Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wizz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Benzinemeter kawasaki zx12r stopt

    hallo Betreft een benzinemeter van een kawasaki zx12r bouwjaar2005. Hij heeft altijd korrekt alles aangegeven....ding werk met blokjes die ongeveer met elke gereden 25-30 km eentje verdwijnt. Nu stopt hij bij het derde blokje en geeft vanaf dan aan dat de tank nog meer dan halfvol is ook al...
  2. W

    groene olie?(kleur)

    hallo wilde dus mijn kawasaki zx12 een beurtje geven en heb me geinformeerd welke olie er in moet. Ik vond dus deze (zie foto) en wilde die gebruiken maar zag plots dat die olie dus echt groen is...en ik bedoel dus echt kawa groen :) van kleur. Is het veilig deze olie te gebruiken want dit is...
  3. W

    achterwiel niet in het midden van brik?

    hallo Bij de wederopbouw van mijn gs75x van 1981 ben ik tegen het volgende probleem aangelopen. Het monteren van het achterwiel verliep vlot maar het eindresultaat is niet goed denk ik? Het wiel staat niet in het midden. Ik heb het achterwiel gemonteerd volgens het werkplaatshandboek...en...
  4. W

    hulp gevraagd

    Hoi Ik ben dus (al jaren) een oude gs75x aan het restaureren. Ik was dus zo goed als klaar en dan begeeft de motor het. Ben die nu aan het reviseren maar loop daar tegen een probleem aan. Ik wil het blok splitsen maar krijg de twee schroeven niet los...normaal zijn dat andere denk ik maar er...
  5. W

    zijkapjes en embleem gs75x van 1981

    hallo eventjes een vraagje of iemand zo nog iets heeft liggen en ventueel verkopen het betreft hier de zijkapjes en embleem van een suzuki gs75x van het bouwjaar1981 delinkerkant heb ik ik zoek de rechterkant nog zie fotos groetjes wizz
  6. W

    gezocht van gs75x

    hallo ik heb dus een gs75x uit 1982 die ik aan het herstellen ben en ik zoek daarvoor de rubbers die de uitlaat van de carbs verbinden met de luchtfilterkast. Het is een projekt en alle onderdelen zaten er los bij toen ik de motor kocht behalve dat. Als er iemand zoiets heeft liggen voor een...
  7. W

    gezocht:achterbrug gs75x

    hallo Ik ben een gs75x uit 82 aan het restaureren en bij het schoonmaken van de achterbrug zag ik dat die nogal doorgeroest was. Dus hierbij ben ik op zoek naar een andere achterbrug. Iemand die iets heeft liggen? graag hoor ik er dan van. grts Wizz
  8. W

    info gezocht gs75x

    hallo allemaal ben nu in het bezit van een gs75x van 1982 nu is mijn vraag : je vind van dit type motor geen werkplaatshandboek , dus welk model gs komt het dichtst in de buurt? Ook voor onderdelen ..van welke gs passen de onderdelen op mijn motor Motor is nu helemaal gesloopt om op te...
  9. W

    kettingbeschermer gsxr srad van 98

    hallo wie heeft er nog eentje liggen of weet iets te koop.. Ik zoek een ketting beschermer voor een srad van 98..mijn circuitfietsje heeft de zijne verloren verleden jaar bij een grindbakbezoekje. greetz
  10. W

    hoi allemaal

    me effe voorstellen ik ben dus paul..ben 53 jaar(yup al bereoud) en rijd al een kleine 20 jaar met verschillende motors magna700/diversion900/kawasaki zzr1100 en nu met een 4 jaar oude kawasakizx12r ik ben bouwvakker van beroep en mijn hobbys zijn motorrijden en alles wat met pc te maken...
Terug
Bovenaan Onderaan