Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZRXman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZRXman

    Frame van een ZX10 met kenteken, te koop t.e.a.b!!!!

    Gratis daarbij nog een verhuisdoos vol kleine onderdelen!!! Geen schadefiets, motor is in onderdelen verkocht, heb alleen nog het frame en een aantal kleine onderdelen!
  2. ZRXman

    kawasaki ZX10 '88 Frame en achterbrug t.e.a.b

    bij deze aangeboden frame en achterbrug van een ZX10 Bj. 1988, motor is in onderdelen verkocht, geen schadefiets, met kenteken!!!! voor vragen en of meer foto's kun je altijd even mailen!!!
  3. ZRXman

    anodiseren of eloxeren, adres gezocht

    wie heeft er een adresje om onderdelen te laten anodiseren\ eloxeren? b.v.d. ZRXman
  4. ZRXman

    sportieve laatste rit van 2010 door de eifel, wie gaat mee?

    ben van plan om komend weekend voor een laatste keer dit jaar een lekker sportief rondje door de eifel te maken!!! WIE GAAT ER MEE? EN WANNEER, LAAT MAAR IETS WETEN!!! ZRXman
  5. ZRXman

    Led Achterlicht met ingebouwde knippers knippert te snel!!!

    wat nu? een ander relais maar welke?!!!! en ben van plan om voren ook te wisselen naar led knippers!!!moet ik dan twee nieuwe relais?
  6. ZRXman

    ZRX treffen bij de Mc in veenendaal!!!! 27 juni

    zoals al bekent gemaakt in de rubriek Naked bikes ZRX trefpunt, nu ook hier even vermelden dat we gaan afspreken op 27 juni om 13.00uur, bij de mc in veenendaal, voor de kawasaki liefhebber's en natuurlijk speciaal voor ZRX rijders die misschien niet meelezen in het trefpunt!!!! Gr. ZRXman ;)
  7. ZRXman

    te koop zx10 '88 onderdelen

    bij deze bied ik alle onderdelen van mijn zx10 aan behalve de kuipen en de tank is nog alles aanwezig Gr. ZRXman
  8. ZRXman

    te Koop ZX10 Bj. '88

    ZX10 Bj. 1988 KM-stand: +/- 65000km origineel NL-kenteken is aan een beurt toe maar rijdt nog prima! Banden zijn nog heel goed! Vraagprijs: 1200,- voor meer info bel met: 0613324566
Terug
Bovenaan Onderaan