Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thijsvdvl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    TK: Kawasaki Z750 2007 - ABS - Veel opties!

    Te koop: Hierbij bied ik mijn Kawasaki Z750 te koop aan. De motor heeft recent (28-10-2011) een onderhoudsbeurt gehad. Bij de motor is alles nog aanwezig je moet hierbij denken aan, reservesleutels (totaal 3 stuks), onderhoudsboekje afgestempeld, facturen van onderhoud en handleiding van...
  2. T

    DAINESE G-AIR 2 TEX JACKET (zomerjas)

    Te koop: Dainese G-air2 tex jas. Vorig jaar gekocht en misschien 5 keer gedragen. Waait heerlijk door bij warmer weer. Maat is 50, mijn maten zijn 1.83 m en 81 Kg. Kan met de rits op de achterzijde in ieder geval op een revit broek bevestigd worden. Vraagprijs 100 euro Foto is...
  3. T

    Kawasaki Z750 '07 > Uitlaat en rem / koppelingshendels

    Hierbij bied ik mijn originele uitlaat aan van mijn Z750 uit 2007 en de rem / koppelingshendels. Uitlaat heeft beschadeging op de zijkant (zie foto) ziet er voor de rest netjes uit. Heeft ongeveer 5000 km gemonteerd gezeten. Vraagprijs 75 euro Rem / koppelingshendels zien er netjes...
  4. T

    Backprotector > Dainese Wave G2

    Te koop: Backprotector van het merk Dainese type Wave G2. Nieuw. Prijs: 30 euro Voor contact gegevens zie mijn profiel of stuur een berichtje.
  5. T

    Te koop: Helm, Airoh Force mat zwart, maat L

    Te koop: Intergraal helm van het italiaanse merk Airoh. Het type van de helm is Force in de kleur mat zwart. Met ingebouwd zonnevizier, echt super handig! Maat L Geen beschadegingen natuurlijk. Helm is maar een paar keer gedragen. Reden verkoop: Heb er spijt van dat ik geen...
  6. T

    Yamaha RD350N1

    Te koop aangeboden: In goede staat verkerende Yamaha RD 350N1. KM stand: +- 36.000 Vermogen: 44 KW Bouwjaar: 03-01-1986 Is voorzien van: - Nieuwe banden - Goede kettingen en tandwielen - Uitstekende lak. Rechts op de tank zit een klein deukje, zie foto's. Motor verkeerd gewoon...
Terug
Bovenaan Onderaan