Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MarcelPas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Productie datum AGV veloce

    Geachte mede forumers, Weet iemand waar ik de productie datum kan vinden van een AGV veloce? Alvast bedankt.
  2. M

    Trail braking

    Mijn gewaarde mede-forumers, Dit seizoen wil ik me wat meer gaan concentreren op de remfase. Hierin wil ik stapgewijs mijn rempunt verlengen en meer de bocht in remmen. Dit trail braking heb ik al wat gedaan, maar ik merkte dat de motor zich dan rechtop wil zetten (logisch). Hoe gaan jullie...
  3. M

    Pirelli Circuitdag 26 Juli

    Mede forum leden, Vanwege het verplaatsen van de WSBK op Assen, is ook de Pirelli dag ervan verplaatst. Mocht het zo zijn dat er mensen zijn die vanwege deze nieuwe datum niet kunnen, hou ik mij graag aanbevolen om deze dag over te nemen. Gr, Marcel
  4. M

    Rempomp verlies druk

    Geachte medeforummers, Bij mijn laatste circuitdag kwam gedurende de sessie mijn rempomp steeds dichter bij de gashendel (verlies van druk??). Maar toen ik mijn remote adjuster weer helemaal naar rechts draaide (remhendel gaat van de gashendel af) had ik weer gewoon druk. Als ik de motor in de...
  5. M

    Pitbox 23 april Pirelli dag

    Hallo, Wie kan/wil een pitbox delen op deze dag? Wij zijn al met twee. gr, Marcel
  6. M

    Pitbox Assen 21 september

    Hallo, We zijn nog op zoek naar wat mensen om een pitbox te delen op de bovenstaande datum. We zijn al met twee, wie wilt?? *D Gr, Marcel
  7. M

    Pitbox Assen 13 Juli

    Iets aangepast zelfde vraag :) Wie wilt er een pitbox delen? Wij zijn al met twee Gr, Marcel
  8. M

    14 juli pitbox

    Hallo, Zijn er mensen die 14 juli een pitbox willen delen? Wij zijn al met twee :) Gr, Marcel
  9. M

    TE KOOP: CompK 120/70/17 180/55/17 Conti 190/60/17

    Te koop aangeboden 1 complete set CompK slicks: 120/70/17 DOT 3514 180/55/17 DOT 0215 Drie circuitdagen oud Ook te koop een Contirace Attack 190/60/17 DOT 0614 Complete set Compk + Contirace vraag prijs: 200EUR
  10. M

    TE KOOP: Suzuki GSXR-1000 K9 ex ONK

    Hierbij is mijn Suzuki GSXR te koop, deze motor is door mij 2 jaar geleden aangeschaft (ik ben 2e eigenaar). De motor is altijd een circuit motor geweest. In totaal heb ik er 5 circuitdagen meegereden. De motor is door mij uitstekend onderhouden (netjes olie en filters vervangen), er is niet...
  11. M

    Afbeelding toevoegen

    Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik foto`s kan toevoegen aan mijn post? Alvast bedankt! Marcel
  12. M

    TK Motorsportschool Assen 16 augustus

    Helaas kan ik deze dag niet meer, wie wil deze dag van mijn overnemen? Het gaat hier om vrij rijden minder snel, maar ik denk dat het wel te regelen valt dat je in een andere groep komt. Kosten: 169 EUR Groet, Marcel
  13. M

    Pitbox 9 mei racecracks

    Hallo iedereen, Voor 9 mei ben ik op zoek naar een pitbox. Bij wie kan ik nog bij?
  14. M

    Banden spanning CompK Metzeller

    Hallo iedereen, Ik heb het internet al helemaal afgestruind maar kan nergens een overzicht vinden van de banden spanningen voor Metzeller CompK`s. Kan 1 van jullie mij hiermee helpen? Alvast bedankt! :)
  15. M

    Circuitdag Augstus

    Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een circuit dag in augustus op assen. Mijn rondetijden liggen rond de 2:10. Mocht iemand ervan af willen, hoor ik het graag.
  16. M

    Racekuipen

    Hallo, Vanwege een onschuldige schuiver afgelopen vrijdag ben ik op zoek naar een setje race kuipen (Suzuki GSXR 1000 L0) Heeft iemand nog tips ten aanzien van pasvorm en kwaliteit? Prijs is in dit geval niet leidend. Ik ben op zoek naar kunstof kuipen, dus geen carbon O-) Alvast...
  17. M

    Gezocht: Circuitbanden

    Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar een goed adres voor circuitbanden. Kunnen jullie mij hieraan helpen? Alvast bedankt!
  18. M

    Gezocht: Circuitmotor (Honda SC59, Soes L0+, BMW, KTM Rc8)

    Heren/dames, Na een aantal keren met mijn straatmotor op het circuit gereden te hebben is het virus bij mij volledig ingeslagen :) . Hierdoor ben ik op zoek naar een circuitmotor (van topic onderwerp soorten merken). Vanwege mijn achtergrond in werk en algemene interesse ben ik op zoek...
  19. M

    Verzekeren 1098R

    Hallo allemaal, ik wil heellll graag een 1098R, en ik ben prijstechnisch een hele goede tegengekomen, alleen ben ik geschrokken van de verzekerings premie van 1700 euro, all risk. Zijn er misschien nog andere mogelijkheden? (ik heb al gekeken naar beperk casco en dergelijke) Alvast bedankt
  20. M

    HSL bikes

    Hallo, Ik heb de volgende motor gevonden bij HSL bikes, nou klinkt hij mij een beetje te goed in oren. Lage km stand en ook nog 1 van de goedkoopste die ik gezien heb. Zijn er mensen die ervaring hebben met HSL bikes? Of zijn er andere die er iets over te zeggen hebben? Alvast bedankt
  21. M

    Yoshimura r55 slipon voor een suzuki gsxr 2006/2007

    Hallo, Ik heb al verschillende topics doorgestruind, maar heb nog niet echt een goed antwoord op mijn vraag gevonden. Als ik een r55 slip on op mijn suzuki zet, is dat met of zonder een cat van yoshimura of is die slip on een slip on op de originele cat? Ik zie ze vaak door elkaar...
Terug
Bovenaan Onderaan