Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Investig8or
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Laser Highmount Suzuki SV650(s) oude type

    Compleet met beugels en klem: Laser High mount uitlaat voor de SV650(s). De SV gaat dan pas echt lekker klinken! Hij leek ook beter te trekken maar dat kan door het geluid zijn :+ Niet lang gebruikt (ik denk 5000km) en ziet er nog netjes uit, zit nu in de originele doos met onderdelen en...
  2. I

    Spulletjes voor de SV (oude model) en zxr400

    Even een apart topic dan maar :) Voor een Suzuki SV650S 1999-2003: - Seat cover, zwart met kussentje en sleutel-open-conversie kit (:+) (VERKOCHT) - Laser Highmount, in zeer goede staat. De knipperlichten moeten verplaatst worden maar de duo-voetsteun kan behouden blijven. - Double bubble...
  3. I

    Suzuki SV650S zwart bj 2000

    Te koop: Zwarte Suzuki SV650S uit 2000 in goede staat. Afgelopen vakantie 5000 km gereden in 3 weken zonder problemen in bloedhitte en hoosbuien (B|). De km-stand is nu 34032. Motor is voorzien van een double bubble zwart ruitje, Laser high mount, andere knipperlichten en duo afdekkapje...
  4. I

    Volgende motor wordt.....euhm...tja ..

    Zo loop ik al een behoorlijke tijd rond.Diverse site's afgegaan , veel uitgezocht en geprobeerd een keuze te maken.En terwijl er zoveel verschillen zijn , kom ik niet tot een conclusie... |( Daarom de hulp in geroepen van mede forummers :) Op dit moment heb ik een SV650S.Een motor die ik...
  5. I

    Nieuw programma "motors" op cartoon netw

    Zit net een beetje te zappen , zie ik op cartoon network ineens een motorprogramma :? Engelstalig , en t klinkt tot nu toe aardig informatief. Is dit een nieuw programma ofzo?
  6. I

    Startonderbreker Hapé installeren

    Tijdens een opruimfase ( kuch wat een stof :X )vond ik een Hapé startonderbreker. Lang geleden gekocht om in mijn auto te zetten , maar nooit gedaan. Nu wil ik deze dus in de SV zetten.De informatie erbij is niet heel uitgebreid , en daardoor zou ik niet weten waar wat op aangesloten moet...
  7. I

    Gerammel sv650s 2000

    Luidruchtigheid hoort natuurlijk bij een v-twin , maar dit gerammel lijkt me niet normaal. Het gerammel treed op als de motor warm is en bij stationaire toeren, en verdwijnt bij het verhogen van de toeren.Ik denk zelf dat het de nokkenaskettingspanner is. :? Nu heb ik gehoord dat er voor de...
  8. I

    [Project]Ideaal motorblok zoeken

    Sinds een week zit ik bij een studievereniging , met als opdracht een raceauto te ontwikkelen.Het gaat in dit stadium nog alleen om ontwerpen , dus we zijn puur theoretisch bezig. We zijn nu op zoek naar een motorblok , maar er zijn natuurlijk restricties.1 Ervan is dat het motorblok max 610cc...
  9. I

    dealer proefrit : hoe werkt dat?

    Iets waar ik ineens op kwam omdat ik volgende week zaterdag wil gaan proefrijden: Hoe regel je dat :? Ik ben van plan om langs diverse dealers te gaan , om te zien wat ik mooi vind , wat ik kan betalen en ook vooral wat er lekker rijdt. :] Echter is er niet 1 model wat ik wil rijden , maar...
  10. I

    Laverda 750 S Formula

    Als de zxr eindelijk de deur uit is ( :X ) moet er natuurlijk een opvolger komen. Ik dacht dat ik eruit was , t zou een zx6r uit 2000 of 2001 worden.Zelfs de kleur was al bepaald. Tot ik (per ongeluk) op internet langs een Laverda kwam.Een Laverda 750 s Formula om precies te zijn.Men spreekt op...
  11. I

    Jawel , ook ik aan een nieuwe motor toe :P

    De mango's zijn rijp en de tijd ook. :) De zxr400 gaat eruit.Ik heb er met veel plezier op gereden, maar tis tijd voor iets anders. Bij het zoeken naar een nieuwe motor , ben ik natuurlijk allerlij modellen afgegaan.Daarbij het bijbehorende budget in het achterhoofd houdend. Wat ik wil zijn...
  12. I

    Galmend geluid

    Sinds mijn zxr400 voor een grote beurt weg is geweest , hoor ik een vervelend geluid.Een soort galmend geluid wat uit de voorkant/bovenkant van het blok lijkt te komen.Het doet zich voor tussen de 5500 en 6000 toeren , precies het gebied waar ik veel gebruik van maak. |( Ik ben natuurlijk terug...
  13. I

    mini knipperlichten i.p.v. origineel..werkt niet?

