Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _charlie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. _charlie

    Yamaha dames polo en T-shirt

    Officiële Yamaha merchandise T-shirt. Dames maat L (valt als een M) Speciale uitvoering voor het 50 jarige bestaan van Yamaha in de motorsport. Officiële Yamaha merchandise Polo. Dames maat L (valt als een M) Mogen per stuk weg voor €15 euro incl verzenden, samen...
  2. _charlie

    Honda Repsol pet/cap

    Bij deze in de verkoop: Een Honda Repsol pet. Heb de pet zelf één keer op gehad om te passen. Helaas heb ik er toch niet echt het hoofd voor. Foto: Zoals jullie zien nog netjes in het plastic, zelfs het kaartje zit er nog aan! Nieuw zijn ze 30 euro, mag weg voor een mooi bod.
  3. _charlie

    Gezocht monteur(s)

    Race Team Bollenstreek zoekt monteur(s) Over Race Team Bollenstreek Wij zijn in 2009 begonnen in de Supercup 1000 klasse onder de naam Kerkvliet Racing. Door de snelle ontwikkeling van het team kon in 2010 de overstap gemaakt worden naar het ONK Dutch Superbikes. Tijdens deze overstap...
  4. _charlie

    TK Lederen Dames Motorjack Dainese

    Zo goed als nieuw leren motorjack van Dainese. Gekocht als jas 'voor erbij', maar nooit voor erbij gebruikt. Ligt niet in de weg, maar wordt ook niet gebruikt. Is goed onderhouden en heeft geen enkele beschadiging. Ik heb de jas 2 keer gedragen. Voor een acceptabel bod kan deze prachtige jas...
  5. _charlie

    Puma 1000 Race laarzen mt 43

    Ik bied hierbij voor mijn vriend zijn twee keer gedragen Puma 1000 Race laarzen aan. Hij heeft deze op Zandvoort twee keer gedragen maar nieuwe gekocht ivm de kleur van zijn nieuwe Race pak, deze laarzen paste er in kleur niet meer bij en staan sindsdien ongebruikt in de kast. De laarzen zijn...
  6. _charlie

    Aero-tex vs gore-tex

    De laatste tijd heb ik nogal wat rond gekeken voor een pak dat mij zowel met regen als wind en kou droog en warm houdt. Nu kom ik op twee opties uit; - Gore-tex - Aero-tex Ik krijg van de één te horen dat Gore-tex toch echt veel beter is, en van de ander dat Aero-tex hetzelfde is als...
  7. _charlie

    GESTOLEN Yamaha Raptor 700 uit Lisse

    Helaas is vannacht (27 op 28 maart) de Yamaha Raptor 700 van een vriend van mij gestolen. Deze is ergens tussen 00:00 en 07:00 mee genomen uit de Julianastraat in Lisse. Helaas heeft hij zelf niets gemerkt. S’ ochtends is hij erachter gekomen dat hij weg was. Het kenteken van de Raptor is...
  8. _charlie

    Waarom..

    gaat MF net weer terug in de lucht als je net de grootste lol hebt om de uitspraken die voorbij komen terwijl je wacht. -O-
  9. _charlie

    Fastbike verongelukt; je zal gemist worden maatje

    Zie voor meer informatie ook dit topic: Afscheid Fastbike Allereerst; ik weet dat hier net al een topic over op slot is gegooid maar ik vraag de modjes vriendelijk dit niet te doen. Gisteren heeft mij het vreselijke nieuws bereikt dat de MF-er fastbike tijdens zijn diensttijd...
  10. _charlie

    The Riding Game MF Style, SS and the rest [3]

    Hét leukste spel op mf! The Riding Game! The Riding Game MF Style, SS and the rest [1] The Riding Game MF Style, SS and the rest [2] De bedoeling is als volgt; Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag...
  11. _charlie

    The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

    Hét leukste spel op mf! The Riding Game! The Riding Game MF Style, SS and the rest [1] De bedoeling is als volgt; Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je (mag ook van je werkgever of familie zijn)...
  12. _charlie

    Gezocht; Topkuip cbr600F (pc35)

    Ben al even opzoek naar een topkuip voor een cbr 600F. Helaas nog niet veel geluk gehad hiermee. Ben opzoek naar een rode en het liefst niet te veel schade. Hoop dat iemand nog wat heeft liggen of wat weet. :)
  13. _charlie

    MF-Walibi meet 2011

    Snelheid! Adrenalinekick! Scherpe bochten! Misschien een Knee down! En waar vind je dit alles!? In de achtbaan natuurlijk! ** Deze achtbaan bevind zich helaas niet in walibi Voor wie? => Iedereen Kosten? => 30,50 Vanaf 10 mensen 25,00...
  14. _charlie

    Aangehouden => Niet verzekerd?

