Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Megalodon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Megalodon

    Gezocht switches voor hendels van een Ducati 919

    Waar zou ik switches voor een rem- en koppelingshendel kunnen kopen. Zijn van een Ducati 916 afkomstig.
  2. Megalodon

    Te koop : Macra Vosges motorjas maat 2XL

    Te koop : Macna Vosges motorjas in nieuwstaat. Enkele keren gebruikt. Nieuw waarde rond de euro 300. Graag redelijk bieden.
  3. Megalodon

    Z1000 2003 onderkuip te koop gevraagd

    Voor een z1000 ben ik op zoek naar een onderkuip. Het liefst in de kleur oranje.
  4. Megalodon

    Gezocht uitlaatdempers Kawasaki Z1000 '03 - '06

    Te koop gevraagd vervangende uitlaat dempers voor een Z1000 '03 - '06. - Twee dempers. - Met E- keur. - Voorkeur RVS of aluminium dempers. - Dienen wel in goede staat te zijn.
  5. Megalodon

    Z1000 '03 - '06 motordeksels

    Te koop gevraagd: Twee motordeksels zoals op de foto. Kleur en merk niet belangrijk.
  6. Megalodon

    Ervaringen Zuid Korea & Japan

    Ik ga in september een rondreis maken van 3 weken door Zuid Korea & Japan. Wij reizen per openbaar vervoer en (helaas) niet met de motor. Echter als motor en Kawasaki liefhebber zou ik ook naar motorzaken willen echter op internet is hier niet veel c.q. gemakkelijk iets over te vinden. Ook...
  7. Megalodon

    MEGA MOTORTREFFEN 2017

    Voor de motorliefhebber een gratis motorevent in Vijfhuizen (Haarlemmermeer) zondag 21 mei. Wel dient men online te registreren om toegang te krijgen tot dit event.
  8. Megalodon

    Gratis af te halen : Stalen locker / kledingkast

    Gratis af te halen stalen locker. Breed 60 cm. Diep 50 cm. Hoog 180 cm. Eventueel iets van bier is altijd welkom... Stefan
  9. Megalodon

    Te Koop : Radiale rem adapters

    Te koop: Zwarte radiale remadapters om hierdoor radiale remmen te kunnen monteren van HOH 108 mm. Geschikt voor een: GSX1300 ZX7R ZX9R ZX12R Bandit ZRX Nieuw en nooit gebruikt, dit aangezien ik remadapters HOH 100 mm gemonteerd heb. Vraagprijs euro 140,00.
  10. Megalodon

    Braking remschijven Kawasaki

    Te koop, Een in goede staat verkerende set Braking remschijven. Deze zijn afkomstig van een ZX10R 2004. Ik had de ZX10R velgen gebruikt voor een ombouwproject en kon helaas deze remschijven niet gebruiken. De belangrijkste maten: Buitendiameter = 300 mm Binnendiameter = 80,5 mm...
  11. Megalodon

    Te huur : Aanhanger voor 3 motoren

    TE HUUR Geremde motor aanhanger voor maximaal 3 motoren met eigen kenteken. Omschrijving / Specificaties Fabricaat Hoka Bouwjaar 2009 Eigen gewicht 260 kg Maximaal laadvermogen 1040 kg Maximaal totaalgewicht 1300 kg Totale breedte 270 cm Totale lengte 386...
  12. Megalodon

    Lager vraag

    Ik ben bezig om ZX10R velgen pas te maken in mijn ZRX. Met behoud van de staande assen wil ik de ZX10R velgen monteren. Nu ben ik als eerste bezig met de voorvelg: -Asmaat ZX10R 20 mm -Huidige lager 60042RS (20x42x12mm) -Maximale kracht volgens SKF op het lager van 9,95 KN -> 1.015 Kg...
  13. Megalodon

    Welk verfafbijt werkt wel?

    Ik wil mijn velgen ontdoen van de bestaande laklaag maar tegenwoordig zijn er verfafbijt middelen te koop welke mijn inziens niet goed werken. Welk middel gebruikt een ieder hier wat wel goed werkt?
  14. Megalodon

    Motor aanhanger met wat werk

    Te koop Enkelas ongeremde aanhanger voor een of twee motoren. De plaatafmeting is 115 cm x 235 cm. De basis is goed, met twee ZRX-en in 2010 naar Spanje geweest, lag als een blok achter de auto. Moet echter her en der een beetje verf/onderhoud hebben, nieuwe plaat. De verlichting werkt...
  15. Megalodon

    Kawasaki ZRX1200 DAEG importeren uit Japan

    Momenteel rij ik met veel plezier om mijn Kawasaki ZRX1100 uit 2000 echter de "nieuwe" Kawasaki ZRX1200 DAEG vind ik wel super gaaf. Aangezien deze niet in Europa geimporteerd word vroeg ik mij af of er iemand is die ervaring heeft met importeren van motoren uit Japan. Ik heb eens navraag...
Terug
Bovenaan Onderaan