Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motoraapje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Tilburg: Garagebox delen

    Hi! :) Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die een garagebox met mij wil delen. Ik verhuis aankomende week naar west-tilburg, tegen over de westermarkt. :) Ik ga hier (mogelijk) ook een garage huren voor 70,- per maand, gezien ik hem liever niet buiten laat staan. Alleen mijn motor voelt...
  2. M

    Martien don, Den haag/naaldwijk

    Toch even een topic gemaakt.. Gezien ik niet werkelijk veel over deze rijschool kan vinden hier op de site qua beoordelingen.. Terwijl het volgens mij toch niet een geheel onbekende rijschool is? Ik zit op dit moment even te zoeken wat ik wil qua rijschool.. En zit dus te denken om te lessen...
  3. M

    Ik wil motor!!! .. of toch eerst auto?

    na lang wikken en wegen heb ik toch besloten even een eigen topic te openen voor advies.. Ik ben een dame van bijna 18 jaar.. En zit er over na te denken om mijn motorrijbewijs te gaan halen.. ik ben er eigenlijk zeker van.. maar toch iets in mij laat mij twijfelen hoe dolgraag ik het ook...
  4. M

    hoeveel lessen deed jij over je motorrijbewijs?

    gewoon een interesse vraagje.. Gezien ik het net met een maatje er over had.. die had zijn rijbewijs in 10 lessen.. ik zelf moet overigens nog beginnen dus inschatting is ook leuk... Brand los!
  5. M

    [Nieuwe motorregeling] 2012 of 2013?

    Hoi hoi! Laat ik toch maar eens een topic openen, gezien ik het toch wel wil weten.. Ik wilde voor mijn motorrijbewijs gaan (hoera!).. ik zou in de zomer beginnen maar helaas kan dat niet door omstandigheden waar ik waarschijnlijk minstens tot oktober mee bezig ben.. Wat ik mij nu wel...
  6. M

    hoeveel geld?

    hoi hoi, ik ben al druk aan het sparen voor een motor etc (jawel je moet vroeg beginnen als je maaar weinig kan werken..) Maar ik vroeg me af hoe duur ik het ongeveer moet schatten.. ik kwam tot nu toe op dit uit verzekering : 100 per maand? kleding: 500 wegenbelasting 76 onderhoud...
Terug
Bovenaan Onderaan