Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motolube
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motolube

    Ducati 320mm race/wave remschijven

    Linkje: Ducati 320mm race/wave remschijven
  2. motolube

    Ducati performance ECU

    Linkje: Ducati performance ECU
  3. motolube

    Ducati 848/1098/ 1198 circuitkuipen Crusiata

    linkje naar advertentie: Ducati 848/1098/ 1198 circuitkuipen Crusiata
  4. motolube

    Ducati 320mm race/wave remschijven

    Een set Galfer race/wave remschijven. Ivm verkoop motorfiets verkoop ik mijn remschijven. Kosten nieuw €865 per set. Prijs nu €450 voor complete set. Remmen echt hard en goed. Zeer geschikt voor circuit gebruik en passen ook op de 1098 en 1198. (Alleen de spacers van de remtang halen)...
  5. motolube

    Ducati performance ECU

    Te koop aangeboden: Een originele Ducati performance ecu. Deze kun je helemaal naar wens laten schrijven. Programma wat er nu in zit is geschreven op een compleet systeem. Vraagprijs: €225 of doe een bod!
  6. motolube

    Ducati 848/1098/ 1198 circuitkuipen Crusiata

    Complete 4 delige Crusiata circuitkuipenset. Vraagprijs €395. (Kuipen kosten nieuw €595, spuitwerk kost €1600 euro) Bovenkuip Onderkuip Spatbord Zitje inclusief bevestigingsmateriaal Ps: Nooit gebruikt in race, heeft dienst gedaan als beursobject. De getallen zijn geplakt. De rest...
  7. motolube

    Ducati 848/1098 (race) onderdelen

    Hier wat onderdelen te koop voor uw mooie Ducati. Ducati 848 (race)onderdelen
  8. motolube

    Ducati 848 (race)onderdelen

    Hier nog wat leuke producten voor een 848/1098/1198 Ducati performance ECU €225 VERKOCHT Crusiata racekuipen VERKOCHT Galfer set raceremschijven VERKOCHT Compleet handgemaakt titanium uitlaat systeem (3D cup proof) VERKOCHT BMC racefilter Reageren mag via PM of hhooijenga...
  9. motolube

    Race rem/schakelset Ducati 848/1098

    Hallo, Ik heb een rem/schakel set in de aanbieding. Set is nu 1 jaar oud en 1250 km gebruikt. Merk is HHRacetech vanuit Duitsland. Set is geschikt voor omgekeerd en standaard schakelen. Set kost nieuw zo rond de €550 en is nu te koop voor €225,- Stuur PM of sms / bel even met: nul...
  10. motolube

    Ducati 848/1098 Rem/Schakel setje

    Hallo, Ik heb een rem/schakel set in de aanbieding. Set is nu 1 jaar oud en 1250 km gebruikt. Merk is HHRacetech vanuit Duitsland. Set is geschikt voor omgekeerd en standaard schakelen. Set kost nieuw zo rond de €550 en is nu te koop voor €225,- Stuur PM of sms / bel even met: nul...
  11. motolube

    Complete originele uitlaatset Ducati 848

    Hallo, Ik heb nog een complete originele uitlaatset liggen van een Ducati 848 bj 2008. Het betreft dus de originele voorbochten inclusief exup klep met kabels en twee originele einddempers inclusief bevestigingsbeugels en veertjes. Vraagprijs is 250 euro. Bij interesse even PMen of...
  12. motolube

    motolube

    Hallo allemaal, Ik wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Henk en ben 28 jaar. Rij sinds 3 jaar motor. Ben net komen wonen in Tilburg (wijk reeshof ook wel RACEhof genaamd) en voorheen woonde ik in Drachten. (voor mijn baan ben ik brabander geworden) Ik rijd nu drie jaar een yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan