Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wolf75
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    alpinestars rc-1 suit maat 50 (Kawasaki groen)

    Apinestars RC-1 suit in de kleur Kawasaki groen. Maat 50. Verkoop vanwege beeindiging hobby.Het pak is 1 seizoen mee gereden en dus z.g.a.n. Alleen de kneesliders zijn wat geschaafd, maar uiteraard niet door een valpartij. Deze zijn ook makkelijk te vervangen, want ze zitten met klittenband...
  2. W

    te koop Kawasaki zx9r 2004, 18712km

    Te koop zeer mooie zx9r van 2004 met een kilometerstand van 18712km. Motor is geheel schade en krasvrij. De motor is op 19-5-2007 gekocht bij Ten Kate in Nieuwleusen en ik ben de 2e eigenaar. De gehele onderhoudshistorie is bekend vanaf deze datum bij van Sleeuwen in Volkel. (Kawasakidealer) De...
  3. W

    Montage Ermax hugger zx9r??

    Ik heb vandaag mijn briljant zwarte hugger binnen gekregen voor mijn zx9r van 2004. Ik had er al hele gedachtes over hoe ik dat gat zou gaan boren en er draad in zou gaan tappen als de hugger binnen zou komen. Het moet toch in 1 keer goed, anders heb je toch een klein probleempje. Nou heb ik er...
  4. W

    Verschil ongekeurde en gekeurde (E) Bos GP-1??

    Ik heb een Bos GP-1 uitlaat op mijn zx9r. Het gaat om een ongekeurde uitvoering (voor 2003 maakte ze, ze zonder E-keur.) Mijn vraag is nu, wat eigenlijk precies het verschil is tussen de gekeurde en de ongekeurde versie van deze uitlaat. Is de gekeurde ook helemaal open en hoe ziet de...
  5. W

    Kawasaki zx6r 1998

    Motor van mijn vriendin gaat in de verkoop; Kawasaki zx6r van 1998. Kilometerstand:34039. Geheel origineel. Alleen spatbord is ingekort en kleine richtingaanwijzers gemonteerd. Richtprijs 3750,-
  6. W

    Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 50 te koop!

    Te koop Alpinestars Octane Suit 2PC. Pak heb ik aan de krappe kant gekocht. Het gaat wel, maar het houdt voor mij niet over. Wil er €500,- voor hebben. Dit is ook meteen een vaste prijs, want het pak heb ik misschien 10 ritjes mee gemaakt. Alleen de sliders hebben lichte knee-down schade. O-)...
  7. W

    Originele binnenbak/achterspatbord zx9r 2002/2003

    Hierbij bied ik een originele binnenbak/achterspatbord van een zx9r van 2002/2003 aan. Het achterspatbord is ingekort en van binnen is er een klein stukje uitgezaagd waar voorheen de kabel van het alarm heeft gezeten. Aan de buitenzijde zie je hier niks van. De binnenbak gaat weg i.v.m montage...
  8. W

    Nieuwe brommer............ zx9r no. 3

    Na veel pech te hebben gehad in het laatste half jaar met mijn Ninja's, vind ik dat ik nu maximaal mag posen met mijn nieuwe speledingetje. :9 Er gaat nog rimstriping, een hugger, een tailguard en een zwart raampje op komen. Bike is van 2004 met 10500 op de teller.
  9. W

    Gevraagd: groene zx9r van 2002

    Zoals in de topic-titel zoek ik een groene Kawasaki zx9r van 2002 met een kilometerstand van 15000 km of lager. 2003 mag ook, maar het liefst een 2002. R.I.P
  10. W

    DB-killer voor ronde Scorpion demper

    Ik bied aan een DB-killer voor een ronde Scorpion-demper. Waarschijnlijk is die voor andere uitlaten ook wel te gebruiken.
  11. W

    Iemand ervaring met Ermax undertray?

    Ik heb op de motorbeurs een mooie undertray van Ermax weten te bemachtigen met geintegreerde richtingaanwijzers. De montage van het ding lijkt geen probleem te worden. Alleen de kentekenplaathouder moet op een randje van zo'n 2x8cm vastgezet worden en ik heb van een medeforummer al gehoord dat...
  12. W

    Het bouwjaar 2002-topic

    Ik dacht laat ik eens een topicje openen over alle bikes uit het mooie bouwjaar 2002, zodat er een beetje vergeleken kan worden tussen de merken. Om zelf maar eens af te trappen. Ik rij een Kawasaki zx9r. Ik vind het zelf een geweldige bike, omdat de zit op de bike een beetje neigt naar...
  13. W

