Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ErwinL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ErwinL

    Hein Gericke jas, leer, maat 54

    Te koop Hein Gericke jas, maat 54. Is nog in nette staat, maar hij is mij te klein/kort. Doe maar een bod. Eventueel ook te ruil tegen een iets meer casual toermodel jas in maat 56, stuur dan maar ff een PB. Passen&halen kan in Leeuwarden, verzenden is ook geen probleem. Mvg, Erwin
  2. ErwinL

    Honda XL600R/L Werkplaatshandboek

    Te koop werkplaatshandboek voor Honda XL600R/L motoren, in nette staat. Van Peters motorboeken, foto van internet: https://www.antiqbook.com/books/AB_images/m/mey_032593.jpg 20euro, of doe een bod. Versturen of op te halen in Leeuwarden. Mvg, Erwin
  3. ErwinL

    TK/TR: Hein Gericke leren jas mt 54

    Heey, Jas is mij wat te klein/kort. Ben opzoek naar een langer model leren jas, dus eventueel te ruil voor een soort sport/tour model jas, maat 54/56 schat ik. Een bod is ook welkom, passen of ophalen kan in Leeuwarden. Probeer het topic in de gaten te houden, maar pm komt sowieso aan...
  4. ErwinL

    Esquad Strong - Armalith jeans

    Te koop: Esquad Strong. Zie hier voor meer info: Esquad Mita motorbroek Volledig Armalith, het is dus niet een normale spijkerbroek wat kevlar op een aantal plaatsen. Maat 30, valt iets groter, als een kleine 32. En standaard 36 lang, niet ingekort. Zou voor een dame ook wel geschikt zijn...
  5. ErwinL

    Esquad Strong Raw Blue (Armalith jeans mt 30/36)

    Heey allemaal, Esquad Strong Raw in blauwe kleur en maat 30 breed en 36 lang. Zie hier voor meer info: JEANS ESQUAD, STRONG RAW BLUE. - Xtravus Volledig armalith, dus niet enkel kevlar op een aantal delen. Niet veel gedragen. Hij is mij eigenlijk iets te klein, dus ruilen tegen een...
  6. ErwinL

    Remklauw: Plaatsing van de shims/veerplaatjes

    Hey allemaal, Zit met een dom probleempje. Ik heb sinds korte tijd een XL650R welke ik een beetje aan het opknappen ben. De voorrem zat helemaal vast en moest gereviseerd worden, na de nieuwe remcilinder heb ik de remklauw een tijdje laten liggen en nu weet ik niet precies hoe ik deze...
  7. ErwinL

    Welke basis voor een grotere cafe racer?

    Heey, Ik wil zelf graag een cafe racer gaan bouwen en zat hiervoor te denken aan een XS650/750, hele mooie basis, maar dezer zijn blijkbaar vrij klein... Ik ben zelf ~1,90m en heb liever een wat grotere motor. De meeste oudere 4cilinders lijken wat groter te zijn, maar liever zou ik een 1...
  8. ErwinL

    Even voorstellen

    Hey, Ik ben Erwin, 21 jaar, uit Leeuwarden. Kijk hier al iets langer rond, maar nu toch maar eens geregistreerd. Ben nog bezig met rijlessen, maar over 2-3 weekjes afrijden voor AVD. Nog aan het twijfelen over welke motor ik zal kopen, maar dat is hopelijk in 3 weken geregeld :9
Terug
Bovenaan Onderaan