Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MichaelJ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MichaelJ

    Honda CBR600 F3 (regen-)Velgen

    Voor een vriend te koop aangeboden! Set reserve velgen afkomstig van zijn oude CBR 600 F3 met zo goed als nieuwe Michelin regenbanden in de maat 160/120. Veel meer valt er niet over te zeggen denk ik :+ Foto's Voor meer informatie bel / whatsapp direct naar -> 06-43OO6628 of...
  2. MichaelJ

    Kappenset/Carbon kuipsteun GSXR K4/K5 + andere onderdelen!

    Te koop aangeboden wegens het verkopen van de GSXR afgelopen maand en het opruimen van de schuur! *D Kappenset incl. tank met brandstofpomp en snel sluit tankdop €300,- €249.95 Verkocht (kappen hebben een valpartij meegemaakt, is inmiddels gerepareerd en gespoten er moet alleen een foampje...
  3. MichaelJ

    Suzuki GSXR 600/750 K4/K5 Powercommander III USB

    Te koop aangeboden wegens verkoop motor: Powercommander III USB (SKU- 316-411) welke op mijn K4 600 gemonteerd heeft gezeten. Werkt perfect en alle stekkers en draadjes zijn nog allemaal goed in orde. Voor zover ik weet past deze voor 100% zeker op de 600 en 750 van bouwjaar 2004/2005...
  4. MichaelJ

    Honda CBR600 F3 1998 Racer

    Voor een vriend van mij te koop aangeboden zijn circuit motor! Hierbij te koop aangeboden een complete Honda CBR 600 F3 circuit motor om direct, met een gerust hart, aan het circuitrijden te beginnen. Perfect voor de beginnende rijder met niet al te veel veel budget. De motor heeft geen...
  5. MichaelJ

    Gezocht: Dynojet QuickShifter type Push

    Zoals de advertentietitel luidt, ben ik opzoek naar een betaalbare Quickshifter voor een PC3usb van het type Push ( SKU: 4-102 ). Wie heeft iets liggen of kent iemand die weer iemand kent enz. die zo'n QS de deur uit wil doen voor een leuk prijsje? Laat het mij dan weten :) Ben te...
  6. MichaelJ

    Termignoni GP 'demper' GSX-R

    Te koop wegens overcompleet / niet meer nodig Hierbij verkoop ik mijn GP demper, de reden van verkoop is dat ik veelal op het circuit rijdt en het niet meer zie zitten om iedere keer de demper te verwisselen. Deze Termignoni verhoogt de funfactor van het rijden onwijs. Het geluid, de looks...
  7. MichaelJ

    Suzuki GSX-R K4/5 - Titax short hendels

    Te koop wegens overcompleet / niet meer nodig Een in goede staat verkerende set Titax verstelbare korte hendels, zowel koppelings- als remhendel zijn de korte variant ( +/- 4cm korter dan origineel) Hendels hebben bij mij ongeveer 4 maanden gemonteerd gezeten op mijn GSX-R600 K4. Ik heb...
  8. MichaelJ

    Remschakelset GSX-R 600 K4

    Bij deze zet ik mijn zwarte remschakelset afkomstig van mijn Suzuki GSX-R 600 K4 te koop. Set past eventueel ook op de serie 600cc/750cc van 2004 en 2005, andere bouwjaren zou ook kunnen maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze remschakelset gaf mijn GSXR o.a. een sportievere...
  9. MichaelJ

    Xenon problemen GSX-R K4

    Ik kom er zelf niet meer uit, vandaar dat ik hier na wat zoeken toch maar even mijn probleem neerzet in de hoop op een oplossing :) Vorig jaar juni op mijn gsxr een xenon kit ingebouwd in de lens, deed elke keer eigenlijk al vreemd dat wanneer ik aan het rijden was een vriend aangaf dat de...
Terug
Bovenaan Onderaan