Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MegatR1n
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MegatR1n

    Gewonde motorrijder door dranghek op wegdek

    Hier rijd ik dus bijna dagelijks langs, zowel met de motor als auto. Wens de betrokken motorrijder veel sterkte toe met het herstel. Ik laat in het midden wat ik van deze daders vindt, mijn bloeddruk stijgt al als ik dit soort nieuwtjes lees :( . Twee 16-jarige snotjochies uit het...
  2. MegatR1n

    Koos Spee: Iedereen puntenrijbewijs

    'Iedereen een puntenrijbewijs' AMSTERDAM - Het puntenrijbewijs zou voor alle automobilisten moeten worden ingevoerd. Dat zei verkeersofficier Koos Spee van het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) vrijdag op BNR Nieuwsradio. De dreiging om het rijbewijs kwijt te raken is...
  3. MegatR1n

    Wat me net is overkomen....

    Ik rijd rustig naar huis, door de stad, waar men 50 Km mag rijden. Ongeveer 200 meter voor een stoplicht, komt er een scooter voor mij rijden en die keek steeds achterom richting mij. Dat ging een paar keer goed, totdat het licht op rood springt en de auto's beginnen af te remmen. Voordat ik...
  4. MegatR1n

    MF op prikbord sekspagina!!!!

    Ik kwam 'toevallig' ;) op het prikbord van seksualiteit.pagina.nl. Normaal lees ik dat natuurlijk nooooit O-) , maar als ik ergens motor-forum zie staan, dan moet ik even lezen. Om het verhaal helemaal kort te sluiten heb ik de tekst hieronder even neergezet: "als dit je al te gek...
  5. MegatR1n

    Andere R1 gekocht

    Ik heb eindelijk van foto's van mijn nieuwe R1. Het is al een tijdje geleden, maar ik had toen een topic gestart over of ik mijn '98 model ( R1 Met Laser Duo Tech ) zou inruilen voor een 2002/3 of 2004 model ( R1 '98 naar R1 '03 of 04 ??? ). Zoals jullie kunnen zien is het dus een 2003 model...
  6. MegatR1n

    Motor-forum.nl op TV!!!!

    Motor-forum.nl was net op het nieuws van Regio TV Noord Holland. Het ging om de illegale races die worden gehouden op de A9 tussen Beverwijk en Alkmaar. Deze motorijders verzamelen zich bij een benzinestation, waar ze via motor-forum.nl met elkaar afspreken. Volgens een woordvoerder van de...
  7. MegatR1n

    Teveel reclame stickers ????

    Kijk, persoonlijk vind ik een paar stickers op een motor er niet verkeerd uitzien. Zeker niet als het een replica is van een SB of GP motor (Corona) o.i.d. Maar de onderstaande motor vind ik dus echt om te :r :r :r Echt zonde van de motor !!! Groetjes Willi ** Die helemaal geen...
  8. MegatR1n

    Aankoop nieuwe race-combi

    Hé luitjes, Omdat ik mijn 'oude' rood-witte R1 hebt ingeruild voor een zilver-grijse, zit ik ook te kijken naar een zilver-grijs motorpak. Het pak wat ik nu heb is een rood-witte combi van MQP. Er is helemaal niets op dit pak aan te merken, dus was het de bedoeling om weer een MQP pak te kopen...
  9. MegatR1n

    R1 2004 Pk's te weinig ????

    Mocht men het aantal Pk's toch net iets te weinig vinden :X , ook met RAM-AIR, check dan ff de onderstaande link: http://www.lkmpower.de/tuning%20kits/r1_04.htm (bron: YZF R Club Forum) Groetjes Willi **** Die het, zeker technisch gezien, heel erg interessant vind :} :} *****
  10. MegatR1n

    Ik ben er uit !!!

    Na een tijdje te hebben nagedacht en nog wat extra info gevraagd aan de mede M-F-ers, ben ik er nu toch uit..... Zie ook: R1 '98 naar R1 '03 of 04 ??? Ik heb mijn 'oude' R1 ingeruild (op papier dan) voor een 2003 model met zeer weinig kilometers :) Gisteren wezen kijken en wat ik voor mijn...
  11. MegatR1n

    R1 '98 naar R1 '03 of 04 ???

    Hé luitjes, Ik zit met een 'luxeprobleem' en weet nog niet wat ik moet (wil) doen, dus misschien dat jullie een antwoord hebben of weten.. Ik ben in het bezit van een Yamaha YZF-R1 uit '98. Nu wil ik volgend jaar een andere R1 kopen. Alleen kan dit pas in juli, omdat ik voor 7 maanden weg ga...
  12. MegatR1n

    R1 Met Laser Duo Tech

    Hé luitjes, Eergisteren was hij er eindelijk (5 weken levertijd), mijn Laser Duo Tech uitlaat. Gelijk eronder gemonteerd en natuurlijk met het sportpijpje erin . Het verwisselen van het sportpijpje valt reuze mee, als je het maar met veel liefde en geduld doet. En gebruik gewoon een waterpomp...
  13. MegatR1n

    Rijden op MotoAcXtion

    Ik kreeg net een brief binnen van KicXstart dat ik ben uitgenodigd om een sessie te rijden met mijn R1 op Zolder!!!! En ik dacht echt dat ik nooit uitgeloot zou worden..Dus op zaterdag 14 juni ga ik lekker rijden :] Dus zijn er nog meer mensen op dit forum die mogen gaan rijden op Zolder ...
Terug
Bovenaan Onderaan