Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: junkieXL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Kroonplaat cover carbon ZXR750 *NIEUW*

    Splinternieuwe kroonplaat cover carbon. 2 verschillende motieven, je kunt dus kiezen welke je mooier vindt. (zie foto's).Het is een degelijke plaat en 100% nieuw. incl bevestigings materiaal.Speciaal voor de kawasaki ZXR750. Vaste prijs: 25,00 ex versturen. Graag PB als er interesse voor is...
  2. J

    Nitro motor laarzen

    Nog zeer goede motor laarzen. Model is voor de race motor, maar kan natuurlijk door iedereen gedragen worden.Slijtbare delen kunnen vrij simpel vervangen worden. Laarzen zijn in goede staat en kunnen zo nog jaren mee. maat 44. Vaste prijs €40; excl verzenden .... Uiteraard mag je ze komen...
  3. J

    Kroonplaat cover carbon Kawasaki ZXR

    Ik heb een kroonplaat cover carbon liggen, maar besloten om mijn zxr origineel te houden. Ik heb er €25; voor betaald en wil dat er graag voor terug hebben. Hij is splinternieuw (nooit gebruikt) en incl bevestiging /plakkers. Heeft 2 verschillende prints /motieven waar je uit kunt kiezen (zie...
  4. J

    Mooie bobbins voor in de achterbrug

    Ik heb nog een set mooie bobbins voor in de achterbrug. Schroefdraad is m10. Ze zijn zo goed als nieuw op een klein krasje na. prijs: €15;
  5. J

    Honda XL 600R '86'

    Ik hebk besloten om mijn XL toch weg te doen. Hij heeft vorig jaar nog nieuwe klepveren en een klein beurtje gehad. Er staat 36000km op de teller en loopt prima. Ik heb er afgelopen week nog bijna elke dag korte ritjes mee gemaakt. Ketting en tandwielen zijn ook nog in prima staat. Hij heeft...
  6. J

    Motor olie toevoegingen

    Zijn er mensen die gebruik maken van toevoegingen aan de motor olie ? Producten als motor-up, Synco SuperLube of slik50 garanderen immers dat de motor beter loopt en minder wrijving op de delen die slijten. Nou ben ik nogal sceptisch over dit soort producten maar vroeg me af of er mensen...
  7. J

    junkieXL stelt zich voor

    Hallo mede motor liefhebbers. Ik lees al een tijdje mee dus de hoogste tijd om me eens voor te stellen. Ik ben Martin uit Den Bosch, 41 jaar en al weer een kleine 20 jaar in het bezit van het zo fel begeerde roze papiertje. In mijn begin motor jaren ben ik begonnen met een Honda XL 500...
Terug
Bovenaan Onderaan