Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dbkiller
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dbkiller

    Laarzen van Dainese maat 40

    Hallo Ik bied hier aan een paar nog als nieuwe motorlaarzen van het A-Merk Dainese. Het zijn heerlijke laarzen die je voet en enkels volledig inpakken voor bescherming. Het is een fantastische zittende laars die ik zelf helaas ook maar een paar keer heb aangehad door omstandigheden...
  2. Dbkiller

    Motorcombi Dainese

    Hallo Het seizoen is al weer lekker begonnen voor de motorrijder. Maar kun je hier ook veilig aan beginnen. Met dit pak wat ik hier aanbied zeker. Dit is een prachtig Combipak van Dainese het A-merk en het beste wat er te krijgen is. Het pak is nog als nieuw en misschien 4 keer...
  3. Dbkiller

    Thundercat 1998

    Ik bied hier de Thundercat van mijn vriendin aan. Het is een fantastische motor met allerlei extra's. die extra's zet ik even op een rijtje voor je. Bos carbon demper. donker kuipruitje. extra achterband. originele demper. solozitje compleet. kleine knipperlichten achter...
  4. Dbkiller

    Paddock stand

    Hallo Motorvrienden IS VERKOCHT Omdat ik 1 motor heb verkocht heb ik ook een paddockstand over. Het is er 1 met haken want ik gebruikte hem voor mijn fireblade. T.E.A.B. 8-)
  5. Dbkiller

    44 tands tandwiel fireblade

    Hallo Ik heb hier nog een eenmalig gebruikt tandwiel liggen voor een fireblade. Hij komt van mijn oude motor af en dat was een blade van 2003. Ik heb hem eraf gehaald omdat de motor alleen maar op het achterwiel wilde. Voor een leuk prijsje is ie van jou. Greetz :]
  6. Dbkiller

    nieuwe raceruit fireblade

    Hé Luitjes Ik heb hier nog een mooi nieuw raceruitje liggen voor een fireblade. Hij past op het type 954 dus 2002 en 2003. Mail me en voor een leuk prijsje is ie van jou. Greetz dbkiller :] :]
  7. Dbkiller

    Demper Fireblade

    Hallo mensen Ik heb hier nog een originele demper liggen voor een CBR900RR van 2002. Hij is nog nooit gebruikt en ik zal hem ook niet gebruiken dus als je interesse hebt graag even een mailtje. Greetz
  8. Dbkiller

    Race Ruit

    hallo Ik heb een raceruit voor een fireblade te koop van 2002 oftewel de sc50. Hij is helemaal nieuw en nog nooit gemonteerd. Dus doe een goed bod en je bent de man of vrouw.
  9. Dbkiller

    originele onderdelen R6 2001

    Hallo Ik bied hier aan een originele uitlaat en kuipruit aan van een R6 uit 2001. Doe een goed bod en geen onzin graag. Greetz dbkiller :} :} :} :} :}
  10. Dbkiller

    onderdelen R1 '99

    Hallo Het is het midden- en het onderkuipdeel , en een spiegel van de rechterkant. Het is van een type 99. Het onderste deel is bij de "bolling" licht beschadigd, echter niet gebarsten. Van het midden deel is de bovenrand iets beschadigd maar ook geen...
  11. Dbkiller

    Hoge uitlaat

    Ik heb hier een nieuwe tussenpijp liggen. Als je je demper in een hoge positie wil hebben is dit de perfecte pijp. Greetz dbkiller
  12. Dbkiller

    high mount

    Hallo Ik zoek voor mijn R6 van 2001 een mooie high mount uitlaat wie o wie kan mij daar aan helpen. Bij voorbaat dank dbkiller :} :} :} :}
  13. Dbkiller

    kuipruitje

    Hallo Ik wilde even vragen of er nog mensen zijn die een donker kuipruitje hebben voor een THUNDERCAT van 1998. Voor een normale prijs. Alvast bedankt voor jullie reacties Dbkiller
  14. Dbkiller

    R6 van 2001

    Hallo mensen Ik wil hier mijn mooie R6 aanbieden aangezien ik volgend jaar een keer iets anders wil proberen wat weet ik nog niet helemaal. Hij is van 2001 en heeft allerlei accesoires zoals een alarm,dynokit,carbonuitlaat van Bos,solozit,donker ruitje en kleine knippers. Als je wilt kun je...
  15. Dbkiller

    Naar Moto Acxtion vanuit Zwolle

    Hallo Allemaal Gaan er nog veel mensen uit de buurt van Zwolle naar Moto acxtion op 14 en 15 juni. Anders kunnen weer afspreken om met zijn allen te gaan dat is toch sowieso gezelliger. Nou mensen laat maar horen. Groet Dbkiller
  16. Dbkiller

    dbkiller

    Hallo Motorvrienden ik zit al een tijdje te lezen hoe het hier toegaat op het forum en ik vindt het er altijd beregezellig aan toe gaan dus ik dacht kom ik ga mij ook eens aanmelden en eens meepraten over bepaalde zaken. Ik zal mij nu eerst eens voorstellen ik heet dus eigenlijk Rudy en rij op...
Terug
Bovenaan Onderaan