Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mucked
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mucked

    CB400f kroonplaat

    Ben op zoek naar de kroonplaat voor een Honda CB400f uit 1975. Schijnen niet meer nieuw te bestellen te zijn -O-
  2. mucked

    CB400f koppelingskorf speling

    Bij het rijden maakt de motor een hoog gierend geluid. afgelopen jaar is het blok al uit elkaar geweest, sommige versnellingen en lagers waren versleten en nu vervangen. Maar het geluid bleef. niet met stationair draaien, maar zo snel je ontkoppeld en gaat rijden komt de herrie. Verder...
  3. mucked

    CB400f zekering houder

    Mijn zekeringhouder is uitgefikt, heeft iemand nog een goeie "over"? Hij moet er ongeveer zo uitzien...
  4. mucked

    CB400f uitlaat origineel

    De originele uitlaat van een CB400f van 1975 - 1977 is nu te koop! Met demper, deze is niet origineel. Uiteraard demontabel. De uitlaat is uiteraard gebruikt, dat kun je uiteraard zien en komt met het volgende: -de bochten en collector -4 kroontjes incl. maantjes ter bevestiging -demper en...
  5. mucked

    Nokkenas kettingspanner bout CB400f draait los

    De kettingspanner bout heeft geen grip meer, draait los. Best lastig, maar ik zie nu dat het een normale M6x30 bout is in plaats van het originele onderdeel. Is het beter om de originele bout eerst te proberen en daarna een helicoil in te draaien? Mocht de draad inderdaad weg zijn. Er kwam wel...
  6. mucked

    T-stuk & kroonplaat CB900 Hornet

    T-stuk en kroonplaat gevraagd voor jaargang type 2002-2007. Lak beschadiging geen probleem.
  7. mucked

    ZXR 400 frame met kenteken

    Na veel jaren plezier ga ik toch afscheid nemen van: Een goed frame met compleet kenteken en kentekenplaat voor een: KAWASAKI ZXR 400 1993 Ik heb ook nog andere onderdelen ter overname: -achterbrug -veersysteem Vraagprijs: € 75,-
  8. mucked

    Honda CB900 F Hornet 2002

    Hele fijne motor, heb ik een paar jaar veel plezier mee gehad. Vorig jaar zijn er nieuwe banden op gemonteerd (Pilot Power Pure) die geweldig sturen. Met 4000 km ervaring, dus ze kunnen nog zeker een hele tijd mee. Extra's zijn: -lager en breder stuur (betere controle) -K&N luchtfilter...
  9. mucked

    Suzuki Bandit 600 1993-2004 uitlaat + demper

    Ik heb twee originele bandit dempers en ook nog een originele bochtenset. De dempers zijn in goede staat, want weinig gebruikt ivm een vervangingsuitlaat. Maar de bochten helaas waren aan vervanging toe. Het verbindingsstuk is los gekomen, nog aanwezig op een van de dempers. Wel te lassen...
  10. mucked

    Bol d'or grand cru

    Omdat m'n motor nu toch uit elkaar ligt... Ga ik maar eens op zoek naar nieuwe onderdelen. Gaat al best aardig, ben em motorisch aan het opknappen, maar ook het rijwielgedeelte, frame, elektriek etc. gaat aangepakt worden. Veel ideeën en mogelijkheden. :9~ Maar nu een uitdaging bij de...
  11. mucked

    voorwiel CBR600

    Ben op zoek naar een voorwiel van de Honda CBR600, vanaf 1995. Dat is het 6-spaaks type wiel dat zwevende remschijven heeft. Mag ook zonder de schijven...
  12. mucked

