland dus echt aan de prijs. Wij staan wereldwijd 3e kwa hoogte van de prijs... Terms of Service Violation Kwartje van Kok toch maar een keer gaan afschaffen ondertussen?
  3. spookz0r

    600RR start niet

    Heb een klein probleem met mijn 2004 600RR namelijk dat deze niet meer wil starten. Heb van de week de motor gewassen. Hierna startte de motor nog prima. Toen ik later in de week weer wilde gaan rijden merkte ik dat de accu leeg was. Deze heb ik weer opgeladen. Nu zie ik dat het HISS lampje niet...
  4. spookz0r

    Beieren opgeschrikt door aanslagen op motorrijders

    Motorfreaks In totaal werden op tien plaatsen identieke olielagen en resten van glasscherven ontdekt. De vervuilingen werden zowel op rechte wegstukken evenals in bochten vastgesteld. Deels betrof het wegdelen in een bosrijke omgeving, deels op vrij overzichtelijke wegdelen. Op alle tien de...
  5. spookz0r

    Startprobleem 600RR

    Hallo allemaal, daarnet ben ik wezen tanken met de motor. Toen ik hem daarna wilde startte deed hij dat niet. Ik zag het dashboard heel even oplichten en de toerenteller beweegt gewoon helemaal. Zit een alarm op de motor maar daar heb ik de afgelopen maanden geen problemen mee gehad. Het...
  6. spookz0r

    11-04 14.00-17.00 goedkoop tanken bij Tango

    Voor degene die nog moeten tanken vandaag: Automobilisten kunnen zondag 11 april van 14.00 tot 17.00 uur tanken voor de prijs van 10 jaar geleden bij alle tankstations van prijsvechter Tango. Deze actie is de start van de viering van het 10-jarig bestaan van de keten van onbemande...
  7. spookz0r

    Wat is dit voor apparaat?

    Onlangs heb ik een 600rr gekocht en deze heeft hetvolgende in de buddy seat zitten van R & G Racing: Weet iemand toevallig wat dit is? Komt een zwarte draad uit die loopt richting het blok maar kan door de achterkap niet zien waar naartoe precies.
  8. spookz0r

    Hoi

    Hey ik ben dus Jordy, 24 jaar en uit het Gooi. Net begonnen met lessen :] en met hier een beetje rondkijken. Motor waar ik stiekem al een beetje verliefd op ben is een honda cbr 600 rr :)
Terug
Bovenaan Onderaan