Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rob-RR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rob-RR

    Vette rem klauw

    Hallo, Ik heb van de week mijn remblokken gecontroleerd. Nou viel mij op dat mijn remklauw rechts voor heel vet (nat) is. Op de voorvork zit ook allemaal vet. De remklauw linksvoor is ook vettig, maar wel droog. De remblokken zijn goed, de remkracht is super. Maar is dit erg? Ik heb de...
  2. Rob-RR

    Tank voor cafe racer

    Hallo mensen, Ik ben een Kawa Z 500 aan het ombouwen naar een cafe racer. Omdat de oude tank verrot is, ben ik op zoek naar een leuk tankje. Weet iemand een goede en goedkope tank te vinden? Zat zelf te denken aan een cb tankje. Als de binnenkant maar 'clean' is. Alvast vriendelijk...
  3. Rob-RR

    ijkrapport??

    Onlangs ben ik aangehouden, en heb ik mijn rbw moeten inleveren. :( De heren van een onopvallende KLPD auto hadden mij betrapt op een te hoge snelheid. Ik had 140 km/h (even toppen) gereden waar 60 is toegestaan. Dus na correctie 75 te hard.. Ze konden mij geen beelden laten zien omdat de...
  4. Rob-RR

    25kw Honda CBR 600

    Hallo mensen, Motor is verkocht..... Honda CBR 600 f (PC25) Bouwjaar 1991 65000 km Sportuitlaat, mooi en zwaar geluid! 25 KW ~[b]verkocht~[b] Ik wil mijn motor verkopen omdat ik bijna twee jaar mijn lichte rijbewijs heb, en al een andere motor heb aangeschaft. Ik heb deze motor...
Terug
Bovenaan Onderaan