    Na een (vrijwillig) tripje naar de IKEA vandaag in Utrecht reden we weer huiswaarts. Rustig rechts voorgesorteerd kwam er een auto naast ons staan. Raampje ging naar beneden, ik keek naar links en ja hoor. Mooi embleem op de trui van de meneer die in de auto zat, mét een paar mooie strepen op...
  15. _charlie

    MF-Walibi meet 2010 => Halloween Edition

    Motorrijders... mensen die houden van snelheid... En waar vind je snelheid? In de achtbaan natuurlijk! Na het succes van de vorige MF-Walibi meet moest er natuurlijk een herhaling op volgen. Bij deze: de Halloween editie ! Voor wie? => Iedereen Kosten? => 27.50...
  16. _charlie

    Newbies #23 – Waar ritjes de basis zijn

    Newbies #23 – Waar ritjes de basis zijn Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar iedereen die zin...
  17. _charlie

    Newbies #22 – Waar de 600Fjes zich als konijnen voortplanten

    Newbies #22 – Waar de 600Fjes zich als konijnen voortplanten Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben...
  18. _charlie

    Newbies #20 – Waar spamzz nog altijd harder gaat dan ritjes

    Newbies #20 – Waar spamzz nog altijd harder gaat dan ritjes Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben...
  19. _charlie

    Newbies #19 - waar newbie-niveau een diagnose is

    Newbies #19 - waar newbie-niveau een diagnose is Stuur mij een pm om iets aan de OP te laten toevoegen [hr] --- Veel gestelde vragen (F.A.Q.) ---- Wie zijn de Newbies :? De Newbies zijn met name nieuwe forum gebruikers én/of bikers die net hun rijbewijs gehaald hebben. Maar iedereen...
  20. _charlie

    Motor stalling Amersfoort

    Hallo MF'ers! Eindelijk is het dan zo ver, ik heb de moed en euros bij elkaar geschraapt om een motor te kopen (deze wordt morgen opgehaald). Nou is het grote probleem alleen; er is in Amersfoort geen motor stalling. Nu zou ik mijn motor het liefst toch ergens binnen zetten (aangezien...
  21. _charlie

    Aanschaf deze motor verstandig?

    Beste motorrijders, Ik heb een tijdje geleden al een motor gespot bij een motorzaak. Het is een honda CBR600F uit 1999. De motor staat voor 1950,- te koop. (als ik er over uit ben om hem toch aan te schaffen wil ik kijken of ik dr minder voor kan geven). Nou gaat er natuurlijk bij de prijs...
  22. _charlie

    MF-Walibi meet 2010

    Motorrijders... mensen die houden van snelheid... En waar vind je snelheid? In de achtbaan natuurlijk! Bij deze, een idee vanuit het rijlessersforum; ** Deze achtbaan bevind zich helaas niet in walibi Voor wie? => Iedereen Kosten? => 20.00 Wanneer? => 27 - 06 - 2010...
  23. _charlie

    Schadefiets kopen

    (Allereerst; sorry als ik in het verkeerde gedeelte van het forum zit met deze vraag, zou die dan verplaatst kunnen worden als het zo is?) Heb nog even gezocht op het forum maar kon niet echt veel vinden over dit onderwerp. Ik heb gisteren via een vriend op het internet een schade fiets...
  24. _charlie

    Future rookie

    Hoi! Ik ben (suprise suprise) ook nieuw (anders zat ik in het verkeerde subforum). Lees al een tijdje stiekem mee maar nu moet het er toch echt van komen. Ik ga komende zaterdag toch maar eens kijken bij een rijschool. Want achterop zitten doe ik graag maar heb liever zelf de controle in...
Terug
Bovenaan Onderaan