Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kloyo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    slotje svp

    kan weg, weet niet hoe te verwijderen?
  2. K

    Kentekenplaat gevonden Oisterwijk 6-TPV-55

    Heb een kentekenplaat van een Yamaha 700rt raptor gevonden op 25-10-2016 in Oisterwijk Mail me als ie van jou is. 6-TPV-55
  3. K

    politie zoekt spugende motorrijder

    http://www.hartvannederland.nl/nederland/noord-holland/2016/politie-zoekt-motorrijder-na-zwaar-ongeluk-a10/ ruzie tussen motorrijder en busje lijdt tot ongeval op a10 iemand van hier?
  4. K

    Tank Gpx600 Kawasaki

    Ik ben op zoek naar een niet roestende tank van een 89 kawasaki GPX 600 liefst in zwart Weet er iemand een te koop?
  5. K

    Waypoints campings in Noorwegen gezocht

    Wij gaan dit jaar naar Noorwegen en daarom ben ik op zoek naar Waypoints van de Campings daar om in mijn Garmin te laden. Weet iemand waar ik die kan vinden?
  6. K

    regels motor-forum

    Ik hoor net dat het verboden is een link naar je eigen homepage te plaatsen en reclame te maken voor je eigen site op motor-forum.nl Waar vind ik die regels?
  7. K

    onze Homepage

    .
  8. K

    Firestorm vtr1000f gevraagd

  9. K

    grote ( 19L) tank voor vtr1000f gezocht

  10. K

    Voor of tegen navigatie?

    Navigatiesystemen op de motor zijn volgens mij een echte aanrader. Over een jaar of vijf heeft bijna iedereen zo'n ding op de motor, gewoon omdat het het motorrijden nog leuker maakt . Je zet je routes in de winter of bij slecht weer uit, en daarmee begint het plezier al voordat het zomer is...
  11. K

    Motorverkoop slecht?

    Als je de verkoopcijfers mag geloven worden er in nederland nog steeds veel nieuwe motoren verkocht, maar je ziet ze niet , moet je eens opletten hoe weinig nieuwe motoren je tegenkomt. Ik geloof er namelijk geen ene fuck van dat er nog stevig verkocht wordt, ga maar kijken bij grote zaken...
  12. K

    hoe zet je n foto rechtstreeks in je reactie

    Hoe zet je een foto " geopend " in beeld dus niet onder het " attachment" maar uitgepakt zodat deze meteen voor iedereen te zien is?
  13. K

    Hebben motorrijders gevoel voor humor?

    Als ik de diverse topics op dit forum bekijk, valt mij op dat er vaak een raar/niet serieus antwoord wordt gegeven op wel serieus bedoelde vragen. Moet kunnen vindt ik , maar aan de heftige reacties op dit forum zal het daar niet iedereen mee eens zijn. Veel reacties zijn duidelijk met een...
Terug
Bovenaan Onderaan