Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marcel_str
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marcel_str

    Fazer FZS600 start niet meer na schoonmaak vuile carbs

    Hi, Ik heb een Yamaha Fazer uit 2003 die sinds 2020 weinig tot niet gereden heeft. In 2020 heeft ie een jaar met te weinig benzine gestaan die is gaan vlokken en in de carb terecht is gekomen 🥴. Carbs heb ik ergens juli 2021 ultrasoon laten reinigen en heb wat zaken vervangen omdat het eraan...
  2. marcel_str

    Remklauw bout FZS600 ‘03

    Ik heb helaas een bout van mijn remklauw moeten martelen om mijn remklauw te kunnen onderhouden, dus ben op zoek naar een vervanger. Iemand toevallig nog een setje oude remkalauw bouten van een fazer uit 2003 liggen (‘97-‘03, volgens mij 1 pot nat)?
  3. marcel_str

    Leovince SBK db-killer

    Een lekkere toon en Duitsland gaan al een tijdje niet zo goed samen. Ben dus op zoek naar een leovince SBK db-killer. Iemand een Duikel gemaakt en een DB-killer voor een mooie prijs over? Let me know (via pb)! Groeten, Marcel. edit: Zoiets: Moet hierin:
  4. marcel_str

    Onderdelen Yamaha FZS600 '03 rood

    Bij deze een onderdelenprojectje. Vervelende glijer waarna de voorkant het dermate moeilijk heeft dat repareren niet meer rendabel is (vooral schade voor en links). Vandaar gaat deze uit elkaar en wordt in onderdelen hergebruikt of verkocht. Mocht je iets nodig hebben, laat het weten. Ik ga...
  5. marcel_str

    Onderdelen voor- en linkerzijde FZS600 bj'03 Rood

    Een glijer met mn Yamaha fzs600 '03 heeft zn sporen achtergelaten aan de voorkant en linkerzijde. Zodoende ben ik iig op zoek naar: Voorvork Rode Topkuip Koplamp Deksel dynamo Tank Linker zijkap achter Handbar achter Linker pols ;) Mocht je me voor een mooie prijs aan 1 of meer...
  6. marcel_str

    CBR: Gefeliciteerd met je rijbewijs... Of toch niet!?

    Gisteren een aparte brief van het CBR ontvangen. Citaatje: Geachte heer Stringer, Uit intern onderzoek is gebleken dat er recent onregelmatigheden zijn voorgevallen bij enkele praktijkexamens die zijn afgenomen door het CBR examencentrum in Haarlem. Omdat u enige tijd geleden een...
  7. marcel_str

    Yamaha fzs600 model 2002 lastig laagtoerig

    Ik heb gisteren een proefritje gemaakt op een fazer fzs600 bj 2003 (model 2002) en vond hem erg tegensputteren bij het stationair lopen in in ieder geval versnelling 1 en 2. Da's een beetje irritant bij bijvoorbeeld bochtjes direct na optrekken en 30km/u filerijden. Boven 3000 toeren geen...
  8. marcel_str

    Risico jonge motor, veel km's

    Eigenlijk meer een tipje en een vraag over wat de "problemen" van jonge motoren zouden kunnen zijn bij hoge km standen. Aanleiding is eigenlijk deze schöne Yamaha FZ6 bj 2004 voor een louzie 3000 euro. Wel ruim 170.000 km op de teller. Motor-technisch ben ik niet heel erg up-to-date...
  9. marcel_str

    Witte Moto Guzzi kwijt?

    Ik rij nu al een dag of 5 langs een geparkeerde Moto Guzzi in Haarlem. Op zich niet zo heel vreemd, alleen staat hij op een nogal vreemde plek geparkeerd. Het zou mij ook niet verbazen als hij niet alleen met pannen staat. Kenteken staat bij RDW dan weer niet geregistreerd als gestolen...
  10. marcel_str

    Procedure RDW van 25 kw naar vol vermogen

    Kan uiteraard aan mij liggen, maar ik had na een avond zoeken nog steeds geen concreet antwoord om vragen op te lossen als: Moet (legaal) ontgrenzen specifiek door een dealer gebeuren of kan ik dit zelf regelen? Wat zijn de kosten van het overzetten naar origineel vermogen? Moet de motor...
  11. marcel_str

    Voorpret

    Hey hallo, Marcel, 30 jaar, momenteel rijbewijs B :/ , na a.s. vrijdag wellicht ook A 8-). De afgelopen maanden vooral bezig geweest met voorpret. Motortjes zoeken, tripjes bekijken en afgelopen zondag mn kloffie aangeschaft, al komt dat me zo onderhand de nek uit. Ik wil rijden! Enige wat...
Terug
Bovenaan Onderaan