Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MacStinger
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MacStinger

    LED achterlicht

    @MODERATOR: excuses, in verkeerde topic geplaatst. Hoort natuurlijk in het DIV topic thuis... Mag verwijderd worden. :X Mea Culpa
  2. MacStinger

    2 mei KIKA BIKE RIDE (start KMA Breda)

    Onderstaande staat ook bij Reizen en toeren, maar hoe meer ruchtbaarheid hoe beter! Op 2 mei 2010 wordt de 2e Kika Bike Ride georganiseerd. Net als vorig jaar een toertocht voor alle merken motoren en trikes. De KMA (ingang Kraanstraat, naast het Spanjaardsgat) te Breda zal die dag wederom...
  3. MacStinger

    Suzuki GS500E (1990)

    VERKOCHT: Suzuki GS500E In prima staat, perfecte en betrouwbare beginnersfiets! Inhoud: 487cc Vermogen: 34kW (46pk) Bouwjaar: 1990 KM-stand: 48.xxx (wordt nog op gereden bij mooi weer) Kleur: rood VRAAGPRIJS: €900,- MF PRIJS: €850,- 8-) Laatste onderhoud uitgevoerd door Motoport...
  4. MacStinger

    [opgelost] GS500 ('90) startproblemen

    Heren en dames van MF, (ja, ik heb eerste de zoekfunctie gebruikt, maar kon niet vinden wat ik zocht ;)) Sinds vorige week mijn Suzuki GS500e (1990) weer uit de stalling en helaas het seizoen begonnen met startproblemen. Ik zal hieronder kort uitleggen wat wel en wat niet werkt: -...
  5. MacStinger

    Pijpen!

    Dat zijn nog eens grote pijpen... Hahaha lol... _O- Alleen jammer van het einde... http://www.dumpert.nl/mediabase/541221/6501c423/dikke_knalpiepen.html
  6. MacStinger

    Winterstalling bij Divmo in Rijen (NB) Ervaringen???

    Hallo, Ik ben bezig met mij A-rijbewijs (theorie en AVB reeds gehaald en binnenkort AVD examen) en ben alvast een beetje aan het kijken naar wat voor motor ik ga kopen etc. Het probleem is alleen dat ik zelf eigenlijk geen ruimte heb voor (winter-)stalling. In het voorjaar/zomer/najaar kan...
  7. MacStinger

    Weer een nieuwe gebruiker erbij!

    Hallo motor-forummers! Ik ben Kenneth, 30 jaar, woonachtig in Breda en sinds 27-07-'09 bezig met motorrijlessen bij verkeersschool Wilma (Edwin van Rooij). Deze week heb ik mijn theorie gehaald en vandaag (ondanks dat het 35 graden was 8-) ) mijn AVB-examen gehaald :) (alles voldoende...
Terug
Bovenaan Onderaan