Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Revz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Revz

    Loop/sloopmotor: Suzuki Savage LS650

    Leuke basis voor project of voor onderdelen: Een Suzuki Savage LS650 uit 1987. Het verhaal er achter: Familielid van me heeft de motor jaar of 5 geleden stil gezet vanwege andere prioriteiten met het idee er weer op te gaan rijden. Echter gaat dat niet meer gebeuren. Motor is helemaal compleet...
  2. Revz

    Combi Spyke Titanium Maat 52

    Te koop: Mijn Spyke Titanium Combi maat 52. Het pak is gebruikt. Broek en Jas zijn maat 52. Ik ben zelf 1,90m en 75kilo. Het pak is mij rondom de middel wat te ruim. De enigste Combi met racehump op de rug. Volnerf rundsleer met CE protectoren in de schouders onderarmen, knieen en rug...
  3. Revz

    TK: Dainese Wave rugprotector

    Te koop aangeboden: Dainese Wave rugprotector Maat L Dainese geeft aan dat de afstand tussen je middel en schouders tussen de 41,5 - 47 cm ligt voor deze maat. Ik ben zelf 1,90m Vraagprijs: 80euro Verzenden kan, ophalen (omgeving amersfoort) heeft de voorkeur.
  4. Revz

    Flitspaalrace voor het goede doel

    Vandaag in de Televaag:
  5. Revz

    Honda CB350F Buddyseat sport

    Te koop aangeboden: Een sport Buddyseat voor Honda CB350F. In redelijke staat. Vraagprijs 50euro.
  6. Revz

    Suzuki GSX-R 750

    Te koop aangeboden: een zwart/grijze "Oldskool" Suzuki GSX-R 750 Bouwjaar: 1989 KM stand: 41.800km Voorzien van Laser RVS uitlaat systeem wat zorgt voor een erg prettig geluid. 8-) De GSX-R is voorzien van een Laserline alarmsysteem met elektronische startonderbreker en alarm wat met...
  7. Revz

    Haagse motordieven aan het werk

    Naar aanleiding van http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/09/motor_gestolen_remix_ali_b_doo.html Bekijk dit filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/645891/e44ccee2/haagse_motordieven_aan_het_werk.html :( :(
  8. Revz

    Flame remschijf voor Suzuki

    Te koop aangeboden: 1 Flame remschijf voor. Past op Suzuki GS500e Vaste prijs 100euro. (excl. verzendkosten)
  9. Revz

    GPS wettelijk ongeschikt voor snelheidsmeting

    Een automobilist die een bekeuring voor een snelheidsovertreding binnen een trajectcontrolesysteem aanvocht met GPS als bewijs, is door de kantonrechter in het ongelijk gesteld. De rechter volgde de uitleg van het Nederlands Meetinstituut (NMi). Het instituut stelt dat GPS een...
  10. Revz

    Flitsfoto staat nu op internet

    Het gaat in het artikel steeds over automobilisten. Ik neem aan dat het ook voor andere motorvoertuigen is :')
  11. Revz

    1 Flame remschijf voor Suzuki

    Te koop aangeboden: 1 Moto-Master Flame voorremschijf voor Suzuki. De afgebeelde remschijf past in principe alleen op de volgende Suzuki modellen: GS 500 GS 250 F Bandit GS 400 F GS 400 F Bandit GS 1200 Bandit GSF 1200 Bandit GSX 1200 (vanaf 2002-) RF 900 F Vraagprijs...
  12. Revz

    Trekt Kawasaki zich terug uit de MotoGP?

  13. Revz

    Honda CB350F

    Mijn Honda CB350F wil ik de deur uit gaan doen. Ik heb de CB350F nu 2 jaar in mijn bezit en had de Honda meer "voor erbij". Met de motor heb ik in de afgelopen 2 jaar niet veel kilometers gemaakt(<3500km). Niet gebruikt voor woon-werk maar meer voor ritjes in het weekend. :) De Honda komt...
  14. Revz

    Xaus tekent bij BMW

    Er gingen al wat geruchten rond maar de kogel is door de kerk: Ruben Xaus heeft getekend bij BMW om volgend jaar met de nieuwe BMW S1000RR aan het WK Superbike deel te nemen. Klik hier voor vorige pagina. (Foto(22116, Xaus tekent bij BMW) Peter Mueller, Ruben Xaus en Berti Hauser Sinds zijn...
  15. Revz

    THVmotoren verhuisd?

