Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Johan

    Laarzen handschoenen etc

    Zomer handschoenen 2 paar waarvan 1 paar passend bij pak dat te koop is in mijn andere advertentie. MQP winterhandschoenen 2x col Spin MQP laarzen (maat 44?) Prijs teab
  2. Johan

    Shark helm

    Shark helm, ik weet niet de exacte maat maar is niet heel groot (M?) Richtprijs €80
  3. Johan

    Givi tanktas

    2 delige Givi tanktas (magnetisch) met regenhoes - richtprijs €30
  4. Johan

    Spidi Air Back 480

    Spidi back protector Richtprijs €40
  5. Johan

    XPD XP5R laarzen maat 45

    XPD XP5R laarzen maat 45 (hoewel ik normaal 44 heb). Richtprijs €50
  6. Johan

    Rev’it jas en MQP broek

    Rev’it jas met uitneembare binnenvoering - richtprijs €60 MQP broek, maat 50 - richtprijs €40
  7. Johan

    Spidi leren combi, maat 52

    Opruiming nav nav einde hobby enige tijd terug. Spidi combi in goede staat, maat 52. Alleen lipje van de rits is weg. Zie ook mijn andere advertenties Richtprijs €175
  8. Johan

    Dames combi, helm, laarzen en handschoenen

    Edit: Verkocht :)
  9. Johan

    Kawasaki ZX-7R 1999

    Na succesvolle verkoop van mijn Gixxer via M-F nu voor een vriend aangeboden: Kawasaki ZX-7R Bouwjaar 1999 Groen (uiteraard) Km: 61.000 Carbon einddemper: Scorpion Factory kit (carburateur) Prijs € <knip> Tel: <knip>
  10. Johan

    Suzuki GSX-R 750 SRAD 1996

    Het moet er nu toch maar van komen: te koop mijn GSX-R 750. Reden van de verkoop is dat ik de motor de laatste paar jaar weinig meer gebruik (ik heb hem nu 8 jaar). Oftewel ik stop met motorrijden en ik ga het geld gebruiken voor een andere hobby (vloeken in de M-F kerk? B|) Specs: Suzuki...
  11. Johan

    Evel Knievel overleden

    Voor de mensen die hem niet kennen, een uitgebreid verhaal (en filmpjes) is hier te vinden.
  12. Johan

    Fuel Cell Motorcycle

    British company Intelligent Energy today unveiled ENV, the world's first purpose-built, fuel-cell motorbike - ahead of any of the world's leading automotive companies. Bla bla bla enz, hier de rest van het verhaal: http://www.rubbermag.com/news/050315_04n.html Begin van het...
  13. Johan

    reageren van mods in gesloten topics

    Misschien is het mierenneuken van mijn kant maar bijv in dit topic: Ciao! reageert een mod in een gesloten topic. Het gaat niet perse om dit topic maar het gebeurt regelmatig, mod 1 gooit een topic op slot en mod 2 gooit er nog een reactie achteraan. Bij ouwehoer topics begrijp ik het maar bij...
  14. Johan

    Telegraaf weer "lekker" bezig

    Vandaag, pagina 6, vooral in de eerste alinea wordt de positieve toon gezet :X
  15. Johan

    Foto's Supermotard Lelystad 10-04

    Vanmiddag naar Lelystad geweest, was niet echt veel publiek maar ik heb me prima vermaakt, het was wel koud maar het heeft niet meer geregent :) Rico was ook aanwezig dus hier staan de foto's van fatsoenlijke kwaliteit: http://www.actionfoto.nl/images/10-04-2004/
  16. Johan

    Motorslot bij Lidl vanaf 22-03

    Slechts € 14,99 vanaf 22-03-2004. Voor dat geld kan het niet veel wezen maar voor dat geld kun je je geen buil vallen en wellicht schrikt het af ;) Materiaal: gehard carbon staal Incl. 2 sleutels Lengte: 105 cm. Supersterk gehard metaal...
  17. Johan

    Overzicht kleuren / bestickering R6

    Ik zoek een overzicht (op internet) van de kleuren / bestickering van de Yamaha R6 door de jaren heen. Ik ben me weer eens wat aan het orienteren op een andere motor en een overzicht is verrekte handig om te controleren of het vermelde bouwjaar ook het daadwerkelijke bouwjaar is (ivm overjarige...
  18. Johan

    Supercross dit jaar?

    Tijdens de Superbikes werd op de videowalls een reclamefilmpje afgespeeld voor de Supercross in het Gelredome dit jaar. Vorig jaar ben ik niet geweest maar dit jaar wil ik erbij zijn. Mijn eerste logische reactie was: www.supercross.nl jammer helaas, daar staat alle info van vorig jaar op ...
  19. Johan

    Link naar originele bericht in quote

    Is het ook makkelijk te fixen dat als iemand een quote in zijn bericht plaatst, je kunt doorklikken naar het bericht dat wordt ge-quote? Als iemand een bericht quote waar al een quote in staat dan is het ge-quote bericht niet compleet (komen .... in te staan). Soms wil ik het originele bericht...
  20. Johan

    Wow, uniek een Hayabusa

    Sjonge jonge jonge jonge |( Check dit artikel: klikkerdeklik (volledige tekst onderaan deze post) Toch wel uniek hoor zo'n Hayabusa :P Ik het artikel staat trouwens het volgende: Is dat zo? Ik heb nooit van die regel gehoord en volgens mij gaat de ZX-12R ook over de 300 heen (toch :? )...
  21. Johan

    Sommige mensen........

    Sommige mensen zou je toch preventief moeten ruimen. Ik ben net terug uit de Eiffel, ff paar daagjes in Nurburg gehangen :) Maandag zitten we ff wat te drinken bij de "start" van de Nordschleife, naast ons zaten 3 andere Nederlanders, net als wij hadden zij een R1 rijder zien vertrekken en net...
  22. Johan

    Arrow compleet systeem onder mijn motor geklust :)

    Vanmorgen met Moosman naar Duitsland gereden om mijn Arrow uitlaatsysteem op te halen die ik via eBay heb gekocht :) Aangezien we vroeg waren vertrokken waren we ook weer mooi op tijd thuis om de uitlaat er onder te klussen. FF een paar piccies, excuses voor de niet geweldige kwaliteit van de...
  23. Johan

    Denk je er wel eens aan dat het mis kan gaan?

    Om maar even wat hersenspinsels te droppen op dit tijdstip: Nav. diverse topics op M-F waaruit blijkt dat het ook anders kan gaan dan je van tevoren hebt ingepland zoals: Last van je geweten? (hoewel dit topic meer een gewetenskwestie is) Ongeval circuit Zolder 26/5 Het trieste ongeval en...
  24. Johan

    gsx-r rijders opgelet: a.s. zondag Need4Speed Meet

    A.s. zondag in Veenendaal, +/- 12:00 uur, een/de Need 4 Speed Meet georganiseerd door www.gsxrhouse.com :} kaartje
  25. Johan

    Eindelijk een GSX-R gekocht

    Vandaag mijn nieuwe motor opgehaald, wat een verbetering :} . Ik wou al zoooooooo lang een GSX-R maar de financien lieten het nog niet toe maar dit seizoen moest het er toch maar van komen. What can I say? Lekkere brommert met 23.000 km op de klok en hoewel ik de bochten nog neem als een oud...
Terug
Bovenaan Onderaan