Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Denko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Sena smh5-fm set van 2 stuks. 75 euro

    Vrouw rijdt niet meer, ik heb een cardo in de nieuwe helm dus dit setje mag weg. Alles inclusief wat op de foto staat. 2 sets plakkers en klemmen, past dus altijd.
  2. D

    Shoei Neotec Maat L 50€

    Heb deze ruim een jaar geleden opgehaald zonder binnenvoering bij een mede MF-genoot. Puur om te kijken of een klaphelm wat voor mij was. Stiekem enorm van genoten, en heb dus zelf de Neotec 2 gekocht. Dus deze Neotec 1 (met nieuwe binnenvoering en nieuwe pinlock) mag weer door naar iemand...
  3. D

    Nolan N87 plus maat L

    Zo goed als nieuw, welgeteld 3x aangehad. 1.5 jaar oud, altijd op zolder gestaan en anders in de droge schuur. Alleen met helmmuts gebruikt (geef de voorkeur aan een klaphelm) Noot gevallen, gestoten oid. Inclusief vizier. Vraagprijs 150. 110 Liefst ophalen (kan je hem gelijk passen) bieden...
  4. D

    SBK titanium Leovince uitlaat voor Fireblade 929/954.

    Erg netjes als zeg ik hetzelf. Vulling is nog goed. Past op een fireblade 929, 954. Wellicht nog meer, maar dat weet ik weer niet. Vraagprijs is 130 110 piek, ophalen mag, verzenden mag, bieden mag, maar hou het netjes.
  5. D

    Street triple 765 2017-huidig R/S/RS hepco en becker C-bow frame

    Ooit gekocht, nooit wat mee gedaan. Mag weer weg. Alleen het rek dus, zonder koffers. In de winkel 180ish euro. Bij mij 75 euro. (https://www.hepco-becker.de/en/c-bow-sidecarrier-black-for-triumph-street-triple-765-s-r-rs-2017.html) Ophalen kan, verzenden kan, bieden kan, maar hou het netjes ;)
  6. D

    Kriega R25

    Een jarenoude maar alsnog in topstaat verkerende Kriega R25. (niet heel veel gebruik, had al snel een motor met koffers.) Mag weg in verband met een overstap naar de R30 (zie foto, links) Gewoon netjes, schoongemaakt van de week, geen scheuren, alle ritsen werken etc. Vraagprijs 75 Euro...
  7. D

    OSCO of Tutoro oiler

    Titel zegt het eigenlijk al, mocht iemand 1 van deze simpele oilers nog hebben liggen en niet in gebruik hoor ik het graag. Hoeft niet nieuw, wel werkend en met bevestiging
  8. D

    Kawasaki versys 650 linker topkuip groen (ZGAN) (2007-2009)

    Nieuwe topkuip voor de versys 650 07-09 model. Geen sticker alleen helaas. Lak en de oogjes zijn gewoon nieuw. Nooit gemonteerd. Orignele bon van 171 euro komt erbij. Vraagprijs is 90 euro.
  9. D

    Sena SMH5-FM

    Goedemiddag, IVM een andere helm wil ik mijn Sena SMH-5FM kit overzetten. Alleen ik heb alleen nog een klem. En de nieuwe helm heeft de plakker nodig (die ik vermoedelijk heb weggegooid :( Iemand die toevallig nog liggen? Het is de sena smh5-a0201 Kit, maar ik kan die nergens vinden. Anders...
  10. D

    Kriega US10/20/30

    Gezocht, voor plaatsing achter op een fireblade uit 2000, dus het liefst met de mounting daarvoor.
  11. D

    Stuurdemper gezocht CBR 929

    Zoals de titel zegt. Ik zoek een stuurdemper voor mijn CBR929. Liefst een Hyperpro crs. Maar andere zijn ook goed. Mocht je iets hebben: laat een bericht achter of een PM
  12. D

    [Gezocht] Sportsmart 1/2, Mezler 7RR of PP3

    Gezocht een setje 120/190 voor de fireblade. Bedoeling is om er een maand of 6 mee (mild) straat te rijden en 1 circuitdag (groep slowmotion) Dus er moet nog wel wat vlees/profiel op zitten. Normaal zou ik een nieuw setje kopen, maar ik gebruik de sportbanden op straat toch niet, dus volgend...
  13. D

    Hoe heet dit, en waarom koop ik het?