    Ik wilde begin deze maand langs gaan bij THV Motoren in Veenendaal. Kom ik aan bij het pand, zie ik dat het pand aan de wageningselaan helemaal leeg is en er borden op de ruiten hangen van een of andere makelaar. -O- Geen briefje op de ruit waarom ze daar weg zijn. Op de website(...
  16. Revz

    Rea voor 3 jaar naar Ten Kate

    Rea op BSB Honda 2007
  17. Revz

    Suzuki GS500E

    Vanwege het einde van mijn 25kw periode en aanschaf andere motor wil ik mijn Suzuki GS500E verkopen. Ik heb de motor nu 2 jaar in mijn bezit. In die tijd heb ik prima en zonder problemen rondgereden op de Suzuki. De GS500E is uit 1991 en heeft een volledige kuip. De kmstand is 53500km...
  18. Revz

    Toseland in 2008 bij Yamaha Tech 3

    Persoonlijk vind ik het jammer. Ik had gehoopt dat hij bij een ander team terecht zou komen. Hopelijk in 2009 bij een beter team. Maar ik wens hem toch veel succes toe.
  19. Revz

    Suzuki GS500 Topic #8

    *O* Hoppa *O* Deeltje 8!!! GS500 bezitters: - Ambtenaartje - Anil - arno m - Beunhaas86 - bjornpanhuis - Black Kiwi - Chrisz - Briznokovic - Buddy Roy - Circuit Maniac - Cobus-Jan - Dennis_B - Dj1 - dreetje9 - Easy Peter...
  20. Revz

    Ten Kate in de MotoGP in 2008

    Het zou heel erg gaaf zijn als dit zou gebeuren. *D Hopelijk wel met Honda. Dat zal dan ook wel gezien de goede samenwerking tussen Honda en Ten Kate in de SS en WSBK. Voor de MotoGP zou het ook een aanwinst zijn. Eindelijk weer een paar motoren meer erbij. :) Pas geleden heb ik bij ten Kate...
  21. Revz

    Gezocht: Buddyseat Honda CB350F

    Hallo, Voor mijn Honda CB350F ben ik op zoek naar een buddyseat. Momenteel heb ik een race-buddyseat erop. Daar kan ik niet comfortabel met passagier op zitten. :N Wie o Wie kan mij helpen???
  22. Revz

    GP Donington

    Wat zal de GP van Donington Park brengen na de twee "veldslagen" in Assen en Barcelona?
  23. Revz

    Isle of Man 2006

    Van 27 mei tot 9 juni 2006 is de Isle of Man. Het is echt geweldig om de coureurs zo te zien rijden maar dat is niet geheel zonder gevaren.... Ik las net dat er tijdens deze editie al 2 doden en 2 zwaar gewonden zijn gevallen. B|...
  24. Revz

    Remschijf Inkoopactie !!

    Hallo allemaal, Omdat mijn motor een nieuwe remschijf voor nodig heeft ben ik op zoek gegaan naar een mooie nieuwe remschijf. Toevallig kreeg ik een mailtje van Sidekick-performance.nl met een fraai aanbod. Dit is de remschijf waar het omgaat: Bovenstaande remschijf kost 225.00 Euro per...
  25. Revz

    Jurgen vd Goorbergh stopt met motorracen

    DEFINITIEF GEFINISHT Hij heeft er wel even flink over moeten nadenken, maar uiteindelijk heeft Jurgen van den Goorbergh de knoop toch definitief doorgehakt. De beste Nederlandse motorcoureur van het afgelopen decennium zet met onmiddellijke ingang een punt achter zijn wegracecarrière. " Het is...
Terug
Bovenaan Onderaan