Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hmolenaar32
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Vrijwel nieuwe Vstrom 650 XTA, 2016 met ca 6700 km Verkocht

    Te koop mijn Vstrom XT 650 uit 2016 met slechts 6500 km op de klok. Ik ben de 2e particuliere eigenaar en kocht deze eerder dit jaar met 3500 km. De motor is dan ook zgan, technisch en optisch. Voorzien van een grote Givi koffer, valbeugels, ram mount steun boven de klokken, rvs radiateur...
  2. H

    Suzuki GT 250 1974

    Ook maar eens een topic maken van mijn "project". Onlangs mijn zoveelste 2T aangeschaft in de vorm van een GT250. Leuke machine die wat liefde nodig heeft, vooral uiterlijk (dacht ik). Na een goede proefrit besloten om 'm mee te nemen en thuisgekomen opeens slecht starten, niet lekker lopen en...
  3. H

    Mooie frisse blauwe Yamaha FJR, 2003 met 58dkm, VERKOCHT

    Te koop mijn vorig jaar gekochte prachtige Yamaha FJR 1300 met 145PK in uitstekende staat. De km stand is net geen 58000 op dit moment en dat zie je en voel je, alles draait en werkt als nieuw. Reden voor verkoop is dat ik bij nader inzien niet zo’n zware tourmachine passend vind bij hoe en...
  4. H

    Astorc demontabele motortrailer VERKOCHT

    Prima motortrailer waar ik veel plezier van heb gehad. Echter door mijn huidige motor die behoorlijk zwaar is schaf ik een andere aan. Het makkelijke van deze trailer is dat je met motor naar de regio rijdt waar je wil touren, motor eraf, trailer uit elkaar en in de auto en rijden maar. En...
  5. H

    Absoluut unieke Honda RC42 SevenFifty

    Aangeboden deze unieke Honda Sevenfifty uit Japan, in deze kleurencombinatie en van dit bouwjaar zijn ze in Europa vrijwel niet te vinden en in NL al helemaal niet. Zie foto's. BJ 2005, km stand 39000 Prijs 3495,00 Staat van onderhoud is prima, ketting, tanwielen, slijtdelen allemaal in orde...
  6. H

    Gevraagd een nette ori uitlaat voor Honda Seven Fifty

    Ben op zoek naar een mooie ori uitlaat voor een sevenfifty ter vervanging van mijn unieke Moriwaki uit Japan. Mooi geluid etc maar helaas in DE niet toegelaten dus wil dat risico niet lopen.
  7. H

    Suzuki GT500 1978 upgrade

    Ik vind het ook wel leuk vind om mijn Suzuki GT 500 een eigen topic te geven zodat de voortgang van mn winter"project" voor alle liefhebbers beter te volgen is. De Soez is dus onlangs aangeschaft en komt uit 1978, 5 dec om precies te zijn. De man waarvan ik 'm kocht dacht erover om hem om...
  8. H

    Mijn bike :-)

    Ik heb sinds een paar weken een 1200S in plaats van mn oude 600. Rijdt geweldig en na wat aanloop problemen (kapotte oliekoeler) is alles hopelijk ok. Wat me wel opvalt is dat het blok wat meer resonantie heeft dan de 600, klopt dat of moeten de kleppen wellicht gesteld worden ? Het rijden...
  9. H

    Ik zoek een mooie rode Honda CB seven fifty

    Ik ben op zoek naar een rode CB seven fifty met niet al te veel km's en in mooie originele staat. Er wordt best wat aangeboden maar door handelaren die te hoog geprijsd zijn en de fietsen dus ook jaren te koop hebben :P
  10. H

    Even wat foto's :-)

    Heb de motor nu al een paar maanden maar heb er sinds gisteren een zadelhoes op van topsellerie en wheelstriping ....wat mij betreft erg geslaagd :-) Moest de hoes wel door een stoffeerder laten doen omdat het wel heel strak op maat is gemaakt en ik niet de juiste tools heb.
  11. H

    koninginnendag

    Is er op koninginnedag ook zoiets als een 2 takt treffen in zuid holland ? :-) ik ga meestal naar een zundapp meeting maar aangezien ik dat ding weg doe en die mannen nogal éénkennig zijn ....
  12. H

    Bandit 600 gsf 600s of Fazer 600 ??

    Ik ben op dit moment op jacht naar een nieuwe motor, heb zelf een Fazer gehad en dat riijdt prima. Nu heb ik tevens de mogelijkheid om een bandit uit 2004 te kopen met slechts 5000 op de teller maar ik heb geen idee hoe een bandit zich verhoud tot een fazer ? Kan iemand daar wat zinnigs over...
  13. H

    Zündapp 517 op motorkenteken

    Hierbij biedt ik mijn Zündapp aan met ZF motorkenteken. Deze dapp is op veel punten voorzien van nieuwe onderdelen. Wielen zijn gepoedercoat en voorzien van nieuwe lagers en banden (continental)Voorvork onderpoten zijn nieuw incl de veren en bussen. Het zadel is opnieuw bekleed met rundleer en...
  14. H

    yamaha rd 350 31k volledig opnieuw opgebouwd

    Wil je een RD 350 rijden die volledig technisch vernieuwd is dan is dit je kans. Ik blijk toch te weinig tijd te hebben voor deze hobby en ga zelf weer voor een toerfiets. Ik heb deze machine in maart gekocht alelen kom er gewoon niet aan toe. In feite is zo'n beetje alles vernieuwd wat er...
  15. H

    Mijn RD 350 special uit 1983

    Na een aantal 4 takten bleef bij mij het 2 takt virus toch kriebelen (ik rijd ook Zündapp :) ) en heb ik een maand geleden een RD 350 gekocht. Alles is gereviseerd of vernieuwd en een beetje veranderd tov het origineel, alleen het spuitwerk moet nog aangepakt worden. Ik neem aan dat hier nog...
  16. H

    Mooie oldtimer Suzuki GS 550 E

    Hierbij bied ik mijn prachtige Suzuki GS 550 E uit 1983 aan. De reden is dat ik nu een tijdje motor rij en wat krachtigers wil. Het is echt een schitterende fiets die perfect rijd en altijd in 1 x start. Er zitten gloednieuwe banden op en de carburateurs zijn onlangs gereinigd en voorzien...
  17. H

    Henk Molenaar even voorstellen

    Ik ben Henk, 38 alweer, 4 mooie dochters en een vriendin :-) Werk als sales manager in de industriele verhuur en ben net begonnen aan mijn motor rijbewijs. Ik kom overigens uit Ridderkerk. Ik wilde dat al veel eerder doen (rijbewijs) maar ja dat stel je dan uit. Nadat ik een Zundapp ks80...
Terug
Bovenaan Onderaan