Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zjimmie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zjimmie

    kawasaki ltd 454 compleet of in onderdelen t.k

    Omdat ik dit project waarschijnlijk op korte termijn niet meer ga afmaken, bied in hem compleet, of in onderdelen aan. Blok loopt (16000 mijl), gr Jim
  2. Zjimmie

    Accu plat plaatsen

    Hallo mede mf'ers, Weet iemand of je een yuasa ytx14-bs accu plat kan leggen ? Google wist het niet iig..... gr Jim
  3. Zjimmie

    fijne kerst allemaal

    Fijne dagen en een gezond,gelukkig motorisch 2013 allemaal *O* *O* *O*
  4. Zjimmie

    kawa ldt 454 waar op te letten met aanschaf

    Waarde mede mf'ers, In mijn zoektocht naar een winterproject, bouwen van een bobber, ben ik een kawasaki ltd 454 tegen gekomen, a.s. zaterdag ga ik kijken, en wellicht proefrijden. zijn er nog nog specifieke dingen waar ik op moet letten... de normale dingen zal ik uiteraard zeker bekijken...
  5. Zjimmie

    yamaha fzr1000 compleet in onderdelen

    Ik heb een fzr staan waarvan het blok een rare tik maakt, vandaar dat ik hem in onderdelen verkoop. Kuipwerk is al weg, de rest heb ik nog, je mag ook een bod doen op de complete motor. o.a. stalen remleidingen, wielen met supercorsa's (ong 100 km oud),\ Hagel nieuwe racedemper...
  6. Zjimmie

    Wat zou je erbij kopen voor max 4000 eurie

    Hallo, Ik heb een bmw r1100s, waar ik veel plezier op heb, Een fzr 1000 die fantastisch stuurt en gaat als de brandweer, Mijn garage is bijna klaar en ik mag van vrouwlief er nog een motor bij kopen... Wat zouden jullie doen.. een oldtimer kopen en ombouwen tot caferacer, of een kant en...
  7. Zjimmie

    dashboard - cockpit fzr 1000 te koop

    Wegens ombouw naar streeftighter te koop, Foto's op aanvraag, Uiteraard compleet en werkend, gr Jim
  8. Zjimmie

    yamaha fzr 1000 fan blijft draaien

    Na het verwijderen van het dashboard, en het netjes wegwerken van de kabels, blijft de fan draaien. Ik heb al vanalles nagekeken, maar kan geen losse contacten oid vinden, als ik de stekker van de temperatuurmeter (?) los haal, dan gaat ie wel uit... iemand nog enig idee, of kan de fan...
  9. Zjimmie

    y pijp bmw r1100s

    Wie kan er een ypijp maken voor een bmw r1100s, die dingen kosten nieuwe 340 eur, en tweedehands zijn ze niet vinden, het gaat om een klein stukkie pijp, van twee naar een.... gr Jim
  10. Zjimmie

    Slipcursus voor maar 49 euro, dagaanbieding mp

    Motorslipcursus van € 109 voor maar € 49 - Marktplaats Aanbieding gr Jim
  11. Zjimmie

    opruiming

    compleet blok voor een xj 550, tellerunit xj 550 origine knipper xj 550 origine sturrhelften suzuki gsx1100f niet de hoofdprijs, staat in de weg.
  12. Zjimmie

    Blok van xj 550 yamaha

    Blok is lopend weg gezet, een draadeinde van de uitlaat is kapot... teab gr Jim
  13. Zjimmie

    Als de politie niks onderneemt doen we het zelf

    http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuwsartikel/1047621/Man-spoort-zelf-gestolen-motor-op.htm Groeten Jim
  14. Zjimmie

    Zoek een sticker voor een bmw r1100s

    De onderste BMW MOTORRAD Iemand enig idee waar die bestellen zijn ? Ik kan ze niet vinden... gr Jim
  15. Zjimmie

    leren pak meenemen in rugzak ?