    Heeft er iemand hier ervaring met een Bos GP1 uitl

    Heeft er iemand hier ervaring met een Bos GP1 uitlaat op een zx9r? Mijn ervaring met Bos is dat er nagenoeg geen geluid uit komt. Ik wil niet meer zo'n herriebak, maar een beetje geluid is toch wel wenselijk. Iemand ooit vergeleken met een andere zx9r die naast hem stond met een andere demper...
  14. W

    Pimpspulletjes van zx9r '98 te koop

    Nadat ik met mijn 98-er zx9r ben onderuit gegaan heb ik een 2002-model aangeschaft. Zodoende heb ik deze pimpspulletjes over. -seatcover groen (model '98 t/m '01) €150,- -schermpje zwart (model "98 en '99) €30,- -achterlicht clip groen (model ??) €10,-
  15. W

    Michelin Pilot sport v.s Michelin Pilot power

    Hier het zoveelste bandenvraagje van het forum. Aangezien ik altijd met Pirelli en Bridgestone heb gereden ben ik met de Michelin band niet zo bekend. Nu heb ik een andere motor gekocht met Michelin Pilot sport banden eronder. Als ik de site van Michelin moet geloven moeten deze banden ook...
  16. W

    KNMV verzekering???

    Aangezien ik laatst op mijn plaat ben gegaan met mijn all-risk verzekerde zx9r ga ik nu ineens een heleboel treden omlaag met mijn korting en ga ik bij mijn huidige verzekering wel heel veel betalen. Ik had 6 schadevrije jaren en nu nog maar 1. Aangezien ik nu een nieuwe (2e handse) motor ga...
  17. W

    specificaties zx9r 2001

    Zoals het in de titel staat. Weet iemand hier de specificaties van een zx9r van 2001. Ik was van plan om het volgende seizoen zo'n motor te gaan kopen als het allemaal mee zit.
  18. W

    Vidiwall's voor de TT World tribunes??

    Zoals in de titel is de vraag heb je op de nieuwe TT World tribune uitzicht op een vidiwall?? :?
  19. W

    Alex Hofmann gecrasht?

    Gister weer lekker naar Assen geweest en als trouwe Kawa-rijder kijk je toch elke keer weer met volle verwachting wat de jongens op de groene machine's er deze keer van gaan brouwen, ondanks dat je voor de race al bijna zeker weet dat Rossi gaat winnen. Ik zag bijna de gehele race de gevechten...
  20. W

    Welke handschoenen zou jij kiezen??

    Dit ben ik op mijn bike met mijn versleten handschoenen. Ik wil een paar nieuwe handschoenen gaan kopen. Ik heb de keuze al half gemaakt. Het worden denk ik de Alpinestars met wit erin. Welke zouden jullie nemen in combinatie met mijn Spidi pak en Alpinestar laarzen?? Handschoen 1,2,3 of 4??
  21. W

    Verbrande uitlaat?

    Ik heb laatst een stuk gereden en om er zeker van te zijn dat ik van alle pekel af was, heb ik mijn brommer even gewassen. Ik kwam toen tot deze ontdekking.(met klem eromheen bijna niet te zien.) Ik was er helemaal ziek van en kon niet wachten tot ik terug kon naar van Boxtel in...
  22. W

    Een avondje creatief met sticker.(piccie velgrand)

    Ik had hier op het forum al een paar keer gelezen over het bestickeren van je velgrand. Ik wilde het resultaat delen met de rest van het motor-forum. Als het echt niet kan, moet je het ook zeggen, want ik heb pas 1 zijde van de achtervelg klaar.Ik geloof overigens niet dat ik het er dan af ga...
  23. W

    Waar komt deze kleurstelling vandaan? (zx6r '95)

    Een collega van mij heeft sinds kort een nieuwe bike.(rossi38) Ik vroeg me nu af waar deze kleurstelling vandaan komt? Ik heb dezelfde gehad voor mijn Zx9r maar deze kleuren had ik nog nooit eerder gezien. Wie kan mij er iets meer over vertellen??
  24. W

    Nieuwe aanwinst. (piccie)

    Ik ben zo blij als een hond met 7 lullen in een bos vol met teefjes. Ben vandaag naar een motorzaak in Tilburg geweest om een seatcover te kopen voor mijn Kawa. Ben al heel lang op zoek naar een geschikte carbon demper voor mijn bike en daar hadden ze er 1 op een zx9r zitten en kon dus meteen...
  25. W

    Uitlaatprobleem ZX9R 1998

    Ik zit al een hele tijd te denken aan een vervangingsdemper voor mijn ZX9R. Nu ben ik naar de rai geweest voor meer info te verkrijgen, maar ik ben er niet veel wijzer van geworden. Er stonden niet zo heel veel fabrikanten van uitlaten. Het grootste probleem is dat je een ronde flens met...
Terug
Bovenaan Onderaan