Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Weesje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Weesje

    Zijtassen voor Yamaha FZ1 en fz8

    Wegens te koop staande FZ1 Fazer 2012 bied ik mijn tassenset aan. Set is hetzelfde als de link, echter 2 keer gebruikt SW-Motech | Sw-Motech Zadeltassen Blaze voor Yamaha | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com
  2. Weesje

    Arai Chaser maat L (59-60 cm)

    Arai Chaser Wraith maat L. Deze helm is gekocht juni 2008. Nooit gevallen! In 2009 servicebeurt gehad bij Hocoparts waarbij veiligheidscheck ook is uitgevoerd. Gisteren nog laatste servicebeurt gehad. Met light smoke en blank pinlock vizier. Goed onderhouden doch enkele gebruiksspoortjes...
  3. Weesje

    Spy motoralarm 5000m

    Geheel complete Spy motoralarm 5000m. Echt als nieuw. Nauwelijks gebruikt. Prijs is 55 euro incl.verzenden Nederland. Type Spy motoralarm 5000m in een zoekservice voor de uitgebreide specificaties.
  4. Weesje

    Druppel/acculader

    Te koop nieuwe acculader. 6-12 volt 3,5A (5,3A RMS) Digitaal, mircoprocessor gestuurd. Voor lood- en gelaccu's. Beveiligd tegen kortsluiting, overbelasting, oververhitting, omgedraaide poolaansluiting. Nieuw in doos. Dus nooit gebruikt. 25 euro incl.verzenden
  5. Weesje

    Carbon tanksticker Yamaha

    Nieuwe carbon tanksticker voor Yamaha. Nieuwprijs 26 euro. Nu 15,- incl.verzenden.
  6. Weesje

    Bagagerekje R6 2006/2007

    Te koop Renntec bagagerekje. 1 keer gebruikt. Makkelijke montage waarbij de backseat weer terug gemonteerd kan worden. Prijs: € 25,-
  7. Weesje

    Restant kuipdelen R6 2006-2007

    Hierbij bied ik nog de laatste kuipdelen te koop aan. Geen supergoede kuipdelen wel tot goed op te knappen. Ook bagagerek en carbon tankdop sticker. Alles in één koop € 60,- excl.verzenden
  8. Weesje

    Gestolen Leidschendam R6 en nieuwe CBR600F

    GEVONDEN...
  9. Weesje

    Gezocht GPS routes vanuit Selva/ Wolkenstein

    Gezocht diverse mooie routes voor Garmin vanuit Selva/Wolkenstein Italie. Mooie routes door de Dolemieten.
  10. Weesje

    Puig kuipruit voor CBR 600 F 2011

    Nagelnieuwe smoke kuipruit van Puig. Voor de nieuwe Honda CBR 600 F. Ruit is alleen gemonteerd geweest voor foto's te maken. Dus geen enkel krasje. Compleet! Prijs 70 euro.
  11. Weesje

    Diverse kuipdelen R6 2006

    Diverse kuipdelen R6 2006. Topkuip (links en rechts) zo te spuiten. Ram-air dekplaten blauw. Stadslicht nog perfect! Schadevrij. Vraag voor info bij interesse. Ik heb ook andere foto's. Spotkoopjes!
  12. Weesje

    Leer damesmotorpak Damen 38

    Mooi leer damesmotorpak merk Damen. Kleurstelling rood/zwart/wit. Aziatisch maat 42 L wat overeenkomt met 38 of medium. Ziet er nog goed uit, geen schade, ritsen in uitstekende staat. Goed onderhouden. Vraagprijs 75 euro.
  13. Weesje

    Arai Signet GT XS

    Hierbij bied ik mijn Arai Signet GT helm aan. Helm heeft donker vizier en blank vizier. Donker vizier heeft pinlock. Goede veilige helm welke nooit gevallen is. Maat XS hoofdomtrek 53-54 cm. Vraagprijs 60 euro
  14. Weesje

    complete topkuip wit R6 2006

    gezocht complete topkuip incl.koplampen voor R6 2006 wit. Liefst schadevrij. Wie helpt mij...
  15. Weesje

    Motor/trein reis Italie

    Wij willen aankomende zomer naar Italie met 2 motoren. Wij willen dan heen met de trein. Dan terug al rijdend mooie routes gaan zien. Wie heeft hier ervaring mee?
  16. Weesje

    verlagingsset gezocht R6 2006

    Wie heeft er nog een overbodige verlagingsset liggen voor een R6 uit 2006?
  17. Weesje

    Gezocht verlagingsset R6 2006

    Gezocht een verlagingsset voor een R6 uit 2006
  18. Weesje

    Knipperlichten met kuipuitvulplaatjes

    Knipperlicht set 1 met dubbele uitvulplaatjes. prijs € 20,-
  19. Weesje

    Orgineel luchtfilter R6 2006

    Orgineel luchtfilter R6 2006 nieuw. Filter nummer PP-D23. Prijs €20,-
  20. Weesje

    zwarte afdekkapjes duosteunen R6 2006

    Gezocht voor mijn zwarte R6 2006. Afdekkapjes voor de passagierssteunen.
  21. Weesje

    Yamaha R6 2006 rood/wit

    Mooie R6 uit 2006. KM stand 31282. Kras- en schadevrij. Gaat weg omdat berijdster niet goed bij grond kan. Goed onderhouden. Heeft afgelopen maand nog grote beurt gehad. Optie's: Laser Stealth carbon, valdoppen, Ohlins voorvering, achterlicht met geïntr.knipperlichten, led knippers voor, kleine...
  22. Weesje

    kentekenplaathouder R6 06

    Na diefstal van onze 2 R6en ben ik weer in het bezit van een R6 model 2006. Hier bevindt zich nog een UFO op. Ik wil deze vervangen door een nieuwe korte kentekenplaathouder met knippers. Heeft iemand een goed advies? Moet er nog wat aangepast worden als er bepaalde knippers opgaan? Heb wel eens...
  23. Weesje

    2 Yamaha's R6 gestolen Leidschendam

    vandaag zijn onze Yamaha's R6 gestolen uit een afgesloten ruimte. Het betreft hier 2 rode motoren. De 1 heeft kenteken MV-DV-51 heeft een carbonlook uitlaat rode wheelstriping, carbonlook stikers op tank en kroonplaat. Maakt mooi geluid. De andere heeft kenteken MH-PS-17. Heeft een getint...
Terug
Bovenaan Onderaan