    Hallo, Ik wil morgen graag een leren pak gaan kopen in duitsland (louis.de) in essen. Op de heenweg trek ik natuurlijk mijn eigen (textiel) motorpak aan. Past een leren pak (broek, jas en laarzen) in een grote rugzak, of moet ik in het koekblik die kant op ? gr Jim
  16. Zjimmie

    teab race kontje

    Van een collega overgenomen om op mijn projectfiet te gebruiken, maar hij staat er van geen kant op.. Bieden vanaf kratje bier... gr Jim
  17. Zjimmie

    Luxe probleem aanschaf motor rond 1500 euro

    Hallo mede mf'ers, Ik heb het volgende luxe probleem, Ik kan/mag een motor erbij kopen van de vrouw :} Maar wat.... Ik heb een bmw r1100s waar ik zeker schik mee heb, een knutsel project in de schuur (gsx 1100). Ik heb een yamaha xj550 caferacer gehad, en hier had ik zeker schik mee...
  18. Zjimmie

    Slimme actie

    * Snelheidsduivel reed 184 km per uur Snelheidsduivel reed 184 km per uur DE STEEG - Een 31-jarige motorrijder uit Dieren is donderdag op de A348 bij De Steeg zijn rijbewijs kwijtgeraakt, omdat hij veel te hard reed. De man trok de aandacht, omdat hij een motoragent rechts inhaalde...
  19. Zjimmie

    Wederom motorkeuze vraag

    Hallo, Ik heb een budget ter beschikking van 3500 euro. Ben geen snelheidsmonster, maar vind de looks van een ss schitterend... Ik twijfel heel erg tussen... bmw r 1100 s (goede zitpositie, geen 'racer' , wel fijn om op te sturen reeds proefritje gedaan). zx9r , de slechte kwaliteit...
  20. Zjimmie

    triumph daytona 900, of een kawa zx9r

    Hoi, Er zullen best mensen hier op het forum een beetje extra info kunnen geven over een van beide motoren, De rede dat ik op zoek ben naar een brommert erbij, is het constante gesleutel aan de oldtimer... Ik zoek gewoon een sportief model, waar je toch een eindje op kan rijden zonder stuk te...
  21. Zjimmie

    startproblemen yamaha xj 550

    Beste mede mf ers, Sinds kort heb ik een haast overklaarbaar startprobleem.... Enige weken geleden deed de startmotor het niet meer, na wat inspectie bleek ie vol olie te staan, en dus een goede tweedehands besteld. Na drie weken wachten de nieuwe startmotor erin geschroefd en wat...
  22. Zjimmie

    sharp beamer

    Hallo, Ik bied een sharp notevision beamer omdat we hem in twee jaar tijd wel zeker 20 uur gebruikt hebben...nagenoeg niks dus, Je kunt er van alles op aansluiten, pc, tv, dvd, spelcomputer enz. Vraagprijs voor deze zgan beamer is voor mf 250 euro. foto's op verzoek, liever afhalen dan...
  23. Zjimmie

    Knipperlichten knipperen niet

    Hoi, Het is bijna zover, vrijdag mag ik op voor mijn a'tje. Motor staat er spik en span bij. Heb er een paar weken geleden kleine knipperlichten op gezet(niet verplicht, maar wel verstandig denk ik, oldtimer), Alleen blijven ze nu branden als ik richting aan geef terwijl het toch echt...
  24. Zjimmie

    nieuwe accu opladen

    Hallo, Zojuist een nieuwe accu gekocht en afgevuld tot het streepje max. Volgens de verkopen moet ie nog een nachtje aan de druppellader, maximaal 1 amp. Nu is mijn lader een snellader die geeft 6 amp. Kan dit kwaad, of moet ik gewoon een lader kopen van 1 amp ? gr Jim
  25. Zjimmie

    Kroonplaat vlak slijpen

    Hoi, Kan ik zonder dat het gevaarlijk word, de vier opstaande randen gelijk slijpen? Die originele stuurhelften zijn zo lelijk dat ik er clipon's op gemaakt heb. Nu wil ik die kroonplaat vlak maken en een net stukje aluminium overheen 'plakken' gr Jim
Terug
Bovenaan Onderaan