Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: abBuzzer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Twist of the trothel

    Bimota teist of the trothle nu op discovery channal
  2. A

    Kawasaki Ninja H2

    hallo allemaal, ik weet niet of iedereen op de hoogte is van waar kawa mee bezig is de laatste tijd. Ze hebben namelijk een nieuwe supercharged sport motor gebouwd. ik zelf ben een grote liefhebber van het merk. ik heb dan ook een aantal in mijn bezit. Ik wou een topic starten waar de...
  3. A

    Cbr600rr motorblok

    hallo, Voor een maat van mij ben ik op zoek naar een motorblok voor een cbr600 rr uit 2003/2004, Hij heeft twee weken terug een schuiver gehad en de motor heeft ook een stoeprandje geraakt, waardoor de onderste gedeeltde van de blok beschadigd is. we zijn dus opzoek naar een cbr blok, laat...
  4. A

    Motorzaak herstelt veroorzaakte schade

    ik wil graag advies vragen aan mede motorrijders. Ik doe dit namens een maat van mij die zelf niet op mf zit. In november heeft een vriend van mij ( die toen nog geen rijbewijs had ) een zx6r uit 2009 gekocht. ik heb deze voor hem vanuit friesland naar den haag gereden. Door gebrek aan...
  5. A

    Kawasaki zx9r loopt niet lekker

    hoi, allen ik had een vraag over mijn o zoo slecht lopende motor, Het is een zx9r uit 94 en heeft 64xxx gelopen. Hij liep de laatste tijd heel erg slecht, starten ging moeizaam, ook reageerde het slecht op choke en herstarten was een hel en laatst viel die uit bij een stoplicht en...
  6. A

    Carburateur naar Injectie

    oke, een dommevraag ! |( ik zat net met een collega te praten over motoren. collega heeft vroeger ook motor gereden hij vroeg wat voor blok ik had en na wat slappe geouwehoer zei hij "je kan het ombouwen naar injectie" Nou ben ik een noob wat betreft techniek dus en ik weet niet of...
  7. A

    abBuzzer stelt zich voor

    bij deze wil ik me dan hier even voorstellen ik ben Umit, ben 22 jaar oud, ik kom uit DEN HAAG(trots), in dagelijkse leven ben ik student. ik studeer Bedrijfseconomie |( @ hhs. Mijn oom heeft me zover gekregen om te gaan beginnen met motor rijlessen en ik ben blij dat ik zijn advies heb...
Terug
Bovenaan Onderaan