Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mxhissink
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    suzuki rm-z 250 2007-2009 plastic

    ik ben opzoek naar de orginele radiateurkappen met de orginele stickers of iets vergelijkbaars voor een rmz 250 2007-2009. dus de kappen MET stickers. als iemand wat heeft liggen heb ik interesse. gr. thijs
  2. M

    omnistor luifel 2.55mtr

    Heb nog een omnistor luifel liggen in goede staat,doek is helemaal netjes en heel. luifel 2.55mtr prijs 100,- bij interesse pm. gr. thijs
  3. M

    amb mx transponder

    te koop een amper gebruikte amb mx transponder,is nu ongeveer 3/4 jaar oud en zon 3 a 4 keer gebruikt,elke maand netjes opgeladen,doos en bijbehoren(stickers,beschrijving en dergelijke) zitten er zelfs nog allemaal bij. prijs: 180,- euro. vaste prijs. evt verzenden op kosten van koper...
  4. M

    onzin topic

    aangezien er ongelooflijk veel dom gelult wordt en hierdoor meerdere topics niet meer te volgen zijn,bij deze een onzin en bull**** topic. voor alles wat niet met de cross te maken heeft,tenzij je daar ook zo dom lult :P
  5. M

    yamaha yz450f en wr onderdelen

    hallo,omdat ik ben overgestapt op een ander merk (ktm ) heb ik een aantal dingen over voor een yz450f 2008: plastic set zwart:voorspatbord,radiateur kappen met stickerset,achterspatbord.redelijke staat. plastic wit: zijnummerschilden,voornummerplaat met stickerset van wlm in het...
  6. M

    te koop yamaha yz250 achterwiel 19inch

    heb hier een zo goed als nieuw achterwiel incl. schijf,tandwiel en de nog orginele band liggen. wiel komt uit een 2009 yz250 maar past ook in een yzf/wr/yz. voor evt. interesse thijshissink@hotmail.com wil het wiel ook wel ruilen tegen een ktm achterwiel voor een sx 250.
  7. M

    yamaha yz450f 2008 enduro

    wegens aanhoudende knieblessure bied ik mijn yamaha yz450f te koop aan. de motor is model 2008 en evt. te leveren met een orgineel NL kenteken. ketting/tandwielen zijn rdelijk tot goed(stalen achtertandwiel en o-ring) motor heeft nu tot. 90 uur gelopen. motor is hobbymatig gebruikt en...
  8. M

    te koop fiat scudo 1.9d 1997

    te koop fiat scudo 1.9d 1997 kleur blauw,apk tot 25-06-2010 gewicht:1310 kg km stand +-260 000 wordt nog mee gereden. afgelopen jaar vervangen: distributieriem plus uitlaat. voorstoelen met armleuning. gebruikt voor de motocross,geen ex bouwvakkersauto. heeft gebruikerssporen verder een...
  9. M

    te koop buddyseat overtrek yamaha yz/wr

    buddyovertrek kleur zwart met grijs,in redelijk tot goede staat. bij interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  10. M

    te koop 3 enduro koplampen

    3 enduro koplampen. 2 wit en 1 zwart. bij interesse of foto's mail naar: thijshissink@hotmail.com
  11. M

    te koop orginele yamaha wr koelerbeschermers

    radiateurbraces voor een wr 2007 orgineel yamaha. bij interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  12. M

    te koop orginele yamaha wr carterbeschermplaat

    orginele wr carterbeschermplaat van aluminium in goede staat. komt van een wr 2007. bij interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  13. M

    te koop plastic voor yamaha wr 450 2007-2010

    te koop wit plastic set voor een wr 450 vanaf 2007 radiateur kappen voorspatbord achterspatbord zijschilden plastic is niet nieuw meer,voorspatbord en achterspatbord zijn bestickerd. bij interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  14. M

    te koop shift strike crossbroek oranje

    te koop shift strike kleur oranje maat 32 in goede staat. evt een bijpassend shirt kleur wit met oranje mouwen. bij interesse mail naar:thijshissink@hotmail.com
  15. M

    te koop fox cross laarzen

    fox crosslaarzen kleur zwart model weet ik zo niet(was wel het duurdere model) laarzen zijn in redelijke staat,zolen nog prima mee te rijden. bij interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  16. M

    te koop sidi flex force laarzen

    maat 10.5 kleur wit/rood/blauw in redelijk tot goede staat,linkerzool heel iets minder maar nog steeds behoorlijk goed. verder zijn de laarzen in goede staat. bij interesse mail naar : thijshissink@hotmail.com
  17. M

    te koop alpinestars tech 10

    maat 11 kleur wit,rechterzool is minder. verder nog prima mee te rijden. zitten 2 nieuwe zooltjes bij. interesse mail naar: thijshissink@hotmail.com
  18. M

    foto's otr ritten

    ik ben op zoek naar een aantal foto's van de otr ritten:varsseveld en lichtenvoorde van afgelopen jaar,ik heb deze foto's toen al eens gezien maar kan ze nergens meer terug vinden. je kon zo mooi op kleur van je voorspatbord zoeken,gaat iets sneller als je bepaalde personen zoekt. dank u.
  19. M

    amb mx transponder gezocht

    ik ben opzoek naar een amb mx transponder,heeft iemand er 1 liggen die hij/zij weg wil doen laat het me even weten. thijshissink@hotmail. com
  20. M

    motor op nl kenteken krijgen

    heeft iemand hier ervaring met het invoeren van een motor? waar moet de motor aan voldoen? verlichting,groot en klein licht? goedgekeurde banden,spiegels en richtingaanwijzers?claxon. wat moet er allemaal opzitten? en is zoiets zelf te doen? ik heb namelijk een crosser met duits kenteken en...
  21. M

    te koop: yamaha wr 450 2007

    te koop:yamaha wr 450 2007 altijd op tijd nieuwe olie en filter gehad. ketting/tandwielen 80% achterband 80% voorband nieuw nieuwe koppelingsplaten. voorpoten nieuwe olie plus keerringen. motor wordt verkocht met orginele uitlaat. extra set plastic incl. koplamp in het wit. motor mag...
  22. M

    yamaha wr 450 2007

    te koop.mooie en goed onderhouden yamaha wr 450 2007. motor is hobbymatig gebruikt en wegens langdurige blessure te koop. elke 3 keer rijden nieuwe olie en elke 6 keer een nieuw olie filter. org. yamaha radiateur beschermers,aluminium carterbeschermplaat, diverse...
  23. M

    yamaha wr 450 2007

    wegens blessure te koop,motor hoeft niet weg mag wel. prijs is vraagprijs/richtprijs. http://link.marktplaats.nl/298985837
  24. M

    yamaha wr 450 2007

    ik weet dat er een apart topic is voor verkoop maar hier komen toch de mensen die in offroad en cross geinteresseerd zijn. motor hoeft niet weg,mag wel. ivm langdurige blessure. http://link.marktplaats.nl/298985837
  25. M

    gezocht: yamaha enduro jas

    ik ben opzoek naar een yamaha enduro jas ,hoeft niet perse yamaha op te staan. maat ongeveer xl dus heeft iemand nog zoiets liggen laat maar horen. mvg.
Terug
Bovenaan Onderaan