    Ik heb sinds kort weer een sportfiets met ketting, geen middenbok en geen kettingsmeersysteem. Dus voor het eerst sinds een hele lange tijd, heb ik met de hand mijn ketting moeten smeren (ja, ik weet hoe erg ik nu als een princesje overkom, maar ik verzeker je dat dit niet het geval is)...
  14. D

    Bering herenpak en Apro Damesjas (Goedkoop)

    Heren set van bering nog in super staat, wel een heel klein beetje stiksel dat loslaat op de rechtermouw (2CM). Jas is gewoon nog waterdicht (is waar de reflectie erop is gestikt) Is makkelijk te fixen door een kledingmaker, alleen nog niet aan toe gekomen. Super warme jas, 2 seizoenen...
  15. D

    V-strom onderdelen

    Gezocht voor een vstrom 1000 (2004) dankzij een valpartij het volgende: Rechts de voetsteun en alles wat eraan hangt; Rechter voorkuip; Stuurgewichtjes (eventueel alleen eentje, dat heeft de voorkeur); Rechter voorknipper (geel of wit licht maakt niks uit) ; Optioneel...
  16. D

    Spanningsregelaar Honda

    Spanningsregelaar Honda, over van mijn oude motor (Cbr 600f4). Motor is verkocht dus mag deze ook weg. Had deze als reserve, dus hij is nog nieuw 25 euro excl verzendkosten? Of iets leuks ?
  17. D

    K&N Luchtfilter DL1000 VSTROM

    10.000 KM gebruikt, zal hem nog even schoonmaken en inolien voor de verkoop. INCL Doos en sticker. Had een nieuwe gekocht voor mijn motor, maar er zat er blijkbaar al 1 in. 25 Euro Past op: 2012 SUZUKI DL650A V-STROM ABS ADVENTURE 650 - All 2012 SUZUKI DL650A V-STROM ABS 650 -...
  18. D

    V-Strom 1000 (DL1000) achterveer 2004

    Mocht iemand nog een achterveer passend op een DL1000 uit 2004 hebben (incl regelaar) en er vanaf wil. Laat maar weten. Moet overigens wel in goed staat zijn
  19. D

    Voorvork binnenpoten

    Ik heb net een motor gekocht waarvan er aardig wat kleine putjes zitten in de voorvork binnenpoten, nu wilde ik deze OF vervangen of opnieuw laten verchromen. Van wat ik heb begrepen zijn die van suzuki niet van de beste kwaliteit (niet corrosiebestendig) . Daarom wil ik eigenlijk die dingen...
  20. D

    DL1000 Vstrom 2004 voorvork binnenpoten

    Ik zoek mocht iemand ze nog hebben liggen; Binnenpoten van een voorvork van een Vstrom DL1000 uit 2004. Zonder beschadigingen aub. Graag via PM/Mail
  21. D

    Hulp gevraagd: APE Naks afstellen

    Ik zal de situatie even uitleggen (voor de conclusie/vraag skip naar onder); Ik heb een Honda CBR600f '99, die heb ik gekocht met zo'n 25K km's erop, vervolgens heb ik 4x achter elkaar redelijk snel een nieuwe NAKS kunnen plaatsen omdat de vorige kapot gingen (2x dokken, 2x garantie). Op een...
  22. D

    Gezocht, bagagerek CBR 600

    Voor de CBR 600 F4 (1999 - 2000) Gebruik het niet vaak, dus om er 150 voor uit te geven vind ik iets te gek
  23. D

    Race your life logo

    Hey gasten, even een kort vraagje; Ik zoek al een paar dagen het race your life logo Klik Maar dan in de kleuren van de italiaanse vlag (1 woord per kleur) en #58 rechts onder. Heeft iemand dat plaatje voor mij? (ben zelf absoluut niet handig/creatief om dit te maken) Het komt op...
  24. D

    Waar leveren ze dit wel naar NL?

    (voor een leuk prijsje dan?) Motorcycle Chain Guard For Honda CBR600 F4 99-00 | eBay Ik zoek eigenlijk gewoon zo een chainguard voor mijn CBR600F4 (en eventueel heelplates met bijpassende kleur) Maar op ebay leveren ze allemaal niet naar NL, iemand een adresje waar ze dat wel doen?
  25. D

    Kawasaki Z750S 2005

    Voor een vriend van mij aangeboden: Hij wil toch iets anders na een jaartje met deze motor gereden te hebben (allroad) Kawasaki Z750 S 2005 16.500 KM (Kan ietsje oplopen bij mooi weer) Onderhoudsboekjes ingevuld (dealer onderhouden, incl facturen) banden 80% kettingset goed Staat...
Terug
Bovenaan Onderaan