    CB 900 Hornet voorvork

    De voorvork met het T-stuk en de kroonplaat heb ik nodig voor mijn project. Uiteraard moeten de poten recht zijn... Ook losse aanbiedingen (t-stuk, losse poten) zijn welkom.
  13. mucked

    bagagerekje bandit

    Prachtig rekje, past helaas niet op het type met links en rechts handvaten. Maar wel op het type bandit (600 en 1200) met een enkel handvat voor de passagier. Vraagprijs 40 euro
  14. mucked

    bagage rek bandit 600

    Handig rekje voor een bandit 600. Past helaas niet op het type met twee handvaten (links 1, rechts 1) ben ik achter gekomen. Vraagprijs 40 euro.
  15. mucked

    cb900 bol d'or zwarte cross

    Deze motor heeft een brute uitstraling door het homemade kontje en de rode details. Ziet er op zich best netjes uit, maar heeft wel wat aandacht nodig. Blokje loopt hardstikke mooi, maar lekt een beetje olie. In de derde versnelling schiet ie door, maar niet eruit. Echt iets voor een handige...
  16. mucked

    GSXR 750 carburateurs

    Ik ben op zoek naar een set carburateurs van de GSXR 750 uit 1985 - 1987. En ze moeten lijken op:
  17. mucked

    cb 900 bol d'or frame

    Een prachtige buitenkans. Deze staat dan wel binnen op het moment, maar het frame is met kenteken. Ooit aangeschaft voor m'n project, maar het wordt altijd anders dan dat je van tevoren bedenkt. Dus in de aanbieding: 1981 SC01 Honda CB900f Bol d'or frame inclusief achterbrug, zijstandaard...
  18. mucked

    GSF600N Bandit 600 demper

    Prachtige demper, is nauwelijks gebruikt :Y Want er zit allang een andere demper op... Maarreh, voor wie wil: En de prijs?? € 50,- *O*
  19. mucked

    CB400f met schakelproblemen

    Beste sleutelaars, Een tijdje terug ben ik op zoek geweest naar een zogenaamde schakelbegrenzer omdat deze verbogen was tijdens een rit waar ik plotseling niet meer kon schakelen van de derde versnelling. Inmiddels gevonden en gemonteerd natuurlijk. Maar helaas, het ligt niet aan dat ding...
  20. mucked

    schakelmechanisme cb400f 1975

    Van 't weekend bij een tocht onder het rijden hoorde ik een hoop gerammel en gekraak. Heel vreemd, want ik reed een constant toerental. Daarna kon ik niet meer op of terugschakelen. Nu blijkt dat het schakelmechanisme niet meer vast zat. (nr. 18 met boutje 36 op de tekening) Want deze was los...
  21. mucked

    Bol d'or lekkende keerring dichten?

    Ik heb een nieuw blok in m'n motor, CB900f uit 1981 gemonteerd. Nou ja, nieuw... Een goeie tweedehandse dan :+ Maar nu ik 12 kleppen heb gesteld, de nokkenaskettingen en er fatsoenlijke bougies en motorolie ipv slippende automeuk in gegoten heb gaat het stukken beter. Tuurlijk een nieuw...
  22. mucked

    wielen R6 en R1 uitwisselbaar

    Iemand een idee? Ik wil weten of de wielen van een R6 en een R1 uitwisselbaar zijn. Het gaat om de R1 van 2004 - 2006 en de R6 van 2006 en 2007... En dan met name het voorwiel en de bijbehorende remschijven. Ben benieuwd... :Y
  23. mucked

    frezer / draaier gezocht

    Een leuk projectje voor de winteravonden... Een zzr600 motorblok passend maken in een zxr400 frame met het rijwielgedeelte van een R6 uit 2006. We zagen natuurlijk van tevoren al in dat het niet vanzelf gaat passen. En we zijn op zoek naar iemand die mooie dingen kan maken om het op te...
  24. mucked

    vern#$kte carbs zzr600?

    Ik ben met een leuk projectje bezig, een zzr600 motor rijklaar te maken. Maar zit met een ongelofelijke uitdaging... de carburateurs. Wist wel dat ze er niet zo netjes uitzien, van buiten vooral. en dan ga je maar aan de gang... :9
  25. mucked

    ZXR 400 frame

    Ben op zoek naar een frame van een ZXR 400, zonder rijdt zo lastig... : *D Graag wel met kenteken! Zoiets dus:
Terug
Bovenaan Onderaan