Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rallye-Eef
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rallye-Eef

    Michelin Pilot Active, is het wat?

    Michelin Pilot Active zoals de titel al zegt. Ik overweeg deze banden te kopen voor mijn oude brik en ben tot nu toe niets anders dan Bridgestone BT45 gewend, die op zich ook goed bevallen. Is er hier iemand die met beide banden ervaring heeft? En uiteraard die ervaring wil delen?
  2. Rallye-Eef

    Diesel op de weg in Nieuwerkerk aan den IJssel

    Rijders uit Nieuwerkerk aan den Ijssel en omstreken: Op de Europalaan en de Hoofdweg van N'kerk a/d IJssel richting Capelle a/d IJssel ligt, vooral op de rotondes, een grote hoeveelheid diesel. Ik heb reeds melding gemaakt bij politie Hollands-Midden.
  3. Rallye-Eef

    !Pas op: zwaaitopic!

    Vanochtend rijdt ik op mijn gemakje :] over de Europalaan in Nieuwerkerk aan den IJssel. Ik zie dat ik tegemoetgereden wordt door vier motorfietsen :] :] :] :] die aan de voorkant niet bijzonder herkenbaar waren, echter ze werden bereden door vier in het zelfde fluo-tenue gestoken berijders...
  4. Rallye-Eef

    Iemand ervaring met broeken van Damen leathers?

    Aangezien er vast wel leven is na mijn inmiddels lekkende Evolution textielbroek (waar ik, afgezien van het lekken, best tevreden over ben), zou ik graag willen weten wat de ervaringen zijn met deze broeken van Damen: Broeken | Damen Motorkleding Het gaat me dan vooral om de bovenste vier...
  5. Rallye-Eef

    Kofferrek/kofferset VF750F

    Zoals de titel zegt: Ik zoek voor mijn Honda VF750F een kofferrek met koffers. Meest geleverd is geloof ik Krauser, Hepco & Becker leveren nog steeds rekken (en koffers) maar zijn nieuw erg duur en Hondaline staat op e-Bay... ook erg duur (want zeldzaam en nieuw in verpakking) en alleen...
  6. Rallye-Eef

    Remschijf krom, afdraaien mogelijk?

    Hallo geachte medeforummers, van onze CBR400RR (NC23, K-model) is een voorremschijf krom. Ik ben me net rotgeschrokken van de nieuwprijzen, dus vraag ik me af of motorremschijven, net als autoremschijven, afgedraaid kunnen wordn. En zo ja, waar?
  7. Rallye-Eef

    Peter Lenz... R.I.P

    Zag net op Motormeuk dat afgelopen weekend de 13-jarige Peter Lenz overleden is tijdens een warm-up lap op Indianapolis. Geen idee of hier al een topic over liep, maar bij deze. Sommigen van ons zullen hem kennen als een van de bijdehante jochies uit de film 'Twist of the Wrist' naar het...
  8. Rallye-Eef

    Het zou verboden moeten worden! :(

    Dit motor forum is zo leuk en interessant dat ik regelmatig veel te laat naar bed ga! Iedere avond is het net zo'n gevecht om m'n bed in te gaan als 's ochtends om eruit te komen! Altijd te laat op mijn werk daardoor! Wallen onder mijn ogen en wazig op de motor stappen met boterham half...
  9. Rallye-Eef

    Eef stelt zich aan (u voor)

    Hallo, mijn naam is Eef Neleman. Ik ben nog maar kort (sinds April) in het bezit van mijn rijbewijs A, en al wat langer in het bezit van mijn VF750F: :} Uploaded with ImageShack.us Hiermee rij ik inmiddels vrijwel dagelijks naar mijn werk! *O* Ook ben ik in het 'bezit' van een...
Terug
Bovenaan Onderaan