    Ik heb op deze zonnige dag besloten dat mijn voorknipperlichten (scrabble 3x woordwaarde) vervangen zouden worden door andere. Ik kwam bij Groenewold motoren(mooie gsxr1000 stond er en een mooie sv1000) de volgende knippers tegen : thuis gekomen sluit ik het ff snel aan om te zien hoe het...
  14. I

    Motor te arm?

    Ik zal weer niet eens wat hebben :P Mijn zxr400 is voor een grote beurt geweest bij motoport uithoorn. Nadat ik €573 euro had afgetikt , inclusief accu, was hij weer klaar om te gaan. Ik merkte al snel het volgende : Er was tikken te horen , vooral zo rond de 4000 rpm.Ik dacht zelf aan de...
  15. I

    Accu leeg of kapot?

    Er is iets nie goed met dat ding. Terug van vakantie eerste wat ik doe is natuurlijk de motor starten. :) Maar er zat niet genoeg stroom in om de startmotor aan te draaien.Ik had een alarm erop , maar die is er dus ook direct vanaf ,want die trok em leeg :( . Ik heb de motor met startkabels...
  16. I

    Bougieprobleem..(remember?)

    Topic is weg , maar voor degenen die ideeen hebben gebracht : bedankt!! :} heb em er uiteindelijk toch uit gekregen.... Eerst wat plakband in het gat gedouwd (niet te ver natuurlijk) zodat enig metaal niet direct in de kop kan vallen.Toen een schroevendraaier gepakt die er net wel/niet inkon en...
  17. I

    Verdrietig bij verkoop???

    Ik was vandaag eens aan 't rondhoppen om uit te vinden waar ik een grote beurt laat doen.Maar aangezien ik deze zxr 400 als eerste motor heb , en eigenlijk ook wel wat zwaarders wil , kan ik misschien die beurt laten zitten en een andere motor kopen.Ik stond naar een mooie zx6-r te kijken , en...
  18. I

    Achterband zelf wisselen?

    Mijn achterband was na 60 km al lek door een schroef.Aangezien ik bij motoport uithoorn voor de deur stond toen het gebeurde (toeval :? }) ) en ook omdat ik een week later op vakantie ging heb ik er een nieuwe om laten leggen , en de lekke mee naar huis genomen.Nu is deze echter gerepareerd...
  19. I

    reacties zijn weg?

    Als ik in een topic kijk , zijn of de laatste paar reacties weg of ik zie alleen een quick reply schermpje.Terwijl het een topic is waar veel reacties zijn. Help '( :?
  20. I

    tandwiel achter vervangen=meer slijtage?

    Ik wil het achtertandwiel vervangen door een 2 of 3 tandjes grotere... *D De zxr kan het wel gebruiken , aangezien ik ook nooit op de top rijd. Maar....is het zo dat de zaak meer gaat slijten? Ik weet niet hoeveel km er met de huidige set is gereden ,zit zelf op 8000 km ermee , maar de ketting...
  21. I

    vanavond (12-8) rijden in de buurt van Delft??

    Das de vraag dus.Ik heb eindelijk mijn motor in delft , dus dan moet ik em gebruiken ook :] .Zijn er mensen die in de buurt van delft willen rijden vanavond? :? (Als het droog is dus)
  22. I

    Godver: krasjes en vlekjes

    Ik ben weer veilig :) en wel terug van vakantie , en vond het tijd om de motor maar weer eens te poetsen. Tot mijn schrik zitten er heel veel kleine krasjes op , zodat er een beetje doffe '( plekken zijn.Tis een zwarte motor , dus het valt op.En er zitten allemaal vlekjes ook op. Ontvetter...
  23. I

    400cc bij elkaar

    Nou , hierbij dus het plannen van de verzameling. De 400cc (super)sportjes komen bij elkaar.De vragen zijn :waar en wanneer.Als een ieder neerzet in welke provincie(s) hij/zij wil bijeen komen , edit ik het steeds in deze post.De datum is dan nog over.Ik stel voor in de week van 1 juli , das...
  24. I

    Het 400 cc gebeuren

    't was al een beetje een idee in het Kawasaki zxr 400 topic , daarom hier maar even vervolgd. Er is dus sprake van een groeiend aantal 400 cc rijders :} , en ik zou dit topic willen gebruiken om eens te kijken wie welke 400 cc heeft , en de gebruikelijke info.Met erbij meteen de vraag of er...
  25. I

    rooie mapjes , rooie hoofdjes

    Hoewel ik alle veranderingen heel verfrissend vind , heb ik al iets raars: Bij een nieuw topic of post is er een rood hoofdje , een rood mapje en een blauw knopje (klopt?). Hoort dit niet weg te gaan als je het gelezen hebt?Of moet je telkens op "je laatste bezoek blablabla" klikken? En daarbij...
Terug
Bovenaan Onderaan