Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Premier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Het grote Honda X-11 topic deel 2

    :] Welkom in deeltje twee van deze geweldige motorfiets! :] [hr] Hier de link naar het vorige deel: X11-lijst op het MF[hr] Technische informatie vind je hier.[hr] En hier onze Duitse vrienden/forum.[hr] Voor de bezoekers van dit topic die meer willen weten over de Honda X11, hier...
  2. P

    Koffers of tassen?

    Als ik met mijn motor (Honda X-11, dikke naked) een weekendje, een week, en misschien wel meerdere weken er met complete kampeer uitrusting op uit wil, wat kan ik dan het beste aanschaffen? Een set koffers, of een set tassen? Voor mijn motor zijn er koffers te verkrijgen van twee firma's...
  3. P

    Circuitdag, leer of textiel?

    Hallo allemaal! Er staat een circuitdag op de planning, alleen bestaat er bij mij, en anderen onduidelijkheid over welke kleding toegestaan is, en welke kleding niet. Sommigen beweren dat een leren pak verplicht is, anderen zeggen dat ze ook wel eens een pak van textiel op het circuit zijn...
  4. P

    VTR1000F diverse onderdelen te koop

    Na een vrij ernstig ongeval met mijn motor, nu een divers aantal onderdelen te koop van een vtr1000f, bouwjaar 1997. Voor meer info mbt het ongeval, zie: X11-lijst op het MF Achterkant van de motor is nog in goede staat, denk aan termignoni uitlaten, van zwart rvs, op maat gemaakt...
Terug
Bovenaan Onderaan